23

373 39 9
                                    

Jishhhhhhhhhhhhhhhh🫡😀





I'm Your bestfriend

______________________________________







DinDina Pov

Kan inchhung boruak rit zet mai chu tlan chhiat san ka duh rum" mai.
Thawk leh khat ah he tiang teh thut hian buaina a lo thleng bawk si tu mah kan in ring hman bawk si lo.
Balcony a awm ka bialpa chu ka va pan hnai a,a hnung lam zawng chuan ka kuah a...A cigratte zuk rim nam te chuan hman min hriat chhuah tir.
'A ṭha lo a nia aw' ka tih chuan ka lam a lo hawi a...A zuk lai chu dah in a kut pahnih chuan min kuah a.







Minute 3 dawn chu a ngawi vung" mai enge a ngaihtuah ka hrelo na in kan chungchang vel ah hian rilru hah na nei a ang ka ti.





End









'A nge i ngaihtuah vung" a?' A awm a nawr chung chuan a ti a..Samie chuan a sam ah lo thuai sak thuak" in a biang tawn" ah chuan a vuan a...A fawp leh ringawt tawh.
'Ka ngai che maw le' a ti sap a.
DinDina pawh a nui ver" mai.







'Jonathana'n a nei duh dawn silo va Justina hi Mali fa dik tak a ni bawk si lo engtia awm zel nge an tum le' A ti a..DinDina pawh a ngawi vung"....Hei hi chu a kual mah" ve deuh a tin ni.
'Mali pa hian Kan Jonathana hi a duh ka ring lo,zanin ah an kal kha a nia...Mahse lungawi in an lo haw ka ringlo hrim" bak ah lo in ngaizawng se chuan a zia tur a nia' a ti ve a..Samie chu a thaw zui hak.
'Awiii a buaithlak a nih hi' tuai zet mai chuan a rawn ti chhuak a..DinDina a lo nui hak" mai.






'Nang chu ka ta i nia nupui i nei thianglo bur' nghet zet a kuah chung chuan a ti a...DinDina chu a chhungril ah hian a hlimnveng" mai.





DinDina - An mahni ngaituah mah ila an ni chu mipa leh hmeichhia an nia a la zia kei mah ni bawk hi.





Samie - I nu i hrilh tawh a..Kha tiang khan min lo be ṭha duh a,ka nu hi kha tiang kha ni ve se ka ti.
Kan naupan lai aṭanga kan in kawm tawh vang tal pawh khan.





DinDina - Nghak ila zia hun a la nei maithei a sin.






Samie - Nupui nei turin min ti a..Mahse ka tilo vang chu ai chuan kan in zawmna hi chhu chat mah ila pawi ka tilo.
Kan tet lai aṭangin kan duh zawng leh kal duhna lam ah kal sak phal kan nilo va...Kum hei leh chen hi ka kal tawh an tan.
Ka hma hun a ka nih chak pawh ni theilo in business lam ka luh chilh bawk.
In ka luah hrang a ,nga ka chawm mai ang...Nang an pawm theih loh ai che chuan chu" tih ka hre lo.








DinDina - In chhungkua ti chhe turin khawpin eng fa ko a hlu nge ka nih nghak la...Min pawm hun kei chuan ka nghak thei ka nghak thei lutuk ang nang mah nen kan tawrh dun dawn phawt chuan.





Samie - Imm i hlu lutuk ka khawvel nei chhun i ni tawh...Ka hlim na thlen thei tu i nia...Ka hmangaih bawk che.
I tello a nun ka hman lai khan nitin hian ka nun kha a ruak tual" tih ka hria...Mut theih loh chan ka nei a..Sleeping pills bar ṭeuh chang ka ngah bawk.
Mahse i lo lang a,khang zawng" kha chawp leh chil in a bo.
I kiang ah hian kum khua a awm ka duh.








I'm your bestfriendWhere stories live. Discover now