Bölüm 21 : Debut

39 5 0
                                    

Bugün günlerden 3 Ocak. San ile saçımı boyamamın üzerinden 4 gün, yeni menajerimiz ile girdiğim büyük kavgadan da sadece 1 gün geçmişti. Menajerimiz ile olan kavgamın sebebi çoğu kişi için küçük bir sebep görülse de benim için büyük bir sebepti. Debutumuza son 18 saat kalmışken dün Wake One'da son provalarımızı yapıyorduk. Birkaç tekrarın ardından yere uzanarak dinleniyorduk ve o sırada dans odasına menajer girmişti. Kendisi bizim dilenmemizden rahatsız olarak tembel olduğumuzu, daha debutta insanları hayal kırıklığına uğratacağımızı söylemişti. Bu sözlerine karşılık ona karşı çıkmamla aramızda çıkan küçük kıvılcım büyümüştü ve kelimenin tam anlamıyla herkesi yakmıştık.

Bu tartışmamızın sonunda menajer alnının ortasında çıkan damar ve kırmızı suratıyla bizi şirketten kovmuştu ve yurdumuza gitmemizi söylemişti. Hiçbir tepki vermeyerek ayağa kalkıp yanından geçip gitmiştim ve yine hiçbir şey söylemeden şirketten çıkarak şirketin otoparkına park ettiğim arabama binerek kimseyi beklemeden yurda gitmiştim. Bu hareketim kızlar için büyük bir problem oluşturmuştu ve ben bunu çok sonrasında fark etmiştim. Benim şirketten fevri çıkmamın faturası kızlara kesilmişti ve çok fazla azar işitmişlerdi. Bu olanları bana direkt olarak anlatmasalar da uzun ısrarlarım sonucu dolaylı yoldan öğrenmiştim ve onlara karşı büyük bir mahcubiyetin içerisine girmiştim.

Şimdi ise sahnenin arkasında merdivenlerde oturmuş bir şekilde içerideki sunucunun bizi tanıtmasını bekliyordum. Buraya oturduğum için yeni menajerimiz beni azarlasa da stresten dizlerim titriyordu ve ayakta duramadığım için oturmak zorundaydım. Mnet'in yayınlayacağı internet özel Showcase için önceden Mvsk ve Shine için ön kayıt yapmıştık. Bu iki şarkının performansı biz sahneye çıkmadan önce perdeye yansıtılarak gelen muhabirlere izletilmişti ve internette yayınlanmıştı.

"Evet Kep1er sahneye çıkmak için hazır şimdi gidecek kızlar." Personel mikrofonuna konuşarak yanımıza geldi. Merdivenden kalktığımda eteğimi düzelttim ve elimle saçımı taradım. Personelin yardımıyla merdivenlerden çıktığımızda sırayla sahneye ilerledik. Yujin> Xiaoting> Mashiro> Chaehyun> Ben> Dayeon> Hikaru> Hiyyih ve Yeseo olarak sıraya girmiştik. Sahneye sırayla çıktık ve fotoğrafçılar tarafından her üyenin bireysel çekimi yapıldıktan sonra sahne arkasına geri dönmüştük. Fotoğraf çekimi bittiğinde röportaj için hep birlikte çıktığımızda bir sürü haber sitesinin geldiğini gördüm. Elime mikrofon verildiğinde mikrofona ne yapacağımı bilemezce bakarken Yujin söze girdi.

"Merhaba şimdi size kendimizi tanıtacağız 2,3 Catch your eye, catch your mind! Hi we are Kep1er!"

"Biz, Kep1er sonunda çıkış yaptık!" Mikrofonumuzla birlikte alkışlarken sunucu bu sevincimize güldü.

"Evet Kep1er ile şu anda karşınızdayız global izleyicileriniz için kendinizi tanıtın lütfen." Sunucunun yönlendirmesiyle sırayla kendimizi tanıtmaya başladı

"Merhaba ben Kep1er ablalarımın sevgisini çokça alan maknae Yeseo"

"Merhaba ben Kep1er'ın mutluluk virüsü sevimli vitamin Huening Bahiyyih"

"Merhaba ben Kep1er'ın parti hayatı, sevimli Hikaru"

"Merhaba ben Kep1er'ın dans kraliçesi Dayeon"

"Merhaba ben Kep1er'ın bal seslisi Kim Aera~"

"Merhaba! Ben tavşan görünümüne sahip olmasına rağmen kaplan gibi karizmaya sahip Chaehyun"

"Merhaba ben sizi büyüleyici gamzelerine düşürmek isteyen Mashiro."

"Merhaba ben Kep1er'ın parlayan güneş ışığı Shen Xiaoting"

"Ve son olarak merhaba ben Kep1er'ın tavşan lideri Yujin. Tanıştığımıza memnun oldum." Hepimizin tanıtımı bitikten sonra mikrofonumu sıkıca tutarak konuşmaya başladım.

Idol ⨈ Choi SanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin