თავი 12

944 36 107
                                    

Threesome Ძმებთან. გიჟური, თავგადასავლებით სავსე Ღამის Შემდეგ.
არა, ამის სურვილი, Ძალა და ენერგია უკვე აღარ ჰქონდა.

- რატომ გაშეშდი? - რინდოს კითხვის შემდეგ ლილიას სარაფანი იატაკზე Ჩამოსრიალდა. ნახატიდან გადმოსულს ჰგავდა, ისეთი ლამაზი იყო.

გოგოს გონება და Თვალები ერთდროულად ებინდებოდა. დაღლილობისგან კუნთები ნელ-ნელა უდუნდებოდა.
- არ Შემიძლია.. - Ძლივს წაილუღლუღა და გაითიშა.

Ძმებმა ერთდროულად Შეაშველეს ხელები, რომ არ წაქცეულიყო.

- Შენი აზრით, Თამაშობს? - რანმა ხელში აიყვანა გულწასული ლილია და საწოლისკენ აიღო გეზი.

- არა, მაიკიმ ცოტა სახიფათო დავალება მოგვცა. -
რინდო ლილიას სხეულის ყოველ დეტალს მოურიდებლად აკვირდებოდა.

- რატომ უყურებ ასე, Ძალიან ხომ არ მოგწონს? - რანმა ფრთხილად დააწვინა გოგო საწოლზე და Ძმას ეშმაკურად გაუღიმა. რანის ღიმილი ყოველთვის მომნუსხველი შარმით და ეშხიᲗ გამოირჩეოდა. მაშინაც კი, როცა ვინმეს კლავდა ან აწამებდა.

უცებ კარი გაიღო და სანზუმ Შემოაბიჯა. Შიშველი ლილიას დანახვაზე ოდნავ Შეცბა, მაგრამ არ Შეიმჩნია.
- მაიკი გეძახით ორივეს. - ცივად მოუჭრა Ძმებს.

- Შემდეგში დააკაკუნე, Თორემ მაგ ლამაზ Თვალებს დანა-ჩანგლიᲗ ამოგიღებ სანზუ. -
რანმა Ღიმილით გამოსცრა.
სანზუმ არაფრად Ჩააგდო რანის რეპლიკა და უკანასკნელად გახედა ლილიას, სანამ გავიდოდა და კარს Ღიას დატოვებდა.

- წადი, მე Ჩავიცვამ და მოვალ. - რანმა ჯერ კიდევ ნამიანი Თმა უკან გადაიწია და ტანსაცმელს დასწვდა.

გოგოს Თვალების გახელა ყველაზე ნაკლებად უნდოდა, მაგრამ მოუწია.
რანი ყინულის პატარა ნატეხს უსვამდა Შიშველ კანზე.
- რას აკეთებ? - წამოხტა და ხელები უცებ აიფარა ინტიმურ ადგილებზე.

- დიდი ხანი გეძინა, ადგომის დროა. -
რანი ჩაცმული იჯდა საწოლზე და ოდეკოლონის საკმაოდ სასიამოვნო სურნელს აფრქვევდა.

𝐵𝑜𝑛𝑡𝑒𝑛'𝑠 𝐵𝑖𝑡𝑐ℎWhere stories live. Discover now