Duyuru✨

7 3 0
                                    

Merhabalar canlarummm✨💙🌺 nasilsiniz?


Öncelikle sizden özür dileyerek başlıyorum.
Biliyorum,bölümler sıklıkla gelmiyor,ama gerçekten vaktim olmuyor.

Ve anlıyorum, diyeceksiniz ki o zaman neden yazıyorsun?
Bu benim sadece hayalim, kitabı yazmaya devam edeceğim ama anlarsınız ya bir işi severek yapmaya başlıyorsun  olmuyor o iş, alınmıyor.

İnanın her gün başka başka düşüncelerle uyuyorum, kitabım nasıl okunur diye.Ama okunmuyor.Ben emek veriyorum.Belki o kadar iyi bir kitap değil.Doğru çünkü ben yazar değilim.Kendi hayal ürünümü yazıyorum.İsterdim yazar olmak,ama okunmaması benim hayallerimi suya düşürüyor.

Gerçekten anlamıyorum, şu anda kitapların az kısmı 18-
Ve çoğunluk kendi yaş üzeri kitapları okuyor.Bunu söylemek bana düşmez,herkesin bir düşüncesi vardır ve ben karışmam.Ama emek verilen kitapların okunması gerek.

Neyse konumuza dönelim.

Ben bir öğrenciyim,ve Azerbaycanliyim.Belki bazılarınız okumayı bırakır.Belki bazılarınız dahada okumayı ister Karavanı. Şöyle söyleyeyim utanıyorum ama kitabım okunmuyor ve benim bu kitabı yazmaya sebebim yok.

Sakın öyle düşünmeyin,ben kitabımı zaten yazdım. Şu an onu Wattpad'de düzenleyerek paylaşıyorum.Bu yorucu iş ama ben zevk alarak yazıyorum bunu. Bölümlerim çok ve ilk kitabım olduğu için biraz yanlışlıklara yol vere bilirim.

Beni anlamanizi rica ediyorum sizden ve affınıza sığınıyorum.

Kitabım okunmazsa bölüm atmayacağım.

Kızmayın,üzülmeyin illaki okunacak değil mi?son bölümüme 7+vote (yani oy)atıldığında yeni bölüm gelecek.Ve biz esas konulara giriş yapacağız,maceralara birlikte atılacağız.

Okunmam olsada oy verilmiyor, şimdi eğer beni anlıyorsanız kızmayın.

Ben bırakmıyorum,sadece emeğimin karşılığını bekliyorum.Her yazar gibi.

Sizleri çok seviyorum🤍bunu unutmayın⭐♥️


İyi günler dilerim,ve özür dilerim🌺✨💙

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 28, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

*KARAVAN*★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin