9

513 40 8
                                    

Love triangle lam nge kan tih dawn triangle lo lam😂


I'm Your bestfriend



_____________________________________

'Jonathan lalmuamkima a nih hi ka nau hei DinDina nen hian an in rual vel chiah' PuiPuia'n a tih chuan DinDina chuan Jonathana chu a en vat a..A ai a upat hmel daih zawk a lian ṭha mai bawk si.....'Aw...A nih chu ti khan lo awm ula tlai chaw hmeh tur ka va lei lawk a nge in lo ei dawn phei chuan puar tawk a in haw loh te chuan a ṭha nang' nui hak" chuan a lo ti a.. Samie chuan a thik rilru lutuk chu tiang chuan Pi Maliani chuan a mah chiah a be ṭhin kha a nia ..Mahse a danglam zo dawn a ni ta ngei ang.











Pi Maliani a chhuah hnu chuan DinDina chuan 'In insil suh em?...Saw lamah sawn bathroom a awm a' Bathroom lam hmuh pah chuan a ti var a....'Aw hmai phih ka duh a' Jonathana chuan DinDina en pah chuan a ti ve leh ..Samie huat tawk hi a tling em" bawk si.











Bathroom lam ah chuan a phei a..PuiPuia chuan Samie awm dan chu a man thiam chek a niang chu 'Thik suh....Thik duh suh ka nau a nih saw no Gay' a ti sup a...Samie chu a nui ṭha duh der lo.....










Eng eng a maw ni chu sawi ho in an ti" luam hlawm a..Samie chuan DinDina chu a bul ah ṭhut tir deuh chawt in a bialpa a ni tih lan nan a hmui ah chuan a chuk deuh sek bawk...Johnathan chuan a tir chuan mak ti viau mahse DinDina awmdan chu a man thiam ve hnu hnawh tho mai.
'Ramdinsiam vawiin ah enge' MawiMawii chuan kawngka hawng deuh rawk pah chuan a rawn ti lut deuh buan" mahse PuiPuia leh a nau a hmuh chuan a kâ chu a chip leh ta hmak....DinDina chu chum chawrh in choka lam a pan nghal zat.
'Enge kha tia i chum ngawt' Samie chuan DinDina man chu a tuai sak vut" a....DinDina erawh a lo nui mai" thung.
'Va kal rawh sawi duh a nei a nih kha' DinDina en pah chuan a ti deuh nuah"...










DinDina leh MawiMawii chu Choka lam ah an in bia a..An ṭawng a hriat theih bawk si loh .... Samie chuan a hma a ṭhu te unau chu a en leh hruk" ṭhin Johnathana chuan a pawi hi a sawi hliah" ni mai hian a hriat...a melh pawh hi a melh ṭha peihlo ...DinDina a en vak avang khan a la lawm lo tluang zel a ni mahna.







MawiMawii - Vawiin ah i bialnu hlui khan min ti zak lutuk i hria em?








DinDina - Aww a ho e kan ni tawh chuanglo a.









MawiMawii - Chu pawh nise min haw san daih bawk si ka zah zia kha i hrelo aw ka bialpa hlui khan Jessicai a lo rai a...Chu vel ah chuan nasa tawkin min ṭawng khum tih i hria em? Ka zak teh mai a sin..Ti nge min chhan tur pawn in awm loh/Mittui tling pam chuan a ti chhuak leh hak a.











DinDina - tu maw a rai a! Ee a nih chuan in nih lai reng khan a kawp che tihna a ni maw zawnga chu...










MawiMawii - Kha tia in hro sak vak khan awmzia a awm lo...Ka rilru a na vek tawh.














I'm your bestfriendWhere stories live. Discover now