I'm your bestfriend
'Mawh Zorempui tho vat mai teh Nu Makim i fapa hi a tho duh ṭhak lo a nia' Ramdinsiama chuan a ti lang" a.....'Aw Zorempui i pa ka koh hma hian tho vat ta che maw le school in tlai tak ngial dawn a nia' Nu zai dam lem lo tak Zorempuia nu chuan in hnuai lam aṭang chuan a ti lang" a.
Zorempuia chu peih lo zet hian a tho a....'Hey zawnga ka hming puma min ko turin tu nge thu pe che?' A lukham chu la in DinDina chu a vawm ta chawrh a....A ni lah in eng ah mah a lo ngai lo.In sil fai ta lem lo chuan a in ha a,a hmai leh a ha a nawt a,a duh tawk der mai.
Samie Zorempuia ka ṭhianṭha ber leh ka mawl theih pui ber chu ka kai tho leh mek a..Zing chaw pawh hi a ei leh hman tawp nang...
A ni mi thaw veng em" leh kei ze zawi lam pang mahse tih loh zawng ah chuan kawl tak tho ka ni,ka sawi hmeih theih miah loh tur chu kan ṭhian nu MawiMawii hi kan kawm ve ber a ni bawk kan in awm dan hi a tlar phei a,a lai ah kan awm nghe" Aizawl khawpui a piang leh seilian vek kan ni bawk.
Kum 18 na kan hmang mek hlawm bawk kum khat chhuak ti ila kei hi ka piang hmasa ber a...January ah ka piang a..Same erawh September ah Mawimawi chu October ni ta khan ka hria.Muang chang a in siam tlai hlau lo zet a che muang lui ni bawk chu hman hmawh rilru zet in ka nghak a...'Ramdinsiam Zorempui eng em" nge pai in tuma?' Vin leh ring leng lawng hian MawiMawi chuan a rawn ti ang" tawh Warning na ah ka ngai tawp tawh.
A bag chu la in kan chhuk a...A muan tawh sa nen a bike chabi lah hi la turin a chhoh leh a ngai ziah mai bawk.
Minute 10 hnu vel ah chuan mah ni bike leh scooty teuhin school lam kan pan a...Class 12 zir lai vek kan la ni nghe".School kan thlen chuan bell a ri hman a..Bag pawh kan dah hman lo a kawm kil deuh ah chuan dah in kan in line ve hmak mai bawk.
Surprice checking an la rawn nei zui bawk nen sam sei ah chuan Same nen bawk min ko chhuak ve leh.
Mi dang zawng an luh tir tawh hnu ah mipa ho sam chu a kheng thei ang bera nawr sak kan ni a..Ka nu chu a sa leh mai" ang chu Same ka en a..ka nui lo thei lo...A kaw hawk hi a ni ber a tum nasa bawk si.
Class kan luh lai chuan MawiMawii chuan min lo en sak a..Kei chu a khen vak loh thu a sawi ,Same erawh a kheng nasa bik a ngeng em alawm a ni chu dawh ṭha ve hle" se ni tur.Nileng chuan a mu hil leh a..Note ka copy sak za zawng" pawh hi zir lo in exam hun ah min ring leh vek tho a nga enge ka tan a hlawkna.
Lunch a hun meuh chuan HlimHlimi pawh kan Banch lam panin a lo kal phei a...A lo thlen chuan an in pawm leh deuh chual mai kei leh MawiMawii pawn kan ngaihzawng te ve" hmu turin kan kal hrang.
Class 11 a mi a ni a..Class 9 a nih in kan in tawng a..Kan in ngaizawng rei ve tawh viau mai,ka duh ve em a ka ṭhen phal biklo.
Min kawp zeuh" chang nei mahse ka hrelo der hmiah ṭhin ka duh tawh zawng hi chu duh ve deuh ṭhin mi ka ni bawk nen....Lekha zir na lam ah ka in sawr bing changin ka duat in ka care hman silo a..A awm lo hran biklo.Canteen ah thil kan ei dun lai chuan Samea te nupa pawh an lo thleng a..Kan dawh kan min ṭawm pui nghal a....Kan nu leh an nu hi an in tei thei vak lo hle nghal.
Mi bestfriend te chu an bialnu te nen an leng suau" a..kei ni chu ui leh kel thlung pawlh ang reng an ni thung.
MawiMawii leh Bena an lo phei chuan kan ei ho a....Kan nu lah hi te reuh te thin chhia leh in sual in peih at reng ang kha a nia .. Sama bialnu erawh a zaidam a ṭawng tlem mahse a ngeiawm ve tho bawk...Ka type a nia a bialnu hi ka bialnu hi a type mahse aa....A nih nih kan ni tawh a nga a ni mai.Class ban chuan ka thlah haw a..In lam ka pan lai chuan Samea'n min lo um phak a...Kan haw dun MawiMawii erawh ka hmu miah lo a haw hma a nih ka ring.
In kawt kan thlen chuan ṭawngka a sawi ta mai lo chuan kan in signal a...Zan ah ka room ah ve thung ti ni awm tak hian a room a kawk a...Eng tin" emaw chuan a in siam chhe leh nghal.
Peih lo viau mah ila kan naupan lai aṭanga kan tih ṭhin dan kha a nia..MawiMawii hi a lo la haw lo a nih dawn hi a scooty ka hmu miahlo mai.
YOU ARE READING
I'm your bestfriend
RomanceṬhianṭha tak in kara a nilo zawnga hmangaihna a lo pian chhuah dan... True story beh chhan a siam a ni e. ????????