2. Gün konserini de iyi bir şekilde atlattıktan sonra şirket bana 3 günlük bir tatil vermişti. Bugün tatilimin son günüydü ve yarın pazartesi olduğu için şirkete giderek işlerime devam etmem gerekiyordu. Tatilimin son gününü San ile geçirmek istediğim için sabah birlikte konuşarak bir plan yapmıştık ve akşam küçük bir kafede kahvaltı yapmak için buluşmuştuk.
Önümdeki krebi yerken San söze girdi.
"Konserlerin o kadar iyiydi ki her bir saniyesini büyük bir heyecanla izledim." küçük bir tebessümle kafamı eğdim. Tanıdığım kişiler bana ne kadar iyi olduğumu söylediği zaman çok utanıyordum
"Teşekkür ederim beğenmene sevindim."
"Seni o şekilde parlarken izlemek gerçekten harikaydı. Sahne için doğduğunu yeniden anladım."
"Seni Hann'ı söylerken gördüm ama şarkıdan sonra seni bir daha bulamadığım için üzüntüden hayal gördüğümü sanmıştım. Nerelerdeydin sen?"
"Şarkıdan sonra dikkat çekmeyecek bir yere gittim çünkü. Yanımda Wooyoung ve Yeonjun da vardı." Çatalımı tabağa bırakıp San'a üzgünce baktım.
"Ya cidden yaptığınız büyük ayıp hem destek olmak için geliyorsunuz hem de saklanıyorsunuz ne güzel Yeonjun ile sataşırdım. Sana 5 saniyeliğine küsüyorum haberin olsun." San güldü ve elini kalbine götürerek acı çekiyormuş gibi yüzünü buruşturdu.
"Ah kalbim. Sanırım kalbime bir ok saplandı. 5 saniye dayanabilir miyim bilmiyorum." yanımdaki kullanmadığım peçeteyi gülerek ona fırlattım.
"Buranın krepleri çok güzelmiş seni her zaman buraya getirmeliyim." çatalıyla krepten aldığı büyük bir dilimi yedi.
"Evet diyette olduğum zaman arada kaçamak yaparak buraya geliyorum. Sessiz bir yer olması da hoşuma gidiyor üstüne gece 12'ye kadar oluyorlar istediğim saatte kahvaltı yapabiliyorum."
"Evet bu özelliği benim de hoşuma gitti." krepi bitince San çatalını ve bıçağını tabağın üstüne bırakıp sandalyesine yaslandı.
"Bir planımız var mı peki?"
"İstersen parka gidebiliriz bugün orası kalabalık olsa bile çok dikkat çekmeyeceğimizi düşünüyorum."
"Bizi tehlikeye atmak istemiyorum. Her an birisi fotoğrafımızı çekebilir ve internette yayınlayabilir senin başına iş açılmasını istemem." Önümdeki tabakla uğraşırken San masadaki elimi tuttu.
"Bundan etkilenecek tek kişi ben değilim Aera sen daha fazla etkilenebilirsin."
"Ben alışkınım başa çıkabilirim."
"Alışık olma lütfen Aera. İnsanların stres topu olmanı istemiyorum."
"Tamam deneyeceğim bunu. Evet o zaman ne yapacağız?"
"Bugün sevgililer günü sevgililer ne yaparsa onu yapacağız."
"Sevgililer ne yaparsa mı?"
" Evet ve ilk iş olarak birlikte parka gideceğiz daha sonra da dondurma alıp yiyebiliriz, sahilde gezebiliriz seni daha önce görmediğin yerlere götüreceğim."
"Peki ya o mekanları daha önce gördüysem?"
"Bir daha görürsün fena mı?"
"Tamam o zaman bugün sen nereye gitmek istersen oraya gideceğiz."
"Güzel. Önündekini bitir o zaman kalkalım." Tabağımda kalan birkaç parçayı da yedikten sonra kenardaki peçeteyle dudağımı sildim ve birlikte oturduğumuz yerden kalkarak hesabı ödedikten sonra arabaya ilerledik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Idol ⨈ Choi San
Literatura Kobieca5 yıllık idol hayatında çokça skandallara karışmış, kimsenin yorumunu umursamayan bir idolün umursadığı tek bir şey vardı. Özel hayatı. Son skandalıyla herkesten saklayarak yarışmaya katılan Kim Aera. Yarışma boyunca çokça hırpalanmış, yorulmuştu...