17

453 52 4
                                    

Thui lo te" in aw....🙂







I'm your bestfriend







___________________________________

'Din i harh em?'a biang a lo vuan tu chu chiang lo ruai hian a hmu a...A ṭah chu a chhuak nghal ngawih".....'Min kalsan rawh' a ti ṭiau a.
'Din ṭap suh khawngaihin....In bia ang aw' Samie chuan a kai tho a,a kuah bawk.
'Min khawih suh,pawisa vanga kalsan che ah min ngai a ni lawm ni' Samie kawng ah chuan a nam a...A ni lahin a kuah bet tlat bawk si.









A ṭap hliam" a....Samie tak ngial pawhin a lo ringlo chu na a ti em a ni.
'Kalsan che kha thil awlsam tak ah i ngai a mi?' Samie mal ah chuan a chum a..A ni lahin a dawh mai" rih a ngai tih a in hre bawk si.
'Aw i hriat pawh ka ring nek lo e...Nang te chu nun nuam i hmang alawm,i duh" te pawh i nei leh tawh ang chu....' a mittui hru sawk" chung chuan a ti leh a...Samie chuan a en deuh tawp tawh.








DinDina - Ni khat rei zia hi i hria em? I dam leh dam loh ngaih ven reng" in a ruk a ral in hospital ah khan nurse te ka zawt ṭhin tih pawh i hre tawp nang mawla/Samie sam ah chuan a kek a...









Samie - A...a na na...A na niaaa/A ṭhen nawk" a.






DinDina - Enge i rawn in lan leh hmelchhe pa...







Samie - A chhan chu ka hmangaih vang che/DinDina kut chu a man chat a...A lakthlak sak a....A hmui ah chuan a fawp DinDina erawh a lo hawi sawn deuh a.







DinDina - Tenawm pa.




Samie - Hmmm ka tenawm maw...Ka khawi lai tak nge tenawm chu mawh?








DinDina - Nang mah tawp hi ka hua che.





Samie - Vawi khat mah ka zawn loh vang che in a mi?







DinDina - Vawi khat mah min hmu tur emaw min zawng tur eih pawh ka nu pawh i lo hmulo.








Samie - Bawihte vona ka dawng ve tho atin ni.






DinDina - In sawi thiamna a nih chu.






Samie - I nuin kan chan chin a hriat chuan i nu vangin min kalsan hlen ka hlau alawm.....PuiPuia'n ka hmuh leh che chuan i nu bul a sawi a kum khua atana dah bo che a tum thu a sawi a sin...I chhiatna ka duh ngailo....Mahse ka pa in a thih dawn in kha audio kha min pe a..Ka hua che ka haw ngawih" che pawisa vanga min kalsan emaw ka tih lai che kha chuan tih chhiat ngawt che khâ ka chak lutuk...Ka nu leh ka û lak ah chuan hriatna hlauh angin ka awm a...Ka pa erawh kha chuan a thih dawn khan ka ti der tih a hria a...A thih dawn thleng khan nang nen awm dun lo turin min la duh mahse ka thei lo....Ka thei hlawl lo a nih hi....

I'm your bestfriendWhere stories live. Discover now