I'm Your Bestfriend
part -6
______________________________________
'Nun hi chu tiang ngawt a awlsam a nilo,mah ni a ke a din dawn chuan engkim pal tlang a ngai..
Nat a ngai a,tlawm a ngai bawk tawrh chhel a ngai a,thawh rim a ngai bawk mahse chu thil i pal tlang thei lo a nih chuan in dem bik kher suh a chhan chu i nun ah khan i mal a..Tu mah i neilo a ni maithei mahse nang mah i ni a...Nang mah i in nei....Mi dang i rin hma in nang mah i in ring em tih chiang ṭhin ang che.
I chau a,i thinlung a na a nih chuan nghak rawh dam hun a la nei ang....Mihring nun zawng" hi a in ang diak" thei lo va...Hausa an awm lai in rethei kan awm bawk....A fair lo tiraw ka fapa?' Kha thu ka pa in min hrilh a min zawh lai kha ka hre chhuak a...Kum 13 lek ka nih laia a sawi a ni mahse tun ah chuan van ah min lo nghak a nga .. ka nu nen kan hlim leh hlim loh min lo thlir reng ka ring.
Niee...Nun hi a fair lo takzet....Ka nih na ah te hian ka lung awi biklo ka chhungril ah hian ka keh sawm a...Mahse ka ti lang ngailo...Ka ṭhian leh ka bialpa ni bawk Samie hian hrelo se ka duh bawk.
Depress ka nei nasa em" a...ka bul a,a awm loh phei chuan ka muhil thei ngailo.....tleirawl kan ni a..Mi fa te neih ang ka awt a..Mahse ka nei theilo neih ka duh chuan school bansan a..Hna thawh ka ngai tih ka in hre bawk.
Hring nun mawlh hi a ni .... Fair lo chu.
Khua nu hian he khawvel ah hian hreawm tak leh pa neilo in min dah a...Enge ka dil a nga enge ka tih ang tih ka in hrethiam lo...Mipa mah ni ila a ruk a ṭah chang ka nei a...Chhungril hi a na veng" si....Sum in hmangaihna leh nunna a lei theilo an ti a..Mahse ka pawm ve lo...Ka nu a dam loh lai khan pawisa kan neilo a..Dam tur chuan damdawi a ngai damdawi kan neih theih nan chuan pawisa a ngai bawk...Ka thawk a...School ka chawlh mai a ngai bawk.
Ka putea chauh kan ring theilo nupui fa nau nei ve tho a ni.
Tun exam hi ka pe lo ang ti in ka rilru ka in siam fel nghal bawk.
Samie erawh in eng mah a hre dawn lo.
A ni pawh a dam ṭha in ka in buatsaih pui nasa hle a....Naktuk mai ah exam tur kan ni ta....Kan pahnih a kan awm chuan a zir vak theilo exam dawn a nih avangin an in ah riak tur in ka ti a...A aw ve mai bawk....
Zing hma tak ah tho in ka nu hruai turin ka in siam a,kan khaw hlui ah ka kal a ngai ka nu ka hruai a ngai bawk.
Var ṭian ah chuan sumo nghak in ka ding renga...Samie room eng teng" chu ka hmu....A ni hi chu ka phulo ka tan chuan a to mah" ni in ka hria...Mahse min kalsan a nih loh chuan ka kalsan ve dawn lo.
Ka sumo chan a lo thlen chuan ka chuang a....Ka nu pawh ka hrilh lem lo mahse ka pi in min lo call a..Ka nu in min ngaih zia thu te a sawi bawk dar kar 2 vel chu kan tlan a...Vawi tam call ka dawng bawk mahse ka la duh lo....Exam phawt se ka hrilh ang.
Kan khua ka thlen chuan min lo lawm thiam hlawm ngei mai thingtlang mi kan ni a..Ka pa hna thawh tur vangin Aizawla awm chauh kha kan ni bawk.
Ni khat ka cham a nga kan haw ang.
Ka pi nau thlan ah te chuan kan kal a...chu mi hnu ah ka naupan laia ka kal ṭhinna School tlang ah chuan kei mah chauhin ka kal....Hnim hring dup ah chuan ka mu a..Kan thingkung lawn ṭhinna te chu ka en bawk.
Ka sawi hmaih chu ka pian hma hian ka pa leh ka nu hi aizawl ah an awm a..Samie te ṭhenawm kan in vek ah khan....Ka ni a dam ṭhat loh avang leh ka pa hna a,a ṭul avangin ka pi bul ah kum 1 dawn chu ka awm...School pawh ka kal ve nghe" ka la hre pha reng...Samie nen pawn kan in call nasat theih zia kha kum 6 mi ka ni ta in ka hria...
YOU ARE READING
I'm your bestfriend
RomanceṬhianṭha tak in kara a nilo zawnga hmangaihna a lo pian chhuah dan... True story beh chhan a siam a ni e. ????????