Engtin zel nge kan ziah tak ang le.
I'm Your bestfriend
__________________________________
Car chuan Samie in lam chu an pan a,an in leh a in hi a kar tawn deuh chhen ṭhin nghe".
An thlen meuh chuan Justina pawh a chau ta khawp mai.
Thil ei pahin a lo mu thlu leh nghe".
'Naktuk ah haw mai rawh u vawiin chuan awm rih ula' Ngen ngawl zet chuan a en a..A kuah hle" bawk.
'Imm aw le...Lutuk mahse naktuk ngei" ah chuan kan haw a ngai dawn a nia aw....' a hnung a lo chul sak pah chuan a ti a.
A nghawng ah chuan a chuk zeuh.
'Zanin chu Jonathan Justina hi lo awm la i û hi chhuah pui lawk ka duh a' a nui a tlawn deuh ti tih hmel a pu.
'Immm mahse rei su aw...' a lo ti awlsam et a.
'Chhuah hma in mut zawk ka duha' Samie en chung chuan DinDina chuan a ti a..A lu a bu nghut a.. Room ah chuan an in zui lut a.
Samie khum dup nuam zet ah chuan an mu ta hle".
'Ka chau ve reuh lutuk a' a ti sap a..Samie chu a kuah a,a awm ah chuan a hmai a phum kek mai.
'Imm ti khan muhil la...Chuan zan ah kan leng chhuak dawn nia' a chal ah chuan a fawh sak zeuh a...DinDina chu ngaih ngam em" mai hian a muhil ta siai" mai.
A chau ve bawk em a tin ni.
DinDin Pov
Dar 4 vel ah ka harh a,ka lo thlan hluam mai.
Ka in bual fai te" hnu ah Justina a nuin a hmu duh miau avângin ka chhuah pui zawk...Samie chuan a pawm run bawk kan pahnih chau a kal a phal miau lo va.
'I hna i chawl a mi?' ka tih chuan min melh zuk a..A mit meng in min chhang ni mai hian ka hria...
A khat tawk in a phone a rawn ri chhen a,ka lo nin pui a mah lah chuan a dah deuh hmak" zel bawk si.
Reilo ah Mali lo awm na tur chu kan thleng a..Kawng kam ah chuan a lo ding a hawi a hawi kual a...Car aṭanga kan chhuk chu min rawn pan hnai nghal chat.
Justina a hmu chiah chu a pawm nghal vawng" a..Kei mah ah in thiam lohna tam tak a lo lut.
A nu ni miah lo in a hnute tui awm lo chu a mut theih nan a pe ṭhin a..A fapa ang mai in a bual a,a mut pui ṭhin bawk.A ṭah chang phei chuan a ṭah pui lo chauh zel kha a nia...Ti em" a hmangaih tu hi ka dah hlat sak si.
'Bawihte... Ka naute ' a ti mawlh" a...'Amaa' Justina chuan a lo ti ve bawk.
Nu in a fa rei tak a hmuh tawh loh hi a ang ka ti ber mai.
'Kan vai in kan ei chhuak ho mai dawn a mi zanin chu' Ka bul a ding chuan a rawn ti a.
Mali chuan min en a..Ka rem tih loh a ring a nih ka ring.
Mahse ka nui hmel a hmuh chuan a nui ve a..A mittui te chu a hru kuang" mai.Samie in ah bawk chuan kan let pui a
.Zan a chaw ei chhuak tûrin.
Dar 6 a rik meuh chuan kan chhuak a...Kan pahnih chauhin a nuam zawk maithei...Mahse naktuk ah Justna ka haw pui dawn tih Samie chuan a hre ve kar a..A chang hi chuan thinlung vawt tak ni si hi a ngil nei tih chang ka ngah ve tho.
'Nu fa tak" ang mai in an in kuah chawt a...Ka fapa pawn nu hnute tui a rin loh miau avangin hmuam te lel hi a la hne dawk" zel..Naute dang ang lo takin a chak vak lo bawk.
Hei hi a nia Mali in a ngaihtuah em" na chhan pakhat chu.
YOU ARE READING
I'm your bestfriend
RomanceṬhianṭha tak in kara a nilo zawnga hmangaihna a lo pian chhuah dan... True story beh chhan a siam a ni e. ????????