13

369 41 4
                                    

Seeeeeeee u again leh deuh top mai ag u aw...☺️🦋🌝








I'm Your bestfriend




__________________________________

Restaurant changkang leh lian zet mai ah chuan an lut a,Justina pawh rin ai in a tlei vei phian leh ta nghal.
An table tur lam an pan lai chuan Mali chuan Phone call a dawng a..A pa a lo ni DinDina te chu Washroom a kal chhuan lam in a pen kawi san a...
Call chu phur lo zet hian a la a.
A pa chuan 'Ka fanu Mizoram lam ah i hna i chhun zawm vat kan lo beisei a nia hei' Hlim tih hriat taka a rawn tih chuan DinDina a kalsan hnai tih a in hria...Mahse a pa chu a hlauh em avangin hlim lui hram" in a chhang let a...Mahse a pa bawk in 'Zorema' tia a rawn sawi tel leh tak si ah chuan a mood chhiat tawh sa nen chuan a thinrimna chu thup zo lo in 'Zorema sawi lo hian vawi khat chiah hi pangai takin i fanu hi min lo be thei lo em ni pa?' A ti ve ta thlawt a...'Aw i pasal ni mai tur nen hian in hmu ula ka duh pui tawh che u a nih hi..I pu duhdan a ni miau si a' a rawn tih eh ngat phei chuan a thaw chu a ipik ngawih" hian a in hria..A hmangaih DinDina leh a fapa ang maia a en Justina te nen hlim taka ni hman a tum ve teh reng nen a pa chuan a rawn tih chhiat sak leh ta vek chu a ni si hi maw.










'Pa ka hmangaih miah lo nei tur hian i fanu hi ka chak tawh lo...' a ti tham ṭiak a....Ṭap lo tur hian a in sum hram" a ni ber.
'Mali bawihte kei ka la dam chhung chuan hlauh awm ah ka dah ngai lo ang che i ṭhat na tur ah bak ka dah dawn hleinem che..Hmangaihna hi engmah a nilo i nu ang maia i awm kha ka hlau a tin ni' a rawn tih ngat phei chuan 'Ka nu nen min teh khin fo suh pa...Kha nu min thah thla a mipa dang um em tur kha chuan ka nun hi a rapthlak lo a sin pa khawngaih in kha thil kha chu min hriat nawn tir ṭhin suh pa' a ti ta ṭhat a...







A chal chu a dawm vang" a...Hrehawm a ti ngawih" a ni ber mai.
'Vawi khat chiah pa I fanu hian enge ka duh tih min zawt ve ngai em pa? Min zawt ngai em? Ka nu in nise zu leh mipa nang lah in nise sum chauh pa kei mah tawp hi lung ka ni bik lo sin in fanu in thisen ka nih hi pa khawngaih in mihring ang te hian min en ve thei lawm ni ka nei dawn hauh lo pa...Ka hmangaih leh ka duh tak lo chu ka nei lo...A nih loh chuan i fanu hian a kawr a ngai nat ber ha in bawm chep taka kha in ka chhuahsan hun ah chauh khan ka nei ang' a ti ve ta hmak a.












Call a dah zui hmak bawk.... Dar thla lang ah chuan in en vang" in a nun a chep zia chu a in ngaihtuah a..Mihausa fanu duat nun nuam tak hmang leh a duh apiang nei thei tura an ngaih chuan a nun chu hrehawm tak hian a hmang mek tih an hre silo...A mipa hmangaih lah chhuhsak ni thuai dawn hian a in hre bawk si...A tan chuan engkim hi mang an thlak ve em a tin ni.











DinDina leh Justina bul a thlen chuan engmah thleng lo ang chuan a lang ve na in a chhungril ah chuan a rum vung" lawi si...A na a,a tih lan a rem silo.
A hmangaih te pahnih chu a chan ang tih a in hlau ngawih" a ni ber e.
Leh lam ah a pa ni bawk a pu in a makpa atan a duh em" mai lah a mi huat zawng tak leh khawvela mipa a hmel ngei ber chi lo ni bawk si nen a va han van duai chung chuang bik  ngai em....Pawn lam landan ngawt hi a lo nilo tih thudik tak a lo ni mahna le....















An ei zawh chuan hmun dang ah te kal in an hlim ve hle a...Mahse Mali pawh chuan nuam ti tak" theilo mahse hlim hmel a pu lui a..Chu tiang bawk in DinDina pawh hlauhthawn na hian a khat ti ila a sual lo ang...Samie a thinlunga a la vawn ṭhat reng mipa chuan a nileng hun hman ah pawh chuan a chen chilh a ni ber e.....niee ṭhenkhat an Move on zung" lai in kum khaw daih tur na leh hliam nei an awm bawk...Mihring rau" ah pawh a lo in an loh theih ngei mai.













I'm your bestfriendWhere stories live. Discover now