Soobin Sooin
pşttt
velet
bak biKardeşim dediler
ne varSoobin Sooin
bi gelseneKardeşim dediler
hee
gelim de kumandayı istiyip gönder
demi
nah gelirimSoobin Sooin
ya
of
tamam tamam
gel konuşalım birazKardeşim dediler
hayırdır
nerden estiSoobin Sooin
ya
amına çakcam ya
abi kardeş sohbet etcektik
sıçtın
gelmeKardeşim dediler
hey hey
sakin ol şampiyon
mutfaktan bişiler alıp geliyorum
'abi kardeş' gecesi yapcazSoobin Sooin
tatava yapma
seri ol
.
.
.
Abimin isteği üzerine mutfağa inip abur cuburların olduğu dolabı açıp 'ne yesem' diye içimden geçirdim.Ve bu hayatta paha biçilemez olan üçlü comboyu hazırladım; cips, kola, jelibon.
Ellerim dolu bir şekilde yukarı çıktım ama abimin kapısı kapalıydı. Jelibon paketini dişlerimin arasına sıkıştırdım ve ayağımla kapıyı tekmeledim.
"Çüş çüş dur!"
Gelip kapıyı açtı. İki elimdeki kola bardaklarını aldı ve sehpaya koydu. Ben de diğer abur cuburları aynı şekilde sehpaya dizdim.
"Evet Soobin bey. Anlat bakalım neymiş bana bile anlatacak potansiyele sahip derdin?"
Alayla bakan yüzü bir anda ciddileşmişti. Yatağında doğruldu ve biraz bana doğru eğildi. Bu hareketiyle ben de ciddileştim.
"Sana anlatmam gereken çok önemli bir şey var ama bu lafın burada kalması gerek. Sadece sen ve ben bileceğiz."
Ve tekrarladı. İşaret parmağını göğsüme bastırarak beni işaret etti.
"Sadece sen..."
Bu sefer de işaret parmağını kendine yöneltti.
"...Ve ben."
Tamam, gerginlikten yutkunmuştum ve meraktan kendimi kemirecektim. Sessizce anlatmaya başladı.
"Jisung, ben peşime mafya taktım."
"Ne!?"
Biraz fazla bağırmış olabilirim ki hemen korkudan eliyle ağzımı kapattı ve kaşlarını kaldırarak beni azarlamaya başladı.
"Sus Jisung sus sessiz ol bi."
Fısıldayarak konuşmaya başladım.
"İyi de nasıl yaptın bunu?"
Flashback
Soobin evde tek başına oturuyordu. Chan ve Jisung arkadaşlarıyla dışarı çıkmış, Taehyung ise her zamanki gibi sevgilisinin yanına gitmişti.
Soobin ise oturma odasında konsol oyunu oynuyordu. Telefonu çalmaya başladı. Kaydedilmeyen bir numara arıyordu.
"Ya tam da maçın ortasında olacak iş mi bu!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLeander • Minsung
FanfictionÜç abisiyle birlikte yaşayan ve yeni sakat bir ilişkiden çıkan Jisung'un yolu Minho'yla kesişir. "Senin bu güvensizliğin beni gerçekten deli ediyor!"