This must be crazy love🙂
I'm Your bestfriend
__________________________________
Audio minute 2 leh second 30 lek a zei chu a play nawn tluk" a....kha mi ni Mizoram a rawn thlen ni a thil thleng awm ang chu a suangtuah leh neuh" bawk....'Pawisa vang mai" maw! Ramdinsiam?' Chu zawhna bawk chu a ni a ka aṭanga chhuak tam ber ta chu.
Skip
'Doctor Din.....' A hma a nu va lai ve tak hausa tih hriat tak chuan a hmai zawn ah,a kut chu a rawn vei a.
'Oh sorry.....' in thiam lo fe hian a nuih let var" a....Niee Ramdinsiama chuan nizan maia a video en kha a lo ngaihtuah nasa deuh em a tin ni.
Kar tin deuh thaw chu nu chu treatment ti turin a bul ah a lo kal ṭhin a....Tun ah hian Mumbai ah Doctor hna a thawk mek bawk.
Kum 25 chauh a ni bawk a.
A hmel leh a engkim chu a danglam ve tawh hle bawk,mahse a ni aia dang lam zawk mihring chu a bialpa leh a bestfriend lo ni ṭhin tawh ngei mai chu a ni....A danglam tawh tak zet hman a Samie Zorempuia nuih duh em" mai leh thaw veng ve tak kha Business man a lo ni ve ta....Mahse a ṭawng tlem in a in duh ta em" a....A hma zawng ai in hna a ngai pawimawh a,a hma zawng ai in a pa nen an in hnaih sawt bawk...A danglam em" na pakhat bawk chu tu emaw lak a phuba lak a chak tlat mai chu a ni.DinDina Pov
In lam pan in ka haw mek a,kar leh mai ah hian Delhi lam ah ka mizo pui ngei tawh sualna a tawh avanga zei ngai chu ka pan a ngai dawn bawk....Ka thlen chuan ka unau pa Jonathana A pa leh ka nu an in neih avanga ka unau pa lo ni ta chuan eirawng a lo bawl fel diam tawh a,dar 10 a ri thuak tawh nghe"....Ka naute duat hmu turin room ah ka kal ta phawt....Jonathana hian kum 2 liamta khan he naute hi a siam a...Mahse a nu chuan duh lo in Jonathana kawngka ah ngei a rawn dah a nih kha mahse hei kan hlim na ber chu a nih tak hi.
A nu hi hnam dang a ni a..Vai erawh a ni lem lo Jonathana hian a duh em" a..Mahse mipa dang a lo duh leh bawk si...Mahse van tirhkoh kan hnen ah min pe a ni mai.Ka phone a lo rik vangin pawn ah ka chhuak vat a,a hming a ka bialnu ve Mali Doctor kan zir laia in tawng kan ni nghe" bawk....Ka hmangaih chu ka ti thei lo na in ka duh ve tawh hle mahse ka thinlung ah hian kha pa kha ka peih bo thei tlat bawk silo.
Ka thil ngaihtuah zawng" ka share ngam na Jonathana a lo awm hi ka van neih tak zet.
Call chu ka la ,in a thlen tawh thu a sawi a ni nen hian kan thawhna ti a in ang bawk.
Rei vak lo kan in biak hnu ah Jonathana'n chaw ei a peih a...
End
Jonathan - Englo video kha ka lo en ve a.
DinDina - Chuan!
Jonathan - Delhi ah in kal hun tur a in ang chiah" sia in hmu palh ta ula.
DinDina - Mizoram a ni loh hi a zau alawm....Kan in tawng bik lo ang bak ah kan line hi a in ang lo lutuk....
Jonathan - Ka haw a ngai sia....Justin hi ka hawn
DinDina - Ka hria alawm ... Lungngai suh kar khat bak kan cham dawn lo,bak ah Mali a awm dawn a..A lo buaipui vek mai ang.
YOU ARE READING
I'm your bestfriend
RomanceṬhianṭha tak in kara a nilo zawnga hmangaihna a lo pian chhuah dan... True story beh chhan a siam a ni e. ????????