• Katsuki •
Kiedy już byliśmy w domu mama zadzwoniła do mamy Izuku. Po dłuższej chwili rozłaczyła się i podziała
- No Katsuki chyba mi nie uwierzysz..
- O co chodzi ? - zapytałem zirytowany
- Izkuku dostał się do UA w zeszłym roku !
- CO ?! PRZECIEŻ TEN NERD NIE MIAŁ QUIRKA JAK ON TO ZROBIŁ?! - Wykrzyczałem zszokowany
- podobno był opóźniony ale go dostał kiedy szedł na egzamin wstępny do UA I teraz jest w 2 klasie - powiedziała opanowana - jutro pójdziemy do UA i zapytam się czy byś mogł dołączyć do szkoły .
Gdy to usłyszałem zwątpiłem ponieważ nawet jeśli by mnie wpuścili to bym szedł do 1 klasy a nie do 2 więc szansa na to ze będę z Izuku w klasie liczyła się z cudem .
Następnego dnia rano pojechaliśmy razem do UA i prosto do dyrektora.
- Dzień dobry panie dyrektorze ja w sprawie czy mój syn mógłby dołączyć do pańskiej szkoły w prawdzie wiem że już rok się zaczoł ale mój syn ma wspaniały dar i naprawdę się nada może go pan podjąć testom - powiedziała moja mama obok której siedziałem na krześle.
- Dzień dobry w tej sytuacji oczywiście ze będę musiał podjąć go testom czy się nadaje ale czy mogę widzieć jaki dar posiada pani syn ? - zapytał grzecznie Nezu ( dyrektor )
- Oczywiście dar mojego syna to explozja . Widzi pan ja z moim mężem mieszkaliśmy zagranicą przez długi czas i wtedy bardzo dużo trenował swój dar dopiero wczoraj wróciliśmy.
- W porządku , pani syn mógłby podjąć się testu pisemnego za pół godziny - oznajmił dyrektor
- Dobrze mam tylko jeszcze jedno pytanie czy jest jakaś szansa żeby mój syn poszedł od razu do 2 klasy a nie do 1 ? - zapytała bardzo miłym głosem moja mama
- Mogę umówić się z panią tak , jeśli pani syn z egzaminu pisemnego uzyska 95% a z egzaminu praktycznego 80 punktów to będzie mógł prześć od razu do 2 klasy .
- Dobrze dziękuję to ja już pójdę a syna zostawię na korytarzu żeby poczekał na egzamin pisemny dowidzenia.
- Dowidzenia - powiedział dyrektor kiedy wychodziłem z mamą na korytarz.
- Nie ma szans żebym nie zdał 95% na egzaminie pisemnym i nie zdobył 80 punktów na praktycznym . - powiedziałem z pewnością siebie .
- Wieże że dasz radę, ja już muszę lecieć, pa - powiedziała i udała się do wyjścia
~~ Skip Time - 30 minut później ~~
Wszedłem do klasy w której miałem pisać egzamin i usiadłem w pierwszej ławce . Poczekałem chwilę po czym do sali wszedł dyrektor i chyba jakiś nauczyciel który podszedł do mnie i podał mi egzamin na którym pisało : EGZAMIN DLA KLASY 2 . Domyśliłem się że będziecie trudniejszy niż ten dla klasy 1 ale tak bardzo chciałem być z Izuku w klasie że miałem to gdzieś.
- Na ten egzamin masz półtorej godziny ja i pan Aizawa będziemy cię obserwować czy nie ściągasz . Jak skończysz to podnieś rękę - powiedział dyrektor Nezu
Zacząłem pisać test , najpierw się podpisałem a potem to jakoś poszło szybko, było łatwiejsze niż się wydawało . Po około godzinie i 23 minutach podniosłem rękę że skończyłem , wtedy pan Aizawa podszedł i zabrał test z ławki i poszedł do biurka .
- Dobrze jakbyś mógł zostać jeszcze chwilę , to od razu powiemy ci wynik . - powiedział w tym samym czasie co nauczyciel wkładał mój test do jakieś maszyny która zaczęła liczyć punkty kiedy po około 5 minutach wydała dźwięk żeby oznajmić że skończyła dyrektor z panem Aizawą spojrzeli na ekran. Po chwili Nezu odszedł od monitora i powiedział:
- Gratulacje osiągnąłeś 96% na treście więc możesz podejść do testu praktycznego który może odbyć się za chwile lub jutro jak wolisz ?
Przemyślałem to chwilę po czym odpowiedziałem .- Może być za chwile , jestem gotowy i lubię wyzwania - powiedziałem z pewnością siebie.
- Dobrze w takim razie pan Aizawa zaprowadzi cię przed wejściem na pole treningowe beta i tam stoczysz walkę z botami za 1pkt. 2pkt. i 3pkt. Będziesz miał na to tylko 10 minut , powodzenia - opowiedział I wyszedł
- Dobra słyszałeś,choć - powiedział nauczyciel więc poszedłem za nim .
Po około 15 minutach byliśmy pod polem treningowym beta i czekaliśmy tam z minutę po czym z głośników usłyszałem:
- Katsuki Bakugo proszony przed wejściem za 10 sekund zacznie się test praktyczny !!
Od razu podbiegłem pod drzwi i czekał kiedy zaczęli odliczać :
- 5
- 4
- 3
- 2
- 1 !
Po jedynce od razu drzwi się otwarły a ja wbiegłem do środka. Biegłem przed siebie szukając botów do rozwalenia. Każdego bota napotkanego na drodze wybuchłem w około 5 sekund . Kiedy mineło 10 minut usłyszałem sygnał że to koniec kilka sekund później szedłem już do wyjścia . Po koło 5 minutach znalazłem się poza polem a tam stał dyrektor z jakimiś papierami w ręku .- Słuchaj Bakugo za ten test otrzymałeś 79 punktów jednak że na pisemnym uzyskałeś jeden procent więcej niż miałeś będziesz mógł chodzić do klasy 2 w szkole UA !
W tamtej chwili byłem tak szczęśliwy ze po policzku spłynęła mi jedna łza szczęścia.
- Dziękuję bardzo panie dyrektorze!!- Wykrzyczałem .
- Dobrze a więc od poniedziałku ( autorka : bo dziś był piątek ) będziesz chodził tu do szkoły twoją klasą będzie klasa 2A a wychowawcą pan Aizawa mundurek i klucz do pokoju ponieważ tu mamy dormitoria dostaniesz też w poniedziałek tylko przyjdź do mojego gabinetu przed lekcjami . A teraz już muszę iść . Dowidzenia - powiedział i odszedł .
- Dobrze. Dowidzenia - powiedziałem i ruszyłem w stronę wyjścia z UA
Kiedy byłem już w domu powiedziałem mamie że zdałem a ta się strasznie ucieszyła . Po kolacji poszedłem do swojego pokoju zabrałem jakieś luźne ciuchy z szafy i udałem się do łazienki gdzie się umyłem i przebrałem. Potem wróciłem do pokoju i zacząłem myśleć o Izuku po około 10 minutach zasnąłem i śniłem jak będzie wyglądać nasze spotkanie po tylu latach....
CZYTASZ
Once happy Once sad | BakuDeku
FanfictionJest to moja pierwsza książka i mam nadzieję że się wam spodoba 😅 Ksiażka zawiera : - Przemoc - wyzwiska / przeklęństwa - lgbt - mogą się pojawić sceny 18+ - ship - Bakudeku - może zawierać błędy ortograficzne i języczne - katsuki jest miły ty...