Bölüm 2: Yeni Bir Başlangıç

121 6 0
                                    

Şapkamı düzeltip şirketin içerisine girdim ve başımı hiç eğmeden asansöre binip üst kata çıktım. Asansörden inip koridorda kapıların yanındaki isimlere bakarak yürümeye başladım. Aradığım kişinin ismini gördüğümde dudağımın kenarıyla güldüm ve kapıyı çalıp içeri girdim. Karşımdaki yönetici kafasını önündeki kağıtlardan kaldırmadan konuştu.

"İzin verilmeden içeri girilmeyeceğini bilmiyor musun?" Cevap vermeden gidip önündeki sandalyelerden birine oturdum.

"Az önce ne- Aera?" Bay Kyung beni görünce kaşlarını çattı.

"Size de merhaba bay Oh Kyung."

"Burada ne işin var?"

"Hakkımı aramamın bazı kişiler için sorun olduğunu gördüm bu yüzden gelip yüz yüze konuşmak istedim."

"Saygısızlık yapmanın lüzumu yok lütfen odadan çıkar mısın?"

"Yayında bana saygısızca davranıp istemediğim temasta bulunan birisine karşılık kendimi savunduğum için beni suçlayamazsınız Bay Oh. Bu durumun bu şekilde büyütülmesinden hiç hoşnut değilim."

"Biz de senin bu davranışlarından hiç hoşnut değiliz Aera."

"BangPD'nim in sözleşmemin iptal edilmesinden haberi var mı?" Gözlüğünü düzeltip yutkunmasından haberi olmadığını anlamıştım.

"Haberi yok değil mi? Ben de öyle düşünmüştüm." ayağa kalktım.

"Bence bu durumu o öğrenmeden hiç olmamış gibi yapalım ve ben müziğimi yapayım siz de şirketin gelir-gideriyle ilgilenin olur mu?" sinirle bana baktığında sırıttım.

"Umarım sadece müziğinle ilgilenirsin."

"Sadece müziğimle ilgileneceğimden emin olabilirsiniz." Ellerini masanın üstünde birleştirdi.

"2023'ü bekliyor olacağım Aera. Umarım o zamana kadar tekrardan bu şekilde karşıma gelmezsin."

"Ben de sözleşmemi uzatırken sizin gözlerinizin içine bakmak için 2023'ü bekliyor olacağım." arkamı dönüp başka bir şey demeden odadan çıktım ve koridorun sonundaki asansöre yürüdüm. Bir nebzede olsa rahatlamıştım. Şirketin çıkışında taksi beklerden maillerimi kontrol ediyordum. Teredor 'un bana yolladığı birkaç makaleyi inceleyip ona geri dönüş yaptım Teredor YG'de stajyer olduğum günden beri en iyi arkadaşımdı ve benim gizli menajerimdi. Beraber çok fazla iş yapmıştık. Bazı iş birliklerimi onunla birlikte ayarlamış yabancı sanatçıların stüdyolarına giderken bana eşlik etmişti. Kahramanımdı o benim. Stajyerken ne zaman vazgeçmek istesem beni neşelendirip bırakmamam için çok çabalamıştı. Debut yaptıktan sonra da bu tür olaylarda bana arka çıkmış, beni kimseye ezdirmemişti.

Teredor'a Mnet 'ten gelen en ufak bildirimde beni haber etmesini söyledim. Ne işler karıştırdığımı sorsa da ona haftalık programla ilgili olduğunu söyleyip geçiştirdim. Şirkete gelen taksiye bindim ve eve gittim. Eve geri dönüp halletmem gereken işlerimi yapıp birkaç nota ve söz karaladığım kağıtlarımın başına geçtim. Kağıtları düzeltip elimdekilere birkaç şeyler ekleyip temiz bir kâğıda geçirdim ve yarın stüdyoya götürmek için dosyama koydum.

Mutfağa geçip sıkıntıdan tüm bardakların ve tabakların yerini değiştirip dolapları, çekmeceleri düzenledim. Buzdolabını açıp içindekileri tezgâha boşalttım ve yemekleri başka kaplara düzenli bir şekilde ayırıp abime götüreceklerimi ve yiyeceklerimi bir kenara koyup hepsini yerine geri koydum. Kaptaki yemeği tavaya koyup ısıttım ve tabağa koyup üstüne 2-3 dilim peynir koydum ve salona gidip yere oturdum. Televizyondan bir program açıp elimdeki yemeği yemeye başladım. Yemeğimi yerken gelen bildirim sesiyle telefonumu elime aldım ve gelen mesaja baktım

Idol ⨈ Choi SanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin