Öncelikle herkese merhaba beynimin içine hoş geldiniz.
Bu kurguda yaşanılan olaylar ve başrol tamamıyla benim hayal ürünümdür. Kurgu için çoğu olayı değiştirdim ve aslında olmayan karakterleri/olayları ekledim. Hikayenin baş karakteri Kim Aera tamamıyla kurgusal bir karakterdir insanların karakteri benimsemesi ve kendisine göre uyarlamasını istediğim için karakteri canlandıran idolü koymadım.
Kim Aera
26 yıllık solo şarkıcı Kim Jongkook' un kız kardeşi Kim Aera 8 Mayıs 2002 doğumludur.
2010 yılında YG şirketinde seçmelere girmiş ve 1.5 yıl boyunca orada stajyerlik yapmıştır. Son aylık değerlendirmesinde şirketin kendisine göre olmadığına karar verip sonuçları beklemeden şirketten ayrılmıştır.
2013 yılında BigHit şirketine girmiş ve bu şirkette 3 yıl stajyerlik yapmıştır
5 Şubat 2016 yılında The Chainsmokers ile Don't Let Me Down şarkısında ismi açıklanmadan iş birliği yapmış ve şarkı globalde büyük bir ses getirmiştir.
Şarkı yayınlandıktan 5 gün sonra 10 Şubat 2016'da BigHit altında debut yaptı. İlk single albümü Kore'de ve globalde pek ilgi çekmese de 29 Nisan 2016'da DLMD'ın müzik videosunun yayınlanması ile ismi açıklanmış ve globalde büyük bir ilgiyle karşılaşmıştır.
Şarkı Billboard Hot100'de 3 numaradan debutlayınca Aera Kore'de ilgi çekmiş, 13 Şubat 2017'de Dance Recording kategorisinde kazandığı Grammy ile sektörde yerini sağlamlaştırmıştır.
3 Kasım 2018'de Madison Beer, (G)I-DLE'dan Soyeon ve Miyeon ile birlikte KDA isimli grupla yeniden debut yapmıştır.
14 Aralık 2018'de DanceTheNightAway şarkısı ile MAMA'da Song Of The Yar Daesang'ını kazanmıştır.
18 Ocak 2021'de şirketinden habersiz bir şekilde GirlsPlanet999 yarışmasına ismi gizli kalacak şekilde başvurup yapılan 3 seçmenin hepsinde başarılı olarak yarışmaya kabul edilmiştir.
25 Mayıs 2021'de son single albümü My Sea'yı çıkartmış ve sessizce ortadan kaybolmuştur.
12 Temmuz 2021 yılında yayınlanan GirlsPlanet999 teaserında hayranları onu fark etmiştir fakat şirket ortaya atılan iddialara cevap vermediği için insanlar yarışmada olmadığını düşünmüştür.
17 Temmuz 2021'de yarışmanın yayınlanan tanıtım videosuyla manşetlere bomba gibi düşmüş ona gelen hiçbir telefona cevap vermeyerek hakkında yazılanlara karşı sessiz kalmıştır.
6 Ağustos 2021 tarihinde yayınlanan ilk bölümde K grubunda 2. sırada olmasıyla insanları şaşırtmış, 4 kişilik grubuyla birlikte sergilediği performansla tekrardan Pann, Naver gibi internet sitelerinde 1 numaraya oturmuştur.
Yarışmaya katılmadan önce karıştığı skandaldan sonra yarışmada bolca nefrete ve sevgiyle karşı karşıya kalan Aera kariyerini kurtarmanın tek yolunun bu yarışma olduğunun farkındadır. Fakat yarışma sonrasında olan olaylar Aera'nın hayatını daha da zorlaştıracaktır.
Bakalım yarışmada ve yarışma sonrasında Aera'yı neler bekliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Idol ⨈ Choi San
ChickLit5 yıllık idol hayatında çokça skandallara karışmış, kimsenin yorumunu umursamayan bir idolün umursadığı tek bir şey vardı. Özel hayatı. Son skandalıyla herkesten saklayarak yarışmaya katılan Kim Aera. Yarışma boyunca çokça hırpalanmış, yorulmuştu...