Uyandığımda bir yatağın üstünde bir sürü battaniye ile sarmalanmış bir şekilde uyandım. Yatakta doğrulup elimle gözlerimi ovuşturdum ve bir süre nerde olduğumu idrak etmeye çalıştım.
Gözlerim karanlığa alıştığında yatağın yanındaki komodinin üzerinde gördüğüm Teredor ile YG'de stajyerken çekindiğimiz fotoğrafı gördüğümde Teredor'un odasında olduğumu anladım.Üstümdeki battaniyelerden kurtulduktan sonra ayaklarımı sürüyerek odadan çıktım ve koridorda yürümeye başladım. Salona gittim ve duvarın kenarında içeriye doğru baktım. Maria, Jihoon, Yena ve Teredor içerideki koltuklara sıralanmış televizyon izliyorlardı. Sessizce banyoya girip yüzümü yıkadım ve içeriye girdim. Beni ilk fark eden Jihoon olmuştu
"Uyuyan güzel uyanmış HOŞGELDİİİN!"
Jihoon'un bağırmasıyla hepsinin kafası bana döndü."Günaydın ne zamandan beri uyuyorum?" Yena sorumu cevapladı
"7 saattir uyuyorsun şahsen hiç uyanmayacaksın sandım"
"Saçmalama Yena o bizim aksimize idol ve çok çalışıyor baksana o kadar uyumasına rağmen hala gözlerinin altı mor" Teredor'un söyledikleriyle elimi gözlerimin altına götürdüm ve dokundum.
"Çok mu kötü?"
"Hayır değil sadece yorgun olduğun belli oluyor. Hadi gel otur ben de sana yemek getireyim." Teredor tekli koltuktan kalkmak isterken elimle durdurdum onu
"Yemeği mutfakta bir daha buraları kirletmeyeyim hem ben alabilirim kaç yıldır arkadaşız evin her yerini biliyorum" gülerek söylediğim şeyin üstüne Yena kollarını bağdaştırıp Teredor'a baktı. Yena'nın bakışlarına aldırış etmeden arkamı dönüp mutfağa ilerledim ve buzdolabını açtım. İçinde 1 kutu pizzayı görünce çıkarttım ve dolaptan aldığım bir tabağın içerisine 4 dilim koyarak mikrodalgaya koydum. Ben ısınmasını beklerken salona doğru dönüp konuştum.
"Ben uyurken ne yaptınız? Var mı bir gelişme?" Jihoon söze başladı.
"Bir şey olduğu yok film izleyip yemek yedik sadece."
"Teredor ile bu ikisi hep oyun oynadılar bana da telefonum kaldı." Yena'nın serzenişine karşılık Jihoon ve Teredor yumruk tokuşturdu.
"Uyandırsaydın keşke beni biz de bir şeyler yapardık birlikte."
"Teredor izin vermedi yoksa Jihoon ile ben seni uyandırmak için gelecektik yanına." Mikrodalgadan çın sesi geldiğinde tabağı fırının içinden bir bez yardımıyla çıkartıp tezgahın üstüne koydum ve tabureyi çekerek oturdum.
"Senin tenis çalışmaların nasıl gidiyor turnuvan ne zaman?" Tabağa eğilerek pizzalara hafifçe üflemeye başladım.
"İyi gidiyor birazcık tatil verdim kendime 2 gün sonra geri döneceğim çalışmaya. Sen de yanıma gelip bana katılacağını söyledin ama gelmedin."
"Bir sonraki sefere artık. Boş bir programım olduğunda sana söz veriyorum seninle tenis oynamaya yanına gelirim." Pizzadan bir dilimi alıp yemeye başlarken Jihoon'da yanıma gelip tabaktaki diğer dilimi aldı ve yanımda dikilirken yemeye başladı.
"Ya! Jihoon Sen çok yiyorsun diye sana 2 kutu pizza getirdim hala Aera'nın yemeğini yiyorsun. Bırak Aera yesin zaten minicik kalmış diyet yapmaktan." Jihoon'a bakmak için kafamı kaldırdım. Teredor'a dil çıkarttı.
"Aera benimle yemeğini paylaşıyor zorla ondan bir şey aldığım yok değil mi Aera canım?" Jihoon'un dediklerine katıldığımı göstermek için kafamı salladım. Teredor'a bakıp ısırdığım dilimi Teredor'a uzattım.
"Gel sen de ye izleme uzaktan öyle." Teredor kafasını iki yana sallayıp koltuğa uzandı ve başını Yena'nın kucağına koydu.
"Gerçekten inanamıyorum. Siz ikiniz nasıl bir araya geldiniz çok merak ediyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Idol ⨈ Choi San
ChickLit5 yıllık idol hayatında çokça skandallara karışmış, kimsenin yorumunu umursamayan bir idolün umursadığı tek bir şey vardı. Özel hayatı. Son skandalıyla herkesten saklayarak yarışmaya katılan Kim Aera. Yarışma boyunca çokça hırpalanmış, yorulmuştu...