6

50 9 7
                                    

"Oha Soobin."

Taehyun elindeki telefonumu geri bana verirken sıkıntıyla nefesimi verdim.

"İt gibi davranmışsın çocuğa."

"Canım sıkkındı tamam mı?! Kim olduğunu söylese konuyu kapatıp bitireceğim zaten."

"E şimdi bitir işi. İsmini niye merak ediyorsun?"

Oturduğumuz masada Taehyun'a doğru eğildim ve fısıldamaya başladım. "Çünkü Kai'ye söyleyecek biri olabilir."

"Öyle bir şey yaparsa kendini de tehlikeye atar."

Anlamadığımı belli eden bir şekilde Taehyun'a baktım.

Taehyun içeceğinden bir yudum aldıktan sonra konuşmaya başladı. "Kai tehlikeli biri Soobin."

Sinirle geriye doğru yaslandım. "Yine aynı konu mu?!"

"Soobin, Kai'yi seviyorsun biliyorum ama bu onun tehlikeli biri olduğu gerçeğini değiştirmez."

"Nereden biliyorsun Taehyun? Kai'nin tehlikeli biri olduğunu nerenden uyduruyorsun?"

Taehyun histerik bir gülüş atıp cevap verdi. "Belli değil mi cidden Soobin? Her gün ağlamaktan yorulmadın mı?"

Ben cevap veremezken yanımıza Beomgyu ve Yeonjun'un geldiğini görmem ile Taehyun'a konuyu açmamasını söyledim. Bu bir sırdı ve öyle kalmalıydı.

"Naber çıtırlar?" Beomgyu, Taehyun'un yanağından makas alarak sandalyeye otururken Yeonjun da tam karşımda yerini bulmuştu.

"Ne konuşuyordunuz bakalım, biz gelince sustunuz?"

"Hiçbir şey, projeden bahsediyorduk."

Taehyun Beomgyu'nun sorusunu cevaplarken gergin bir şekilde oturduğum yerde sırtımı dikleştirdim.

"Kai yok mu?"

Yeonjun'un sorduğu soruyla ortam sessizleşirken gözler üzerimdeydi.

Boğazımı temizleyip cevap verdim. "Yok, gelemedi bugün."

Yeonjun kafasını onaylar bir biçimde salladıktan sonra beklemeden konuşmaya devam ettim. "Yeonjun benimle konuşabilirsin. Kaçmana gerek yok."

Yeonjun başından beri yerde tuttuğu bakışlarını gözlerime çıkardı. "Senden kaçtığım yok Soobin. Beni uzaklaştıran sensin."

"Kai için."

Yeonjun küçük bir tebessümle sessizce tekrarladı dediklerimi. "Kai için..."

Herkes sessizleşirken gözlerim Beomgyu'ya takıldı. Elleri Yeonjun'un ellerindeydi. Nasıl yani? Onlar da mı sevgiliydi?

"Ee Beomgyu nasıl gidiyor?"

Beomgyu bana dönerken elleri hala Yeonjun'daydı. "İyi, sen nasılsın Soobin?"

"Ben de iyiyim. Ee, yok mu bize bir enişte?"

Beomgyu gülüp cevap verdi. "Henüz yok."

"Emin misin?"

"Soobin, ne demek istediğini anlamıyorum?"

Önümdeki içeceğin pipetini ağzıma götürürken cevap verdim. "Yok bir şey."

Konu hızla kapanırken başka bir konu açılmıştı. Hepimiz hararetli bir şekilde konuşurken cebimdeki telefonumun titremesiyle telefonumu çıkardım. Gelen bildirime bastığımda Taehyun'un gözleri saniyelik telefonuma kaymıştı.

yawnzzn
benim aşkım dahlia
bizim aşkımız dahlia

soobin
yazma demedim mi ben sana?!

yawnzzn
sen denen çiçeğe sarhoşum ben

soobin
bak yeter
anladın mı?
sevgilim var diyorum
biri öğrenirse ne olacağından haberin var mı senin?

yawnzzn
ne derlerse desinler
yine de seni sevmeyi seçeceğim

soobin
yapma
sevme beni
üzülürsün
üzüleceksin
kim olduğunu söyle, anlaşıp kapatalım bu konuyu
söylemiyorsan da yazma bana
acı çekeceğini bile bile neden devam ediyorsun?

yawnzzn
çünkü sen benim dahlia'msın
(görüldü)

Soobin aslında iyi kalpli ama aşk sarhoşluğu diyelim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Soobin aslında iyi kalpli ama aşk sarhoşluğu diyelim.

Mutlu kalın. 🤍

12.07.23

dahlia | yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin