Bölüm 6: Dün Gece

50 3 0
                                    

Sabah perdenin kenarından yüzüme gelen ışıkla gözlerimi açtım. Yatakta doğrulup üzerimdeki rahatsız kıyafete baktım. Dün giydiğim elbiseyle uyuyakalmıştım ve beni rahatsız ediyordu. Gözlerim kısık bir şekilde etrafı izlerken kapıdan sadece kafasını çıkartıp içeriye bakan San'ı gördüm.

"Günaydın?" Bana bakan minik gözlerini gördüğümde gülümseyerek kısılan sesimle cevap verdim.

"Günaydın." Kapıyı daha çok aralayarak içeriye bir adım attı.

"İçeriye girebilir miyim?"

"Tabii ki." Yanıma adımlayıp yatağın kenarına oturdu.

"Az önce sabah kahvaltısını getirdiler ve ben de uyandın mı diye kontrol etmek için geldim. Buraya getirmemi ister misin?" San'ın üstünü süzdüğümde siyah kapüşonlu bir üst ve eşofman altı giymişti.

"Sabah kahvaltısı yapmayı sevmem biliyorsun ama teşekkür ederim. Sen bir şeyler yedin mi peki?"

"Hayır sabah uyandığımda odama gidip üstümü değiştirdim sadece sonrasında ise hemen yanına geldim ve uyanmanı bekledim."

"Tüm gece yanımda mıydın?" San elini yatağa koyup başını omzuna yasladı.

"Aslında odama gidecektim fakat gitmeme izin vermedin."

"Ne yaptım dedin?"

"Bu şekilde dudağını büzüp bana gözlerini kırpıştırdın ve ben de yanından ayrılamadım." San yüzünü bana yaklaştırıp dudağını büzdü ve gözlerini hızlı hızlı kırpmaya başladı. Gülüp elimle yüzünü ittirdim

"Sen de cazibeme dayanamayıp benimle kaldın öyle mi?" 

"Evet bir de beni öptün." Gülümsemem yüzümde dondu. Onu öpmüş müydüm? ONU ÖPMÜŞTÜM VE HATIRLAMIYOR MUYDUM?

"Ne?" 

"Evet öptün hem de bu şekilde." San hızlıca yanağımdan öptüğünde geçirdiğim şoku atlatır atlatmaz arkamdaki yastığı alıp ona doğru fırlattım. Yastığı tutup ona sarıldı ve kahkaha atarak yatağa uzandı.

"Yüz ifadeni görmen gerekiyordu." göz devirip kollarımı birleştirdim.

"Ha ve ha çok komik gerçekten." 

"Aslında şöyle bir düşününce yüz ifaden aklımı karıştırdı. Beni öpme düşüncesi o kadar mı korkunç?" San'ın gözlerideki üzüntüyü gördüğümde eğilip sol dirseğim üzerinde durdum ve sağ elimle yanağını sevdim.

"Hayır sadece bunun sarhoşken olmasını istemiyorum o kadar." San sırıtıp yüzünü yüzüme yaklaştırdı.

"Şimdi ayıkken öpeyim o zaman." Dudaklarını uzatıp gözünü kapattığında elimle dudağını sıktım."

"Hadi çok fazla konuşma da içeriye gidelim. Dün elbisemle uyumuşum ve mahvolmuş hep kırışmış ama işin iyi tarafından bakıyorum üstüne bir şey dökmemişim ya da üstüne kusmamışım."

"Rahat değilsin şu anda değil mi? Odadan çıkayım o zaman sen de üstünü değiştirirsin hem." San yastığı bırakıp doğruldu ve yataktan kalktı.

"Tamam içeride bekle 5 dakikaya geliyorum ama önce sormam gerekiyor. Yemek yedin mi sen ?"

"getirdikleri kahvaltıyı sen yokken yemek istemedim."

"Yaa çok tatlısın San ama az önce de dediğim gibi ben sabah kahvaltı yapmıyorum biliyorsun keşke yeseydin beklemeden."

"Sensiz yemek istemedim. Şimdi ben içeriye gidiyorum ve gelmeni bekleyeceğim tamam mı?"

Idol ⨈ Choi SanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin