15

427 49 7
                                    

Ka va reh rei ngar" ve le...Rapthlakkkkkk








I'm your bestfriend





__________________________________



A fawp mawlh" a...DinDina chu a hma ang tho in a la zeilo tih a hria,a dawh mawl tawp a,a ni a che thung in zei hleih ve tak chu an ni....'Pa chu ka ni i ti ve a maw?' A ti sap a..Nieee a chhungril tak ah chuan DinDina hi pa a nih theih a ringlo ni pawh lo nise he mihring Samie Zorempuia hian pa a nihna aṭangin a hnuk thla tho" ang.










DinDina chhung ah chuan a zo a...Zawi ngiai a mu a bialpa lo ni ṭhin ngei mai a han khawsak pui leh chu engtin emaw tak chuan a awm a...Mah ni ah in thiam lohna tam tak a rawn lut ti ila a sual lo zawk ang chu a ni a harh fim a,DinDina erawh a rui hle a nih kha...Tu nge a nih pawh a hre thei mang lo zing ah engtin nge a dawnsawn ang tih lah a hre bawk heklo.













Samie Pov

A taksa ka deh rual" ka chakna an chhuak nasa tih ka in hei lo..Niee a ni miau a ni he mihring ka hmangaih ṭhin ngei mai kha ka ngaih ngawih" ṭhin a hmel ka hmuh theih siloh ngei mai kha.
Min dem viau ang kan in kar pawh a hma ai in a chhiat zual phah maithei mahse a pawilo eng ang pawn chhia se...Samie Zorempuia hian a zawng hmu a nga a lak ata hi a bo hlen tir dawn lo...chu" hman leh tun a ka thutiam leh ka tih tur awm chhun a ni.









A lak a ka phuba lak duhna chu a zo tawh niee...A mah tih chhiat a,hrehawm taka siam zanin ah ngei khan ka khawih a phalna a tel mahse tu nge ka nih pawh a hrechiang mang lo a nia...
Eng mah ha lo in ka mu ve zui a,mut thilh lah chu a har phian leh nghal.
Ka kuah a,ka thlah phal lo lek" ṭhin...DinDina hi ka hmangaih tawh lo chuan ka in hria mahse ka hlat a awm tur erawh chuan ka phal tawh lo ni mai lo in ka tih tir tawh ngai dawn lo.
Hriatna hlauh angin min ngai mahse he ka thinlung a lo kawl tawh avang hian engtin nge ka theihnghilh theih teh lul ang ni.












A mah kuah chungin ka lo muhil a ni mahna .... Ka ban khama ka awma a kut dah tu chu a che rak" a...khaw eng ka hmuh rual in ka chhing leh deuh sawk....A kawng ah ka kuah a...Ka lam ah ka taksa si in ka pawt bet a...A la harh chiang lo a ni mahna a tal vak lem lo.
'Good Morning' a beng bul ah ka ti a...A zawi viau mahse a harh zawk ni tur a ni ka kuah na aṭangin a rang a rangin a in sa seng a...Phawk fe hian min en...
Ka mut ngai in ka lo la mu a,ka nuih suk.
'Enge awm zia!' Bang bo zeta a in en fiah zung" lai chuan a rawn ti a...Ka lo nui suk.








End








DinDina - Nizan ah enge thleng!







Samie - I van lo zei em".






DinDina - Maw!








Samie - Hey ti khan awm lo teh aw...Tu nge ka min fawp a ka chung a awm chunga ka tisa chak na min tih chhuah sak tu kha?







I'm your bestfriendWhere stories live. Discover now