21

405 39 14
                                    

Comics chhiar tur in duh em.....

Ṭha deuh ka hria a nia....KILLING STALKING va chhiar rawh u in inchhir lo viau ang.






I'm Your bestfriend








______________________________________










Justina chu an chhung kua chuan an bual leih a...Nu ber chuan a fapa leh naute chu a en chhawk sek a..Chu tia bawr luih ta nana chu Justina chu a men pui" a..A ṭap ta tawp.




'Eng maw i sawi kha sawi nawn leh teh' a nu chuan a fapa chu awih lo zet hian a nuih a..Ring ngam silo hian a awm...A fapa hian a tih theih a ring lo em a tin ni.
Engkim hrilh ṭhin a fapa emaw kha a la ti miau a tin ni.
'Ka fapa i falak ti la lawm takin ka tupa a ni nghal mai dawn alawm dawt hmanga in ṭhawn thut te chu a' a ti ta ringawt a...DinDina lah a ngawi a..A nui ver" reng bawk si.








A nu chuan Justina chu a en a en a..A fapa fa ni thei hian a hre ngang bawk silo.
'Nui kan fapa berin a fa atan a duh chuan kan pawm sak mai loh chuan' Pa ber chuan dam thlap hian a lo ti a...
Jonathan chu a meng kual hrek" tawh..A fanu lahin a lo bawh buai ve chhen bawk nen a awm chu a nuam lo hle mai.





Chu tah DinDina Phone chu a rawn ti a..Samie a lo ni be tûrin a kalsawn a..Nu ber chuan Justina chu a han pawm a..A ni lah a bang hmak mai si.
'Naute ka tupa tak" i nih ka va han ringlo em ka naute' ti in a chheih a..
















'Imm kan thlen na a la rei lutuk lo va...' a ti deuh sap a...'Ka ngai che DinDin' leh lam a mi chuan a ti sap thung.
'I hna thawk zo phawt la..Chuan kan in call dawn nia i ngah tawh em kha' a tih chuan a lo Mmmm deuh hmuk a..'Samie ka nu zanin ah ka hrilh ang'a tih chuan leh lam a mi pawh a thaw ve hak.
'Ka û nge ka nu ka hrilh hmasak ang' Samie pawhin a ti let ve sap.









'Nang mah pawm thei tura i ngaih zawk kha hrilh rawh' DinDina chuan a ti a...A chung zawna van theng thaw nuam zet mai chu a thlir chho vang" a....Thli fim te chu an thaw heuh" bawk.






'Immm Zânah kan sawi dawn nia aw..Ka duat thil ei ṭha rawh aw Justiana enge a an?'
'Imm a ṭha e...A rui ve deuh a..A ṭeu a ṭeu mai..Ka nuin ka fa a nih a ringlo a,ti nge mi zawng" hian ka fa a nih an rin loh ni kan in ang lo uchuak viau a nih ka ring' Nui hak" pah chuan a ti a.





'Imm in inang lo ve alawm...Mahse fimkhur la aw DNA an test chuan in buai phah a nge...Chuan zan ah ka lo call ang che aw...Ka dah rih dawn ka buai deuh va' a tih rualin 'Sir min lo pui lawk' hmeichhe aw chuan a rawn ti nghal a.








'Call cut lo la pui rawh' DinDina chuan a ti vei sap...Samie chu a khi ver" a..Call chu Cut miah lo chuan Table ah chuan a dah a.
'Khawi maw ka lo en chhin...Nimin ah hei chu min lo thawn a,a file chawp in ka siam ṭhat sak tawh che kha..Nang te hi puih i ngai reng mai chhan te a awm em?' te chu a ti vel a.. DinDina chuan Phone chu a melh rawm" mai...Samie chuan a hriat tur kher chuan a sawi tih lah a hre der silo.








'Aw Sir Nimin a min siam ṭhat sak kha chu nizan ah ka nauin ka Laptop a lo khawih a..A lo hmet kual vak" a..A lo delete palh a..Hei chu ka siam kha a nia' Samie mize in thlak vel lutuk chuan a ti zam chhe lek".










I'm your bestfriendWhere stories live. Discover now