Bölüm 14 : Kara Bulutlar

24 4 0
                                    

Şu anki durumu anlatacak tek bir cümle vardı. 'Bulutlu Kule'ye hoşgeldiniz." Winx'te olan bulutlu kule gerçek olsaydı bu kesinlikle WakeOne olurdu. Hava sabahtan beri bulutluydu ve güneş açmamak için elinden geleni yapıyor gibi duruyordu. Bir ara şimşek çakıp yağmur yağmıştı ve o anlarda beynimde bulutlu kule ekrana geldiği zaman çalan müzik dönüp duruyordu.

Bugün grubumuzun sözleşmesini imzalamak için yeni şirketimize gelmiştik ve Wake One şirketinin toplantı odasında basından birkaç kişiyle birlikte oturmuş, önümüzdeki sözleşmeleri okuyorduk. Kore'deki faaliyetlerimiz ve global faaliyetlerimiz için 4 farklı şirketle anlaşma imzalamamız gerekiyordu. CJ ENM, Swing, Wake One ve Sony Music. Diğer şirketlerin sözleşmesi kafama yatsa da Wake One ile olan sözleşmenin maddeleri bir türlü içime sinmemişti. Ben yarışmaya başlamadan önce BigHit birkaç şirketle birlikte birleşmişti ve HYBE isminde bir şirket kurmuştu. Bu şirketlerden bir tanesi CJ'di ve bize sundukları sözleşmeleri bana güvenli gelirken W1 için aynı şeyi söyleyemeyecektim. İzin alarak söze girdim.

"Buradaki tüm şirketlerin bizlere verdiği maddeleri okudum. Fakat birkaç madde aklıma takıldı. W1 sözleşmede Kep1er boyunca şirketimiz ile ortak hiçbir şey yapamayacağımızı söylüyor. Yanlış anladıysam lütfen düzeltin. Bu maddeyi kabul edersem 2,5 yıl boyunca BigHit ile hiçbir şey yapamayacağım anlamına geliyor değil mi? Doğum günüme ve debut yıldönümüme özel çıkarttığım şarkılar ve yaptığım konserler gibi. "Bu sorumla odada bulunan W1 çalışanlarını şaşırtmıştım. Bu kadar dikkatle inceleyeceğimi düşünmemişlerdi.

"Ayrıca ben başka gruplar için şarkı bestelediğimde ya da söz yazdığımda, markalarla çalıştığımda bunu BigHit ile birlikte yapıyorum ve bu da 2,5 yıl boyunca kimseyle ortak çalışamayacağım anlamına geliyor. "Çalışanlar birbirine bakarken şirketin yöneticisi boğazını temizleyerek konuştu.

"Marka anlaşmaları için BigHit ile değil bizimle çalışman gerekiyor."

"Marka anlaşmaları sadece bir örnekti. Hayranlarım ile arama girilmesi beni rahatsız ediyor."

"Bu 2,5 yıl boyunca Kep1er ile ilgilenmeniz gerekiyor bu yüzden başka bir faaliyette bulunmamanız gerektiğini düşünüyorum. "Sözleşmeyi masaya bırakıp kollarımı bağdaştırarak sandalyede yaslandım.

"5 yıldır yaptığım bir şeye tabii ki devam etmek istiyorum ayrıca benim 7. Yıldönümüm Kep1er ile olan faaliyetime denk geliyor ve bu biliyorsunuz ki önemli bir tarih. O gün için şimdiden ayarlanmış bir sürü proje varken onları iptal etmem mi gerekiyor? "

"Yedinci yılınız sizin için bu kadar önemliyse baştan yarışmaya katılmamanız gerekiyordu diye düşünüyorum ayrıca-" Yöneticinin sözünü kestim

"Kusura bakmayın fakat ben bu sözleşmeyi imzalayamam. "kararımla birlikte herkes şaşkınlıkla bana bakıyordu. Basın mensupları çoktan söylediklerimi not almaya başlamıştı yeni bir kaosun başlayacağından emin olmuştum.

"Kim Aera sshi eğer sözleşmeyi imzalamazsanız ne yazık ki Kep1er ile debut yapamayacaksınız. Yarışmada harcadığınız onca süreyi de hesaba katarsak bu boşuna bir zaman kaybı olmuş olacak sizin için. "

"Hayır yapabilirim CJ ENM ile ortak sözleşmenin maddesine göre beni zora sokacak şartlara sahip bir şirket ile anlaşma imzalamayabileceğim yazıyor. Toplam 4 şirket olduğuna göre ve onların maddeleri bana uygun olduğuna göre sizinle sözleşme imzalamayacağım. "Göz temasımı yönetici ile kesmiyordum. Net bir tavır sergilemezsem beni zorlayabilirlerdi ve o zaman sessizce her şeyi kabul etmekten başka seçeneğim kalmayacaktı.

"Aera Hanım. Kep1er 4 şirket ile sözleşme imzalıyor olabilir ama grubun asıl şirketi W1 bu yüzden bizimle çalışmanız lazım ve sözleşmemizi imzalamanız gerekiyor. " CJ ENM'in personeli söze girdi.

Idol ⨈ Choi SanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin