Yukarıdaki müziği açmayı unutmayın;)
(Tuncayın anlatımıyla)
-"Tuncay! haydi anneciğim yemek hazır sonra oynarsın arkadaşlarınla"-dedi Annem
-"Tamam anne.Hemen geliyorum".
Merhaba arkadaşlar ben Tuncay.7 yaşım var.En büyük hayalim annemin bana dediği gibi şövalye olmak.Bu gün annem ve babamla birlikte pikniğe gelmiştik ,ben burada kendime çoklu arkadaşlar bulmuştum ama şimdi annem beni yemeğe çağırıyor o yüzden gitmeliyim.*Tuncay anne ve babasına doğru yürürken siyah giyimli adamlar ailesine doğru yaklaşıyordu.*
- "Küçük şövalyem hadi al bunu,şimdilik git arkadaşlarınla oyna.Unutma biz seni çok seviyoruz ve cebindeki kağıdı bana söz verdiğin gibi 18 yaşında oku tamam mı?Buradan bir yere sakın ayrılma kuzum".-dedi annem .Biryere gidecek gibi konuşuyordu
-" Tamam anne.Neden böyle konuşuyorsun ?"diye sordum.
-"Tuncay hadi gel bak uçak gidiyor"dedi arkadaşım
-"Tamam geliyorum" dedim ve annemin babamın yanağına bir öpücük kondurup koşarak arkadaşlarımın yanına gittim.O sırada siyah giyimli adamlar ortadan kayboldu ve annen,babamda.....
(Fakat küçük şövalye bunu fark etmemişti . Arkadaşlariyla göletin yanına giderken goletde iki elin suyun yüzüne çıkıp battığını görüyor ve düşünmeden suya atlıyor .Arkadaşları arkasından bağırıyordu ama Tuncay artık çıkmışti ve surukluye surukluye sudan bir kız çıkarmıştı. Küçük şövalye çok mutluydu, çünkü bir adam kurtarmıştı ama ailesini kaybetmişti.Anne ve babası ortalıkta yoktu onlara dediği gibi oturup bekledi onunla birlikte kurtardığı kızda onunla oturmuşdu.Ailesinin yaşadığını biliyordu çünkü onda hem annesinde hem de babasında olar birşey vardı.... Bileklik
Hayır bu bileklik güzellik için değildi ,bir birini bulmak amaçlıydı.Ve vakti geldiğinde ailesini bu bileklik yardımıyla bulacaktı)
-"teşekkür ederim"-dedi kız
-"ne için ?" Sordum
-"Beni kurtardığın için."
-"bir şey değil"
-"Annen baban yokmu neden burdasın?yoksa kayboldun mu küçük şövalye?
-"Annem ve babam var.Ama siyah giyimli adamlar onları apardı.Ama onları bulacağım.Peki sen neden burdasın?Bir de bana neden küçük şövalye dedin?
-Boş ver.Oyun oynayalım mı?Bu arada ben Alev.Memnun oldum
-Bende Tuncay oynayalım haydi ben arabamı alıyorum
-tamam.bende aldım hadi oynayalım
-vinn.duuuut Alev kaza geçirdim
-Geliyorum.Viyu viyu viyu ambulans geliyor - Alevle oynarken 2 adam bize doğru yaklaşıyordu.
-"Tuncay! Tuncay!yavrum nerdesin?!
-Alev! Nerdesin?!
-burdayız amca arkadaşımla araba oynuyoruz.-dedim bu benim ve alevin amcası olmalıydı
-Amca buradayız -dedi Alev
- Tamam çocuklar geliyoruz-dedi amcam ve ben aleve doğru döndüm ..
-Alev çok kısa sürede tanıştık ama arkadaşız değil mi? gerçek arkadaşlar bir birini unutmaz.-dedim
-Tabi ki arkadaşız.bundan sonra bir birimizi gore bilmesekte-dedi ve bana sarıldı bende ona .O benim en yakın arkadaşımdı artık.
Gözümü açtığımda artık evdeydim... Amcamlarda . Artık bir şeyi çok iyi biliyordum..Annemi ve babamı ne pahasına olursa olsun bulacaktım(12 yıl sonra)
*Tuncay anne ve babasının kaldığı yeri tespit etmişti.Bu gün onları almaya gidecekti.12 yıl boyunca anne ve babasını hiç görmemiş bir bileklik üzerine yaşadıklarını hayatta olduklarını biliyordu.Bu bir çocuk için fazla ağır bir yüktü .Ne pahasına olursa olsun onları bu gün bulacaktı ve çocukluğunu çalanlar dan intikam alacaktı.Amcasi ona çok iyi bakmıştı. dövüş sanatlarına yazdırmış ve eğitim almasını sağlamıştı.Bu yüzden Tuncay amcasını çok seviyordu.Ve kendisini anne ve babasını bulmak için hazır hissediyordu,ister bu gün ister 1 ay sonra da olsa onlara kavuşacaktı*Yoldayım ve aileme doğru gidiyorum. Uygulamanin gösterdiği yere geldim ve burada büyük bir villa var.Kapiyi kirarcasina çaldım.Kapı anında açıldı.
-Annem ve babam nerede?!-diye sordum
-Merhaba,bizde seni bekliyorduk. Nasılsın?-sordu karşımdaki şerefsiz.40 yaşlarında 1,70 boylu adamdı.
-Ehh yeter be!-deyip içeri daldım hiç kimse yoktu.
-Bunlarımı arıyorsun?-dedi alaycı bir tavırla arkamdaydı ve elinde silah iki kişinin başına tutuyordu.O an annesinin verdiği mektuptaki yazılar aklına geldi...~Tuncayım, küçük şövalyem.Biz çok büyük bir hata yaptık ve şimdi sensizlikle cezamızı en ağır şekilde ödüyoruz.Kokun burnumuzda tutuyor oğlum sen bunu okudukta biz senin yanında olmayacağız.Biz iyiyiz bize iyi bakıyorlar en büyük ceza seni görmemek oğlum.Kendine iyi bak ,amcanlarin yanından ayrilma.Seni çok seviyoruz oğlum.Allaha emanet ol~
Hani iyi bakıyorlardı,annemin yüzü bembeyaz babam kilo vermiş.Ve şuan başlarında silah var
-İndir o silahı.Çabuk!-dedim
-Anneve babanı mı istiyorsun yoxsa?Hahaha o zaman git 1000000₺ getir al anne ve babanı.
- Şerefsiz.nereden bulayım ben o kadar parayı. şimdi seni öldürmemiş bırak annem ve babamı.
-Tabi sen dedin diye bırakıcam. Onu bana hata yapmadan önce düşüneceklerdi.Parayi karavan isimli oyundan bula bilirsin.Buda benden iyilik olsun.-dedi ve bana kart uzattı.Ne olursa olsun ailemi kurtarmalıydım.Bu yüzden kartı aldım.
-Anne baba sizi en yakın zamanda kurtaracağım.Lutfen bekleyin.Sizi çok özledim.
-Tuncayım yavrum.Ne kadar büyümüşsün.Allahıma bin şükür sağ salimsin . Oğlum biz burada iyiyiz seni görmemek bize en büyük ceza.Lutfen kendini tehlikeye atma.Bize iyi bakıyor.
-Hayir anne.Ben sizsiz 12 yıl kaldım.Daha fazla kalamam.bu yarışmaya gidip parayı kazanıp gelicem ve birlikte yaşayacağız.
-Tamam oğlum.Bizim için endişelenme biz burada iyiyiz.Kendine dikkat et lütfen.Seni çok seviyoruz.
-Bende sizi çok seviyorum- deyip onlara sarıldım. Qarip bir şekilde adam hiç birşey yapmıyordu.
-Haydi artık git.Parayı getir aileni al.
-Serefsiz.Ailemi alacağım.Sana sözüm olsun sanada bunu yaşatacağım.
-Tabi tabi.Gorusuruz-dedi salak
Evden çıktım ve kartdaki numarayı aradım.
-Merhaba.Ben Tuncay . Yarışmaya katılmak için aramıştım da.
-Merhaba.Kabul edildiniz.Size oyun hakkında bilgi ve kurallar gönderilecektir.İsminizi yaşınızı ve doğduğunuz yeri yazıp iletirseniz sevinirim.İyi günler.
-İyi günler.-dedim ve kapattım.Hemen ismimi ,yaşımı,ve memleketimi yazıp gönderdim."Tuncay.19 yaş.İstanbul"
"Merhaba.Oyun 4 kişiden ibaret.Karavanla size söylenilen yerlere gidip taşları bulacak ve getireceksiniz.Fakat bir kural var.*her gün 3 şeyden vaz geçeceksiniz*Bu o kadar basit değil. Karavanda ne kadar az eşya olursa o kadar çabuk gider.15 Eylül saat 14:00 da size gönderilecek konumda olan yere gelip yarışmaya başlaya bilirsiniz.Bol şans."
Evet,katılacaktım.Bu gün 13 eylüldü.Amcamlara haber verdikten sonra küçük bir valiz aldım ve içine kıyafet,kimlik,kartlar,bolca su ,el feneri,çakmak, bıçak gibi küçük şeyler koydum.son olarak ayakkabımı da ve kitaplarımı koyduktan sonra valizini kapatip uyudum .Bakalım küçük şövalyenin başına neler gelecek......
*Merhaba canlarım.Nasilsiniz?Benim ilk kitapim ve henüz 9 kişi bakmış.Ben buna bile çok mutlu olurum.9 kişi bile olsa yinede beni fark eden var.Lutfen yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın.Beni çok mutlu etmiş olursunuz.Evet geçelim sorulara
*Sizce diğer 3 kişi kimler olacak?*
*Tuncay ailesini kurtara bilecek mi?*
*Sizce ailesi ne hata yapmıştı*
Bu günlük bu kadar.Yarın Alevin hikayesiyle sizinle bulusacağım.Eğer beyenmediginiz bir yer varsa veya teklifleriniz varsa lütfen bildirmekten çekinmeyin.Sizi çok seviyorum♪♥♪
*Görüşürüz*<<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*KARAVAN*★
AkcjaMerhaba.(İLK 5 BÖLÜM TANITIM)Bu 5 kişinin karavan isimli bir oyunla hayatlarını mahv ettiği bir hikaye.Kitapı okurken siz Tuncay,Gizem, Koray,Alev ve daha sonra Berkeyke tanışacaksınız.Bu benim ilk kitapim,ben henüz size kendimi tanıtmadım, çünki se...