8

629 44 6
                                    

Duh angin ka regu theilo nia aw😄








I'm Your bestfriend






______________________________________







DinDina awm chu a nuam zan theilo...Lekha zir ve mahse,Sawmtei in a rawn hmuh avang khan a la pangai zan theilo a ni mahna.
'Samie Khawi lai nge i zir thleng tawh?' a ti chhuak ta nge" a...Samie chuan hrethiam ni awm tak hian ka thiam sa an nia.....A har lo ka revice mai" mu ila i duh em?' A hnung a chul sak hleuh" pah chuan a ti a...DinDina erawh chuan a melh ngai a melh tluk" mai.









Samie - Duata ngaihtuah tawh suh ka û te chuan a sawi lo vang min hmangaih alawm ....A nau hian ka hmangaih che chuan eng mah a sawi lo vang.











DinDina - Mahse man chhuah kan nih hun tur hi










Samie - Chu tiang sawi suh thleng lo turin kan in thup dawn alawm..Hria pawh nise a ho lutuk kan in hmangaih a kan in duh tawn te chuan a tawk mai alawm an ni care suh.









DinDina - Bestfriend kan ni ta a...Chuan kan din hmun a in ang lo nasa bawk si...i pa hian engtin emaw tak a la hrang ang che tih hi ka hlau a.











Samie - A teuh lo lutuk....Mu ang aw.










DinDina - Immm mu ila.../A mu a..Samie chuan mu chungin a kuah ta hlu".












Samie - Ka duh tirh che khan mak ka in ti teh mai a nia aw...I hria em kha eng ni nge kha i bialnu nen a in tawm dun daih ni kha.













DinDina - Aa...Chu tiang a ho a....










Samie - Tak" in MawiMawii khan ka bul ah khan a sawi a...'An tawm leh ngei awm sia' a tih tak khan engtin emaw ka awm zawn ah hian na a awm....Kha mi zan vek khan i bul ah pawh ka rawn riah duh miah loh kha.












DinDina - Naa...Kha vang khan maw i lo mak hle mai Samie ka hnek chawrh dawn che mawn le.









Samie - Het....I bialpa ka nih hi aw/ a nui var a....DinDina chu kuah in a fawp leh zeuh.











DinDina - Chuan engtin zel?









Samie - Chuan a tuk ah khan nilengin ka rilru ah i awm a...I bialnu kha a te bawk sia chawi kan nawlh a vawm bo daih kha ka duh mai a...









DinDina - 😂 em" a.








Samie - a ni tak" i rilru a tih nat ṭhin lai phei kha chuan e.....tawm tel nawk" a khua a hnawh luh daih a nia aw ka chak ṭhin i duh ve em" mai bawk sia.

I'm your bestfriendWhere stories live. Discover now