Bölüm 1: Büyük Kriz

334 8 2
                                    

"Aera bu karıştığın kaçıncı skandal? Senin peşini toplamaktan asıl işimi yapamıyorum!" Menajerim sinirden kıpkırmızı olduğu suratıyla bana bağırmaya devam ediyordu. Her bağırışında boğazındaki damarın daha da belirginleştiğini görebiliyordum. Koltuğa daha çok yaslanarak kollarımı bağladım ve ofladım.

Bugün sabah geri dönüşümü tanıtmak için katıldığım bir programın canlı yayında sunuculardan birisi beni sözleriyle ve davranışlarıyla rahatsız etmişti. Programın ortasında elini bacağıma koyduğunda kendisini uyarmıştım fakat bana bunun normal bir şey olduğunu çok tepki vermemem gerektiğini söylediğinde gözüm seyirmiş, suratına yumruğumu geçirmiştim. Adamı sektöre girdiğimden beri sevmiyordum ve bu bana karşı yaptığı ilk hareket de değildi bugün yaptığı da bardağı taşıran son damlaydı.

"Benim bir suçum yok sana söyledim." Elini saçlarının arasından geçirdi.

"Canlı yayında adama yumruk attın. Adamın dişi kırıldı yayın sonrası direkt hastaneye götürdüler. Üstüne bileğini incittin ve oynatamıyorsun bile şu an karşımda sargılı bir şekilde duruyorsun" Elimi sargılı bileğimin üstüne koydum ve adama yumruk attığım zamanı düşünüp sırıttım.

"Evet ve bileğim çok acıdı biliyor musun?" Umursamazca söylediğim sözlerle menajerim daha çok çıldırmıştı.

"Aera yakında bu sektörde 5. Yılına gireceksin ve her ay başka bir şey çıkıyor karşımıza. Şirket senin skandallarından bıkmış durumda ve bugün acil toplantı yapıldı. Senin sözleşmeni feshedip etmeyecekleri belli bile değil ve sen karşımda gayet rahat bir şekilde oturuyorsun." Derin bir nefes aldı ve kollarını birleştirip söylediklerine devam etti.

"Bunların ne zaman sonu gelecek? Önce MAMA' da olan skandal ve üstüne bu. Kendini frenlemen lazım." Menajerim MAMA olayını hatırlattığı zaman yüz ifadem değişmişti ve ciddileşmiştim.

Yıl sonu töreninden 1 gün sonra haber sitelerine büyük bir ses getiren bir video düşmüştü. Törenin olduğu  gün benim için ayrılan koltuktan kalkmış, hazırlanmak için arka tarafa geçmiştim. Odama giderken kendisini bilmez bir idolün yanımdan geçerken yanındaki menajere benim hakkımda kötü konuşmalarına kulak misafiri olmuştum. Tüm sözlerini duymama rağmen hiçbir tepki vermemiş ona cevap vermeden odama geçmiştim. Fakat kendisi ona cevap vermememe sinirlenmiş olmalıydı ki arkamdan bana hakaret etmişti. Törenden sonra kimin yaptığını bilmediğim bir şekilde o koridorun güvenlik kamerasının görüntüleri internete atılmıştı ve skandala dönüşmüştü. Bu olayda parmağım yoktu ama ihale bana kalmıştı.

"Benim o olayda hiçbir parmağım yok bu konu için beni suçlayamazsınız." Menajerim elini alnını yaslayarak tek bacağına yaslandı ve bana yukarıdan baktı.

"Kariyerin tehlikede Aera." Başımı geriye atarak koltuğa yasladım ve gözlerimi kapattım.

"Unnie gerçekten olayları abartıyorsun. Yıl sonunda yaşananların yayınlayan ben değildim bana inanmayan sizdiniz. Bugünkü olaya gelince o iğrenç adam şaka adı altında bana laflar söyleyip dokunup duruyordu ve en sonunda dayanamayıp vurdum ona. Bana ne kadar kızan varsa onların kaç katı bana destek veren var. Hem şirket benden kolayca vazgeçemez."

"Skandallarına rağmen çıkarttığın şarkıların listelerde üst sıralarda olmasına güvenme Aera. Şirketin dışında sana tahammül edebilecek bir şirket yok." Haklıydı. Bu zamana kadar BigHit benim arkamı kolluyordu ve şimdi oradan ayrılmak zorunda kalabilirdim.

"Şirketten ayrılmayacağım. Kız grubunun skandalı çıktığı zaman tüm stajyerleri göndermek istediklerinde bile ben o şirkette durdum. En sonunda zorla da olsa debut yaptım ve kendi çabalarımla bu kadar yükseldim. Yine şirkette duracağım ve durmaya devam edeceğim."

Idol ⨈ Choi SanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin