Stresli bir şekilde kızlarla buluşacağım odaya giden koridorda yanımda bir personelle birlikte yürüyordum. Kapıya yaklaştığımızda elimdeki su şişesini daha sıkı tuttum.
"Evet seni burada bırakacağım lütfen içeriye gir. "
"Bana eşlik ettiğiniz için teşekkür ederim bir sorum olacak içeride çok kamera var mı? "
"İlk tanışmanız gerginlikle olmaması için Mnet çok kamera koymadı sadece odanın 2 güvenlik kamerası ve kapının girişinde bir kamera bulunuyor o da ilk girdiğinizdeki tepkinizi çekmek için. Endişelenmene ya da fazla stres yapmana gerek yok. " Eğilip teşekkür ettim. Beni bırakıp geldiğimiz yola doğru yürümeye başladı. Derin bir nefes alıp büyük kapının kolunu tuttum ve içimden 5' e kadar saydım. Yapabilirsin Aera sen bundan daha stresli ortamlarda yöneticilerin hakkından gelmiş kızsın hadi göreyim seni. İç sesimle kendime motive ettikten sonra kapıyı açtım ve sadece kafamı içeriye sokarak etrafa baktım. ÇOK FAZLA İNSAN VARDI. Kapıyı açtığım an konuşmalar kesilmiş ve içeriye giren kişinin kim olduğunu öğrenmek için herkes kapıya doğru yürümüştü. Gülümseyerek kapıyı ittirdim ve içeriye girdim. Unutma Aera ilk izlenim her şeyden önemlidir. Elimdeki su şişesini havaya kaldırıp el salladım.
"Selaaaam selaaaaam nasılsınız? Ne var ne yok buralarda? " Zıplar adımlarla içeriye girdim ve kızlardan oluşan yarım çemberin ortasına kadar yürüdüm ve solumdan başlayarak hepsiyle göz teması kurmaya başladım herkes şaşkınlıkla bana bakıyordu. Görünüşe göre Mnet bana verdiği sözü tutmuştu ve stajyerlere bile yarışmaya katılacağımı söylememişti. Öne doğru eğilerek selam verdim.
"Merhaba ben BigHit stajyeri Kim Aera tanıştığımıza memnun oldum umarım birlikte çok iyi zamanlar geçiririz. " Kalkıp omuzlarımı geriye attım ve saçımı düzelttim. Kalabalıktan
"Merhaba, hoş geldin" gibi sözlerin yanı sıra
"Onun burada ne işi var? "
"Şirketten atılacağı doğru galiba o yüzden yarışmaya girmiş olmalı. " gibi sesleri de duyuyordum.
"Burada kaç kişiyiz ben miyopum da tam göremiyorum etrafı. " önümdeki kız kıkırdadı.
"Seninle birlikte 33 olduk unnie sen en son gelensin. " Şaşkınlıkla ağzım aralandı ve elimle ağzımı kapattım.
"Woaah gerçekten bu kadar kişi mi var? Hepinizle tek tek tanışmam çok zor olacak gibi duruyor. İstediğim yere oturabilirim değil mi? " Sağ tarafıma doğru yürürken Yujin unnieyi gördüm ve heyecanla el sallayıp yüksek sesle konuştum.
"UNNIE! Senin burada ne işin var? " Yujin unnie gülüp bana cevap verdi.
"Asıl senin ne işin var burada hiç bana söylemedin. " Yujin unnie ile 2018'den beri yakındık. CLC için LaVieEnRose isimli bir şarkı yapmıştım ve şarkıların kayıtları sırasında yakınlaşmıştık. Sonrasındaysa Cube şirketi benim haberim ve iznim olmadan şarkıyı Mnet' e satmıştı ve Mnet başka bir gruba vermişti.
"Unnie o kadar çok olay üst üste geldi ki anlatsam inanamazsın sana sonra anlatırım. " koşar adımlarla yanına gittim ve hemen yanına bağdaş kurarak ona kocaman sarıldım. Unnie ile bir yandan konuşurken etrafı izliyordum ve ileride şirketimizin stajyerlerinden Kai'nin kız kardeşini gördüm ve ona da el sallayıp seslendim.
"Bahiyyih! Merhaba! " Hiyyih bu tepkimi beklemiyor olacaktı ki utançla yerine sindi ve elini hafifçe kaldırarak selam vermişti. Bu şekilde etrafımdaki birkaç arkadaşla tanışırken içeriye kameralarla birlikte hocalarımız gelmişti.
Baek Kooyoung, Jang Juhee ve Jo A Young içeriye girdiğinde diğer stajyerler ile birlikte şaşkınlıkla onlara bakıyordum. Baek ve Juhee ile bir sürü ortak çalışmamız vardı. Baek hocamla göz göze geldiğimizde o da bana şaşkınlıkla baktı ve Juhee'nin omzuna dokunup parmağıyla beni gösterdi. İkisine de kafamı eğerek selam verdim onlar da karşılık verdi. Kameralar etrafa kurulurken hocalarımız sahneye çıktılar. Kameralar kurulduktan sonra onlara birer mikrofon verildi ve Juhee söze başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Idol ⨈ Choi San
ChickLit5 yıllık idol hayatında çokça skandallara karışmış, kimsenin yorumunu umursamayan bir idolün umursadığı tek bir şey vardı. Özel hayatı. Son skandalıyla herkesten saklayarak yarışmaya katılan Kim Aera. Yarışma boyunca çokça hırpalanmış, yorulmuştu...