13

48 8 14
                                    

Gözüme düşen güneş ışınları beni rahatsız ederken yüzümü yastığa gömdüm. Kolumu sağ tarafımda yatan sevgilimin beline atmak için yeltendiğimde kolumun boşluğa düşmesiyle kaşlarımı çattım.

Gözlerimi açıp yerimde hafif doğrulduğumda Kai'nin yanımda olmadığını gördüm. İnce çarşafı üstümden atarken balkondan gelen sesle duraksadım. "Sana iki gün demiştim. Bugün de geliyorum zaten. Ortalığı telaşa vermenin bir anlamı yok."

Kafamı öne eğip görmeye çalıştım onu. Sigarasını içerken telefonda biriyle tartışıyordu. "Sevgilin bize ayak bağı olmaktan başka hiçbir işe yaramıyor Jay. Ya ayrıl ya da ben icabına bakacağım."

Jay. Yine aynı adı duymamla çarşafı avcumun içinde sıktım. İki seferdir yakalıyordum onu ve o yine aynı ismi söylüyordu.

Yataktan kalkıp gideceğim sırada adımı duymamla duraksadım. "Soobin sıkıntı değil dedim sana. Söyledim iki gün kalacağımı. Bugün gideceğimi biliyor."

Sessizleştiğinde bekledim. Karşı tarafı dinliyordu. Ardından tekrar konuşmaya başladı. "Soobin'in bir şey anladığı yok. Senin aksine durumu iyi idare ediyorum ben. Onu Yeonjun denen sürtükten kıskandığımı düşünüyor. O yüzden onu sevdiğimi zannediyor. Aptalın bir şey anladığı yok."

Duyduklarımla gözümden akan yaşa engel olamadım. Beni kandırıyordu. Sevmiyordu bile. Tanrım herkesle aramı boşuna bozmuştum.

Yataktan kalkıp dolaba ilerledim. Üstüme tişörtlerimden birini alıp hızla geçirdikten sonra banyoya girdim.

Elimi ağzıma kapatıp ağlamaya başladığımda kendimi çok kötü hissediyordum. Kaldırılmıştım. Buna aldatılmak denir miydi bilmiyorum ama kendimi aldatılmış gibi hissediyordum.

Kendime geldikten sonra banyodan çıktım. Odada Kai'yi görmemle gözlerimi kaçırırken o bana yaklaşıp ellerini boynumda birleştirdi. Yanağımı öptüğünde yüzümü avcunun içine alıp bana baktı. "Yaa, bebeğim üzülme. Bir hafta sonra tekrar görüşeceğiz."

Bir şey demeden ondan ayrılıp odadan çıktım. Aşağı inen merdivenlere ilerledim hızlıca. Arkamdan geliyordu o da. Kapının önünde durduğumuzda Kai elini Taehyun'a uzattı. Taehyun'la kısaca vedalaşırken yemek masasındaki ikiliye döndü bakışlarım.

Beomgyu Kai'nin gidişini izlerken tepkisizdi. Veda etmeyecekti. Yeonjun buraya bile bakmıyordu. Telefonuyla ilgileniyordu.

Kafamı tekrar Kai'ye çevirdiğimde sarıldı. Tek elimle belini tuttuktan sonra ayrıldım hızlıca. Dudaklarıma yöneldiğinde ondan uzaklaşıp kapıyı açtım. "Git hadi, geç kalacaksın."

Taehyun bana şaşkın bir ifadeyle bakarken hiçbir şey demedim. Bir an önce gitsin istiyordum sadece.

Kai kapıdan çıkıp arabasına bindiğinde kapıyı kapattım. Masaya yürürken Taehyun elini omzuma attı. "Neyin var senin?"

Sandalyeyi çekip Beomgyu'nun karşısına oturduğum sırada Beomgyu cevap verdi. "Sevgilisi gitti ya, ona üzülüyordur."

Kimseye cevap vermeden tabağıma önümdekilerden koymaya başladım.

Kahvaltı boyunca Beomgyu ve Taehyun hariç kimseden ses çıkmamıştı. Önümdeki yiyeceklerin hepsi öylece duruyordu.

Ben tabağımla bakışırken cebimdeki telefonumun titremesiyle telefonumu çıkardım.

Gördüğüm bildirimle ellerim hızla klavyeyi bulurken Taehyun'un kısa bir bakış attığını fark ettim. Ona kısaca gülümsedikten sonra gelen mesaja cevap yazmaya başladım.

yawnzzn
lütfen bu çiçek sonsuza kadar güzel kalsın

soobin
o çiçek benim değil mi?

yawnzzn
evet
nasılsın?

soobin
kötüyüm

yawnzzn
neden?

soobin
kai beni aldatıyor
(görüldü)

Telefonumdan başımı Yeonjun'un bir anda öksürmeye başlamasıyla kaldırdım. Yanındaki Beomgyu sırtına vururken birkaç yudum su içti.

Ardından aceleyle ayağa kalktı. "İyi misin?" Yeonjun Taehyun'un sorusuna hızlıca cevap verirken bir yandan arka bahçeye çıkan kapıyı acıyordu. "Evet iyiyim. Agh!"

Ayağını kapının köşesine çarpmasıyla tek ayağının üstünde zıplayarak dışarıya çıktı. Kapıyı arkasından kapatıp salıncağa oturduğunda telefonunu eline aldı. O sırada bildirimin gelmesiyle geri önüme döndüm.

yawnzzn
ne demek aldatıyor?
nasıl anladın?
emin misin aldattığına?

soobin
telefonda Jay diye biriyle konuşuyor sürekli
bugün onun yanına gitti
haftalardır bunun planını yapıyorlardı zaten
Jay dediği çocuğun sevgilisi sıkıntı çıkarıyormuş sanırım
Kai de "Soobin'in bir şey anladığı yok. Onu Yeonjun'dan kıskandığımı düşünüyor. O yüzden onu sevdiğimi zannediyor. Aptalın bir şey anladığı yok." dedi.

yawnzzn
şerefsiz

soobin
bu aldatmak mı oluyor?

yawnzzn
aldatmak mı emin değilim ama kandırdığı kesin
uzun süredir seni kandırıyor ve sen onu çok seviyorsun

yawnzzn
sana demiştim dahlia

soobin
biliyorum
(görüldü)

Gözlerimin dolduğunu fark ettiğimde başımı yere eğdim. Gözlerimi kırpıştırarak yaşların dağılmasını istedim fakat elime düşen damlayla hızla ayağa kalktım.

"Nereye?" Taehyun'a başımı kaldırmadan cevap verdim. "Bahçeye çıkacağım."

Bahçenin kapısını kapattıktan sonra içimde tuttuğum hıçkırığı serbest bıraktım. Bahçenin en sağında, kiraz ağacının altında bulunan koltuğa geçip oturduğumda ellerimle yüzümü kapatıp ağlamaya başladım.

Yanımda hissettiğim hareketlilikle kafamı sağıma çevirdiğimde Yeonjun'u görmemle şokla doğruldum.

Elinde telefonunu tutmuş aşağıya uzanıp giden manzarayı izliyordu.

Gözlerimi silip burnumu çektiğinde günlerdir duymadığım sesini duymamla tekrar şaşırıp ona döndüm. "Ağlama."

Ben bir cevap veremezken bakışlarını bana çevirdi. Yavaşça elini kaldırdı sonra. Solgun yüzüne hafif bir tebessüm yerleştirip gözyaşlarımı sildi. Ardından beni şaşkınlıktan tepkisiz bırakacak şeyler söyledi.

"İhtişamın içinde sakladığın, kocaman gülümsemenin arkasındaki gerçek benliğin göründüğü kadar güzel mi?"

30.07.23




dahlia | yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin