Bölüm 8: 3,2,1 Kayıt

27 3 0
                                    

Bu iki hafta çok yoğun geçmişti ve en sonunda beklediğim gün gelmişti. Sınavımızı vermemiz için bizi stüdyoya getirmişlerdi ve koridorda bizi bekletiyorlardı. Personeller sırayla içeriye gireceğimizi, kendimizi tanıtıp sınavımızı hazır olduğumuzda başlatacaklarını söylemişlerdi.

Geçen hafta ara değerlendirmede 1 hafta boyunca hem dans hem de vokal olarak çok çalıştığım için sesim kısılmıştı ve çok kötü bir performans sergilemiştim. Daha şarkının başlangıcında sesim çatladığı için dikkatim dağılmıştı ve bu yüzden ezberlediğim dansı da yapamamıştım. Şarkının ortasındayken Baek hoca şarkıyı durdurarak daha fazla devam etmememi, dinlenmem gerektiğini ve bu şekilde devam edersem beni gerçekten azarlayacağını söylemişti. Onu dinlemeyerek bana bir şans daha vermelerini istediğimde ise kesin bir dille bunu reddetmişti.

Junhee hoca da nasıl hissettiğimi anladığını ama kendimi çok zorlamamam gerektiğini söylemişti. Bu şekilde inatla devam edersem sınavda başarılı olamayacağımı da eklemişti. O günün gecesinde yurda gittiğimizde sabaha kadar ağlamıştım ve yorgunluğumuz üzerine bu şekilde duygu değişimleri yaşadığım için hastalanmıştım. Bu hastalığım beni daha çok sinir ettiği için gece prova yapmak için personellerden izin almıştım ve stüdyoda fazladan bir saat durabilmiştim. Prova yaparken başım döndüğü için sol elimin üzerine düşmüştüm ve bileğimi incitmiştim. Personel tarafından daha çok azarlanarak kolum sarılmıştı ve yurduma yollanmıştım. Daha yeni yeni kendimi toparlayabilmiştim ve bugün elimden gelenden fazlasını yapmak için hazırdım.

"Evet ilk başlamak isteyen var mı yoksa listeden başlayalım mı? " Personelin sorusuyla elimi havaya kaldırdım. İlk giden olmak istiyordum ve bu heyecanımdan bir an önce kurtularak sınavımı iyi bir şekilde bitirmek istiyordum.

"Aera sshi lütfen sahneye geliniz. " diğer kızların bakışları altında ayağa kalktım ve bileğimdeki sargıyı çözerek açmaya başladım. Performans sırasında başıma bela olmasını istemiyordum. Sargıyı açıp katlayarak Yujin'e uzattım.

"Emin misin Aera?"

"Eminim bu şekilde performans sergilemem daha sağlıklı gibi duruyor." Ona gülümsedim. Arkamı dönerek omuzlarımı dikleştirdim ve kendimden emin bir şekilde merdivenlerden çıktım. Baek hoca ile iddiaya girmiştim ve kaybetmeyecektim. 

"Lütfen şarkının tam versiyonunu açın sınavımı şarkının tamamıyla vermek istiyorum. " Personel şaşkınlıkla bana baktı.

"Bunu yapmak zorunda değilsin sınavın sadece ilk parttan oluşuyor. "

"Kendimi kanıtlamak istiyorum eğer tüm şarkıyla performans sergileyemezsem iyi bir performansçı olamam değil mi? " Personel tereddütle bana baksa da kafamı sallayıp gülümsedim. Kamera açısından çıkarak müziğin yanına gitti.

"Tamam Kim Aera'nın sınavı başlıyor 3,2,1 kayıt! "

"Merhaba ben K grubundan Kim Aera umarım performansımı beğenirsiniz. " Yerde çömelerek başlangıç pozisyonunu aldım ve şarkının başlamasını bekledim. Şarkının beati başladığında yeri geldiğinde kafamı yerden kaldırarak arkadaşlarıma gülümseyerek baktım. Ayağa kalkarak koreografinin kol hareketlerini yaptım ve etrafımda hafifçe döndüm. Söz kısmı girdiğinde bakışımın keskinleştiğini hissediyordum.

하늘이 열리고 별들을 넘어서
너와 꿈들이 연결될 시간이야
크게 이름 불러 두근대는 Higher
출발 준비 됐어
Ready set oh ♪

Sınavın asıl kısmını verdikten sonra bileklerimi yukarıda birleştirerek döndüm ve beatin değişmesiyle ellerimi yere açarak kafamı yukarıya kaldırdım ve kameraya göz kırptım.

Idol ⨈ Choi SanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin