XVI

343 44 2
                                    

Sabah burnuma dolan tanıdık kokusuyla uyandım. Gözlerimi açtığımda yanımda kimseyi görmemek şaşırtsa da yataktan kalkıp üzerimi giyindim ve elimi yüzümü yıkadım.

Mutfağa girdiğimde Minho'nun kahvaltı hazırladığını, salatalık doğradığını gördüm. Arkası dönüktü ve üstsüzdü. Şuan gerçekten sınanıyordum, sevgilimin kusursuzluğuyla.

Sessizce arkasına geçtim ve kollarımı beline sararak sarıldım. Bu ani hareketle ürkmüş olacak ki bedeni kasıldı. Kıkırdayarak sağa sola salladım bedenimi.

Elini temizleyip bana doğru döndü. Ellerini yüzüme yerleştirdi ve alnıma derin bir öpücük bıraktı. Tanrım, bir insanın alnımdan öpmesi bile nasıl karnımda kelebekler uçuşturabilir?

"Günaydın."

"Günaydın sevgilim."

"Uzun zaman sonra ilk defa kendimi bu kadar huzurlu hissediyorum."

Bir eli ince belimi okşarken diğer eli de saçlarımda geziyordu. Yüzümün farklı yerlerine öpücükler kondurduktan sonra konuştu.

"Meleğim benim. Beni o kadar mutlu ettin ki, sikseler sesimi çıkarmam.Sana söz veriyorum, seni hayatımın sonuna kadar seveceğim ve koruyacağım.

Belki ben dahil hiçbir kıza ve erkeğe güvenin kalmadı ama emin olabilirsin, hayatımı senin güvenini kazanmaya adayacağım. Kimse sana zarar veremez. İzin vermem, veremem, istesem bile kıyamam.

Hayatım boyunca her şey ne kadar güzel olursa olsun kalbimde bir boşluk hissederdim. Ama sana yemin olsun ki Jisung, seni sevdiğim andan itibaren kalbimdeki boşluğu kelebekler eşliğinde kapattın. Benim bunca zamandır tek eksiğim senmişsin. Ama artık sen de varsın, dünyalar benim artık."

Dolu gözlerle ona bakmaktan başka hiçbir şey yapamıyordum şu anda. Nasıl olur, o bana kalbiyle doğaçlama değerini bu denli gösterirken ben nasıl ağzımı açıp tek kelime dahi edemem?

Şuan yapabileceğim yek şey sarılmaktı. Ağzımı açacak gücüm yoktu. Ne yani? Yoksa sevdiğim adamın ağzından dökülen aşk haberine mi düştüm? Düşmeyip ne yapayım tanrı aşkına!

Gülümseyip gözlerimin içine bakarak konuştu.

"Gel bakalım kahvaltı yapalım."

Sözünü ikiletmeden masaya doğru ilerlemeye başladım. Kendimi o kadar mutlu hissediyordum ki...

Kahvaltımızı ettikten sonra Minho duş alacağını söyledi ve ben de Seungmin'in mesaj attığını görüp sohbete girdim.

HavHav
sence bu seksi oğlan
ucube arkadaşının kurt bakışlı
abisiyle first date'e çıkıp resmi
anlamda flört olmuş mudur

Tm knk en jisung sensin
abinle date çıktım flörtüz desen de yeterdi aslında

HavHav
ya sen ne anlarsın
mutluluktan
heyecandan
aksiyondan
adrenalinden
bu kadar dümdüz olmak zorunda mısın

Tm knk en jisung sensin
JRKFKFNFKJDDNKF
tamam tamam
özür dilerim
ciddili çok mutlu oldummm
siz ilk buluşmada flört olduysanız
abim ikincide siker seni

HavHav
Biliyo musun
hayır demem
Ji ya
abinin şu kadarcık genini sen alsaydın ölür müydün
bari sana yürürdüm

Tm knk en jisung sensin
kes
beni sevgilimle baş başa bırak

HavHav
yazık lan
hala sevgili diye kendini avutuyosun
üzülme siz de olursunuz

Tm knk en jisung sensin
seung.
biz gerçekten sevgiliyiz
hatta

HavHav
YALAN
HE HE
YUH
ÇÜŞ
JİSUNG
Bİ BESMELE ÇEKSEYDİN
ACELENİZ NE ACABA
SANKİ KÖPEK KOVALIYO

Tm knk en jisung sensin
bi abartma mk
biz hızlı seviyoruz belki sana ne
pişman değilim aklım hala yapamadıklarımda

HavHav
la olm
katil mi etcen beni
hangi yapamadığını düşünebilirsin ki zaten bi sikmesi kalmış

Tm knk en jisung sensin
seungmin

HavHav
hadi lan ordan

isa musa aşkına kusacağım

Tm knk en jisung sensin
fkkfkfkfkfjfkfjdkdj

eşşeksin şaka yaptım
ay dur
soobin arıyo gittim ben

HavHav
okitoo

Aramayı hemen cevapladım. Şaşırdığım konu ise abimin sesinin kötü geldiğiydi.

"Jisung hemen eve gelmen lazım."

OLeander • MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin