Yukarıdaki müziği açmayı unutmayın;)(Saat gece 4:40)
Çok garip bir rüya gördüm.Ama hatırlamıyorum.Hatırladığım tek şey bana birinin o ölecek demesiydi.Kim ölecek?
Yerimden kalkıp su içmek için mutfak tarafa gittim.Su alıp yatağıma doğru giderken bana bakan iki göz hissettim. Anlık bir içgüdü ile arkama döndüm.Berke koltukda oturmuş bana bakıyordu.
"Sence biz kimin cezasını çekiyoruz?"-sordu Berke.Korkmuştum.Nede olsa onu tanımıyorduk.Sanki diğerlerini tanıyorsun.
."Bilmiyorum."dedim."Uyusam iyi olur.Sende yat uyu.Yarın konuşuruz"
Rahatsız edici bir şeydi bu.Ve ben rahatsız olmuştum.Neden uyanıkti.Bir kaç saat önce bizim bir kurqu içinde olduğumuzu çok hafife almıştım.Ama şimdi düşününce ben bunu bilmeseydim ölecek miydim?Bu çok çok korkunç bir durumdu.Neden peki?Kim uğruna masumları incite, öldüre bilinirki?
Yatağıma geçip uyudum.
Sabah saatlerinde bir şarkı sesine uyandım.Şarkı desem şarkıya küfür etmiş olurdum.
"Ayyyyyyy, yinemi kederrrrrr,ama artttikkk yeterrrr ,yine kapıda kara gecelerrrrr,Vayyyy çileli başım,ortasında karavanın iyice beterrrrrr"- tabi ki Koray,dün bir bu gün iki her gün şarkı söyleyecek galiba.Ama bana sorarsanız ben bunda sorun görmüyordum.Çok iyi bir arkadaş ortamı bence.
Ve bunu arkadaşı olmayan,olanlara ise taştan farksız tepki veren kız söyledi.
Belki evet,arkadaşım olmaya bilir.Ama onlar öyle değil.Onlara karşı ilk günden çok samimi hiss etmiştim.
Yatağımdan kalkıp perdemi açtım.Gördüğüm manzara kahkaha atmama sebep oldu.
Koray masanın üzerine çıkmış kaşıkla şarkı söylüyor, Gizem eli kafasında başını sağa sola sallıyor,Tuncay elleriyle kulaklarını kapatmış ve Berke gülüyor. Giyinlerine bakılırsa yalnızca Koray erkenden uyanmıştı kalanları pijamalarla durmuştular.Bende öyle."Koray ,benim bildiğim şarkı söyle bende söylemek istiyorum."-dedim.Sesim çok güzeldir.
"Ne biliyon kız ,söylede bir şarkı patlatalim bunların kulaklarının pası silinsin."-kahkaha atıyordum.Karavanın uçuruma düşeceğini bile bile bunu yapmak zaten biz delilerin işiydi.
"Obba Gangnamstile.Hop hop hop hop obba Gangnamstile.Eeeeeeee iacsbNbdnqk hop hop obba gangamstile"- ben zaten şaka yapıyordum okuyamazdim.
"Yok kalsın,ben bunu bilmiyorum,zaten seninde bildiğini sanmıyorum."dedim.Herkes neşeliydi keşke hep böyle olsak.
"Ayy,yeter be.Düş masadan salak.Sabah sabah insanlar klasik müzikle uyanır biz neyle uyanıyoruz."-diye isyan etti Gizem.
"Haydi haydi, kahvaltı edelim konusacaklarimiz var."-dedi Tuncay. Evet doğruydu.
(1 saat sonra)
Yemeğimizi yerken neleri vereceğimizi kararlaştırdık.Bir sürahi,yine bir peçete,ve bir havlu.Tarttıkta 1 kilogramdan artık çıkıyordu.
Masayı toplayıp yemek yapmaya karar verdim,Gizemde temizlik yapacakdı.Anlaşmıştık.
"Yemeğe ne istersiniz?ne yapayım?"sordum.
Koray,Tuncay ve Berke koltukta oturmuş sohbet ediyorlardı.Koray-"pizza yapa bilirmisin?"- sordu.
Olabilirdi aslında.Gülümseyerek dolapları açıp malzemelere baktım.Hepsi vardı sanki.
"Tamam yaparım.Peki başka birşeyde söyleyin.İki yemek olsun doymazsak."
"Makarna yap,çok zahmet olmasın"-Tuncay dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*KARAVAN*★
AksiyonMerhaba.(İLK 5 BÖLÜM TANITIM)Bu 5 kişinin karavan isimli bir oyunla hayatlarını mahv ettiği bir hikaye.Kitapı okurken siz Tuncay,Gizem, Koray,Alev ve daha sonra Berkeyke tanışacaksınız.Bu benim ilk kitapim,ben henüz size kendimi tanıtmadım, çünki se...