"İyileşme süresini hızlandırmak için bolca dinlenmesi lazım ama. Öğünlerini de aksatmamasına dikkat edin lütfen. Bir de herhangi bir darbe almasına izin vermeyin lütfen. İstirahat raporu yazıp hemşire hanımla size ileteceğim. Geçmiş olsun." Gözlerimi tanımadığım bir ses nedeniyle araladığımda görüşümü netleştirmeye çalışıyordum.
"Tamam Doktor Bey, çok teşekkürler." Beomgyu'nun sesini duymamla tamamen açtım gözlerimi. Kapının kapanma sesi kulaklarıma geldiğinde dibimde biten Beomgyu'yu buldu gözlerim. "Güzellik uykundan uyandın mı prenses?"
"Kaç saattir uyuyorum." Beomgyu beklemeden cevap verdi. "48." "Ne?!" Doğrulmaya çalıştığımda karnıma, belime ve kafama giren ağrıyla yüzümü buruşturup geri yattım. "Her yerim ağrıyor."
"Normal, o kadar dayak yedin. Üstüne bir de ameliyat oldun. Ağrısın bir zahmet." Gözlerimi bir süre kapatıp geri açtıktan sonra Beomgyu devam etti. "Yakalandılar."
Anlamayarak sordum. "Ne?" Beomgyu sandalyeye oturup devam etti. "Kai ve yanındaki herifi polisler götürdü. Taehyun şikayetçi oldu adınıza. Mahkeme, dava falan herhalde bundan sonrası. Cezalarını çekecekler ama, ondan emin olabiliriz."
Kafamı salladım hafifçe, ardından aklıma gelen şeyle hızla Beomgyu'ya döndüm. "Soobin nerede?" Beomgyu ağzını konuşmak için araladığında onu susturan koridordan gelen gürültü oldu. "Soobin biraz sakin olur musun lütfen?"
"Bırak beni Taehyun! Neyi saklıyorsun benden, Yeonjun'a bir şey oldu değil mi?!"
Soobin'le Taehyun'un kavgasına güldüğüm sırada Beomgyu oturduğu yerden kalkıp kapıya ilerledi. Kapıyı açtığında Soobin beklemeden içeri girdi. Göz göze geldiğimizde dünya durdu sanki. Kolunda açılan damar yolunun izi duruyordu.
Taehyun, Soobin'in arkasından çıkıp yanıma geldi. "Nasılsın Yeonjun?"
Gülümsedim. "İyiyim. Teşekkür ederim, her şey için."
Taehyun omzumu dostça sıktığında Beomgyu koluna girdi. "Ben acıktım. Hadi bana kantinden bir şeyler ısmarla."
Beomgyu, Taehyun'u dışarı sürükledikten sonra kapıyı kapattı. Odada sadece ikimiz vardık şimdi. Soobin yavaş adımlarla yanımdaki sandalyeye ilerleyip oturdu. Elleriyle oynamaya başladığında gözlerimi ondan ayıramıyordum. "Günlerce uyanmadın."
Konuşmaya başladığında ellerinde tuttuğu gözlerini gözlerime çıkardı. "Hiç uyanmayacaksın zannettim. Seni görmeme izin vermediler."
Gözleri dolduğunda mırıldandım. "Soobin."
"Seni kaybettim sandım."
Ağlamaya başladığında elimi uzattım. Beklemeden elimi tuttuğunda dudaklarıma götürdüm soğuk elini. Beyaz tenini incitmekten korkarak öptüğümde gözyaşları şiddetlendi. "Seni bırakamam ki ben, nasıl gideyim."
Bu sefer o eğilip elimi öptü. "Özür dilerim, benim yüzümden oldu her şey. Benim yüzümden geldin oraya, benim yüzümden-"
Konuşmasına izin vermeyerek sözünü kestim. "Sana her şeyi en başında anlatmalıydım. Jay'i tanıdığımı, pis işlerini, Kai'nin onun adamı olduğunu, benden intikam almak için Kai'yi hayatına soktuğunu, her şeyi anlatmalıydım. O zaman bu kadar acı çekmezdin. Ben özür dilerim."
"Haklıydın. Dahlia'ya inanmamalıydım, tehlikeliydi."
Gülümseyip konuşmaya başladım. "O kadar güzelsin ki gözlerine baktığımda, yanından geçtiğimde büyüleyici kokunun en derinlerine düşüyorum."
Eline bir öpücük daha kondurdum. "Aşık olmaya devam ediyorum."
Soobin dudaklarıma eğilip beni öptüğünde fısıldadı. "Seni seviyorum."
S . O . N
Bir kitabı bitirip veda konuşması yazalı çok olmuştu. Şimdi uzun bir süre sonra, bir kez daha, çok sevdiğim, üstünde uzunca süre çalışıp, çok vakit ayıramasam da ayırmaya çalıştığım kurgum, dahlia'ya yazıyorum.
Dahlia, genel olarak bir şarkıdan alıntı anladığınız üzere. Kurgu belki de size çok saçma gelmiştir ama benim için çok özel, çok güzel. O yüzden hep sayfamda duracak, kendini hatırlatacak.
Bu kurguda bir süre Yeonjun'a, bir süre Soobin'e çok çektirdim. Ama sonunda birlikte mutlu oldular. Kai ve Jay'i kötü adam yapmak istemezdim ama kurgu böyle işlemek zorundaydı.
Eğer buraya kadar geldiyseniz son olarak sizlere de söylemek istediğim şeyler var.
Ben pekte, en azından bu kurguda, sorumluluk sahibi bir yazar olamadım. Sınav seneme denk gelmesinden kaynaklı bölüm aralarını çok açtım ve sizleri beklettim. Bunun için sizden içtenlikle özür diliyorum. Bölümleri yazdıktan sonra kontrol edemediğim sıkça zamanlar oldu. Ama her şeye rağmen hala buradaydınız. Yorumlarınızı okudukça yüzümde oluşan gülümseme paha biçilemez. Bu yüzden size çok teşekkür ediyorum. Ve diğer kurgularımda hatalarımı tekrarlamamaya özen göstereceğime söz veriyorum.
Umarım beğenmişsinizdir. Diğer kurgularımda eğer arzu ederseniz sizlerle tekrardan buluşmayı çok isterim. Sizi çok seviyorum. İyi ki varsınız.
Mutlu kalın. 🤍
dahlia...