He mi story hrim" ah hian a tak ka telh zeuh"a nia aw mahse ka phuah a tam zawk ang.
I'm your Bestfriend
'Ka zir peih lo e' a tih rual chiah in a lu a ri nghal fawk a...MawiMawii chu a lo nui ru kur" mai.....'Nang pawh ngawi rawh zir ang u in Mark a chhiat theih em hi aw' thu tak fe hian DinDina chuan a ti deuh hmuar" a..MawiMawii lah in an video tur a lo Cover ve char" bawk an ṭhian pa DinDina zar ah lekha zirna hun ṭha an nei a...Mahse a ni ṭhian ve te erawh an thaw veng em" thung lawi si.
'Ti daih ila vawiin a birthday a nia' a sawi zawh hma hauh chuan 'Monday ah test tur kan nei a...I thiam vek hma chu kan mu dawn lo' DinDina chuan a rawn ti leh a..Chiang zet hian a mit ah a en.
A dar ah chuan a lu chu a nghat lui a...A tlawn kual ta vel bawk.
Chu tiang a,a an awm pauh leh MawiMawii chuan hmuh nawm a ti mai bawk si....
MawiMawii - Lawk a la rem lo..../ Posy hrang" chuan a la kual a...A nui ve leh hak" ṭhin.
DinDin - Nuuuuuuuuuuuuuuu
Sam - Ka zir dawn ka zir dawn i mak eee ka ti...Ka zir ka zir Nu Malian kan zir a nia aw.../ A au lang" a..Chhanna erawh a dawng chuang lem hlei lo va.
Minute 30 dawn chu a reh ta diak a..DinDina leh MawiMawii chuan an zir ve ngei mai Sam erawh in a biang dawm in a sawi thei ang ber hian a ṭhu a...A pen chuan thil a ziak a ziak bawk.
'Zir rawh mawla' DinDina lam a hawi phei chuan rum zet hian a lo melh a..A melh let eng ah mah a lo ngai silo....
An in melh ta reng chu tah Sam che hrut in DinDina ṭhutna chu a pawt hnai thut.....'Ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyy' MawiMawii chuan a lo ti hman hmawh....DinDina chu tawlh sawn vat in a in siam rem a..Zir ṭhat leh a tum lai takin a Phone a lo ri...A bialnu a lo ni...'Ka biak lawk a ngai' ti in a tho a...'A ṭhen tawh che kha' Phal lo ni awm tak chuan a ban ah a lo vuan a...Mahse DinDina chuan eng danga chhang ta lo chuan a chhuak lui ta tho.
MawiMawii - I thik deuh a mi a?
Sam - I mawl a nih chu a..Zu haw tawh rawh.
MawiMawii - Mipa ah feelings a neih theih tak" a nia aw.
Sam - Sawi ve ziah suh ka kham.../ A ti bak hlur a..a thin te lam" a rim tawh.
MawiMawii - En teh kei chu mi rel ka hrat ta sa" kan sawi lawk....DinDina bialnu hi chu pawh sawm ka chak zek" zel.
Sam - A ho
MawiMawii - A ho lo ve chiang e bak ah kan ṭhianpa hi a kid kawi hnen si.
A hrim" in Ramdinsiama awh an in ṭhen tawh a..enge biak leh zawk" a ṭulna ni.
Sam - Ka bialnu pawn min ṭhen se ka ṭhen thei biklo ang.
YOU ARE READING
I'm your bestfriend
RomanceṬhianṭha tak in kara a nilo zawnga hmangaihna a lo pian chhuah dan... True story beh chhan a siam a ni e. ????????