Bölüm 18: MAMA

58 3 1
                                    

"Dalga geçiyor olmalısınız." Karşımdaki personele şaşkınlıkla bakıyordum.

"Hayır Aera sshi. Az önce de duyduğunuz gibi sizin solo olarak MAMA'ya katılmanızı ve performans sergilemenizi istiyoruz." Başımı geriye atarak sandalyeye daha çok yaslandım ve tavanı izlemeye başladım. Henüz grubumla birlikte sahneye çıkamamışken benden solo performans sergilememi istiyorlardı. Mama'da yarışmanın açılış şarkısı ve debut şarkımızı sergileyip yarışmanın ikinci sezonunun duyurusunu yapmamız gerekiyordu ama kızların iyileşmesi geciktiği için WakeOne bu performansın imkansız olduğunu söyleyerek Kep1er'ın MAMA performansını iptal ettirmişti. Şimdi ise Teredor ile WakeOne'a gelmiştim ve Mnet personelleri ile W1 çalışanları ile küçük bir toplantı yapıyordum.

"Biliyorsunuz bu yıl yayınladığınız son şarkınız My Sea çok büyük başarılar elde etti ve yıl sonu ödül törenlerinde en yakın rakibine büyük bir fark atarak şarkının ödüller alması bekleniyor. Yayınlanan son tahminlerde ise sizin Best Female Artist ödülünü alacağınız kesinleşti üstüne yılın şarkısı için güçlü adaylardan birisisiniz. Bu yüzden sizin törene katılmanızı istiyoruz."

"Teklifiniz için teşekkürler ama reddediyorum." Bu kadar kısa sürede cevapladığım için şaşırdıklarını görebiliyordum.

"Sziden biraz düşünmenizi istiyoruz Aera sshi."

"Düşünmeme gerek yok bunu grubuma yapamam üzgünüm. Üzerine daha debut yapmamışken performans sergilemem hem bireysel hem de grup itibarı için iyi olacak gibi görünmüyor." 

"Kaygılarınızı anlıyoruz fakat törende bu yıl sadece ödülü alırken ve performans sergilerken sahneye çıkacaksınız insanların tepkisinden çekinmenize gerek yok."

"Bunun doğru olacağından şüpheliyim üzerine daha geçen hafta benim performansımı iptal ettikten sonra şu an ısrarınızı anlayamıyorum." Bu yıl yapılacak açılış performansında 7 çaylak idol olarak dans performansımız vardı ve beni listeden çıkararak performansı 6 kişiye göre ayarlamışlardı. Benim de emeklerim çöp olmuştu tabii ki.

"Sizin açık sözlü birisi olduğunuzu hep duymuştum fakat bu kadar olduğunu bilmiyordum." W1 çalışanının konuşmasıyla bakışlarımı ona çevirdim. Kendisi sözleşmeyi imzaladığımız gün toplantıda bulunan personellerden birisiydi.

"Evet kötü bir alışkanlık diyelim." omuz silkerek cevap verirken Teredor söze girdi.

"Aera'yı anlayışla karşılayacağınızı düşünüyorum kendisi açılış performansı için bir çok programını iptal ederek provalara katılmışken birden her şeyin iptal olması onu üzdü. Değil mi?" Teredor bana 'sus ve dediğime katıl' bakışları atarken kafamı salladım.

"Menajerim ne dediyse o." Teredor masanın altından ayağıma hafifçe basarken ben de kolunu cimcikledim. Başıma bela açmamam için susmamı söylüyordu ama bu olanlara karşı sessiz kalamazdım. Yapım öyle değildi bir kere. Ellerimi önümdeki masaya yasladım ve öne doğru eğilip gülümseyerek karşımdaki personelle konuşmaya başladım.

"Bana sahneye çıkmam için mantıklı bir sebep söyleyin ve ben de sahneye çıkayım." Bir anda sunduğum teklifle Teredor dahil odadaki herkesin şaşırdığını görebiliyordum. Teredor hafifçe kulağıma doğru eğildi ve dişleri arasında konuştu.

"Ne halt yiyorsun sen?" Gülümsemeye devam ederken Teredor'u görmezden geldim. Ona açıklamayı daha sonradan yapabilirdim. Personel hafifçe öksürerek boğazını temizledi ve önündeki kağıtlara bakmaya başladı.

"Kep1er'ın ilk geri dönüş albümünün planlamasını yapmanıza izin vereceğiz üzerine solo projelerinize WakeOne'ın ve Swing'in karışmayacağına dair güvence." Dudağımın kenarı memnuniyetle havalandı. Buraya kadar geldiklerinde akıllarında iyi bir plan olduğunu biliyordum ama böyle bir teklifle geleceklerini tahmin edemezdim.

Idol ⨈ Choi SanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin