Fanu thuawih lo mai ka lo ni🙂
I'm Your bestfriend
_____________________________________
Ngawi reng chuan an in en hrek" hlawm a.. Justina chu dawhkân ah ṭhuin thil a ei nuap" thung.
'Ti nge?' Jonathana chuan a rawn ti deuh hluai a.
Chu tia DinDina leh Samie lo awm dun leh kuk si chu a hrethiam ngang lo.
Rilru hman hmawh em" in a kal ve bawk si nen a lung chu a awi lo ru lutuk.
'DinDina thiam loh pawh a ni chuanglo' a sawi tur hre bawk silo DinDina nen an in hauh phah ang tih a hlau ve bawk si.
'Chu lam ka sawi lo,he tia in awm dawn tho te chuan enge ka lo kal a ṭûlna' a thaw zui hak a..An in kawp leh ai mah chuan Mizorama nuam tawl lo a chu tia an ti buai chu a lung a awi lo chu lo ni in.
'Bak ah ka nu leh pa hian in chanchin hi hriat chhuah hun an nei ang tih ka hlau a nia kei mah thlêngin an chhui chhuah vaih chuan kan chhe vek a ni mai bawihtea hi chu Û DinDina fa a nih ngei" a ngai..Ka pa in min kap pawp duh mai ang' thu tak fe chuan a rawn ti chhuak a..A fapa awm na lam chu a pan a..
'Jonathan PuiPuia hi engtin nge kan thlem lungawi ang?' a in her a...Jonathana chu a va en a..'Aw hre bik nang ching fel ru nang mah nin bawihte ka mu dawn bye" aw' tih pahin a piai zeuh a...An chheih vel a..A biang ah te chuan a fawp a..Pa a nihna chu a hre ngei alawm le.
'Eee vawiinah ka nuin ka lo call dawn che a ti a nia aw..DinDin' room a luh pah chuan thaw veng zet chuan a ti a..Room kawng ka chu a khar zui nghal hmak.
'Hlauthawng suh' Samie kut ah chuan a rawn vuan a.
'Ka nu chuan engkim a hria a...Kan in hnaih leh tih an hriat rualin i nu a hrilh dawn hrim" a..Chu ai chuan kan in kar hi a rang lam a hrilh mai ṭha in ka hria' Samie chuan a ti deuh tawl a.
Nieee chhûngte hriat pui na ngêi a an in kar chu a bul a ṭanga ṭan a duh ve tawh em a ni.
Puitling an ni ve tawh a,a chhia a ṭha an hre vek tawh...An nun ah chuan duh thlan na siam tûrin an thu ve tawk tawh bawk.
Thawh chhuah an nei a,an chhungte chawm na leh an ei khawp chu an thawk chhuak ve" tawh bawk.
Mipa leh Mipa in hmangaihna ah an tlu lut miau a..Chhuah harsa an ti a,in kalsan harsa an ti bawk..An tan chuan tih ngaihna a awm miau silo.
'Kan haw hun ah muang changin kan hriattir dawn nia,muang changa kal hi a chang chuan a ṭha ve tho a nia aw' A kuah a...'Min kalsan leh daih ang tih hi ka hlau alâwm ngai em" che si in ka hmuh che hi a rem leh tawh lo ang tih hi ka hlau a ni' a ti chhuak sap a.
DinDina Pov
A ngaihdan chu a diklo miahlo kalsan tu ka ni a...He ka nihna hi kum khua in a theihnghilh tawh dawn lo.
A pa vanga ka kalsan na khan engtiang takin nge ka hmangaih hi a tih nat dawn tih kha ka dawn ngai lo.
Tun ah chuan puitling tak" kan ni ve tawh,kan chanchin hi hrilh lo mah ila tu ka emaw aṭang chuan hriat hun an la nei dawn tho.
Zawi muanga hriat tir ka duh a bîkin ka nu a fapa neih chhun hi min pawm a ngem ka hrelo mahse dawt hrilh reng kha ka thei tawh dawn lo.
YOU ARE READING
I'm your bestfriend
RomanceṬhianṭha tak in kara a nilo zawnga hmangaihna a lo pian chhuah dan... True story beh chhan a siam a ni e. ????????