Bölüm 15: Our Home

30 4 0
                                    

Yarışma bitikten sonra benim için yeni bir başlangıç diye düşünürken daha yurda yerleşmemin üçüncü gününde daha yurtta kalamadan yurttan yollanmıştım. Üyelerim şu an karantina altındaydı ve testi pozitif çıkmayan 3 kişi kalmıştık. Hikaru ben ve Hiyyih. Hiyyih ve Hikaru temasta bulunduğu için ayrı bir şekilde karantinaya alınırken benim testim negatif çıktığı ve kızlarla 2 gündür temasta olmadığım için karantinaya girmemiştim. Yeseo'ya söz vermemin ertesi gününde Park Jiwon BigHit sanatçıları için acil bir toplantı düzenlemişti ve sabah 7'de şirkete gitmek zorunda kalmıştım. Toplantı sonrası benim faaliyetlerim ve anlaşmalarım için de küçük bir toplantı yapılmıştı ve ileriki aktivitelerimi planlamıştık. Şimdilik sadece 6. Yıldönümüm için konser planlaması ve albüm planlamasını konuşmuştuk. Toplantı sırasında bolca duyduğum "Bundan emin misin? İstersen Kep1er ile olan sözleşmeni feshedebiliriz." cümlelerinden bolca sıkılmıştım ve her seferinden"Ben kızlarla olmak istiyorum halimden memnunum." diyerek onları cevaplamıştım. Ertesi gün ise sabah menajerimizin covid testinin pozitif çıktığını öğrenmiştim ve bu yüzden yine yurda gidememiştim. Kendimi ve etrafımı tehlikeye atmamak için testimi verip 1 günlüğüne kendimi karantinaya almıştım. Neyse ki testim negatif çıkmıştı fakat diğerleri için aynı şeyi söyleyemeyecektim.

Üyelerim karantinanın ilk haftasındayken ben de bu sırada bolca tiwtch üzerinden yayın açmış, hayranlarımla konuşmuştum. Yayınlardan önce ben yarışmadayken ekibin çoğu önceden ayrıldığı için yeni bir ekip kurmuştum. Bu ekipte eski ekipten bir tek Jihoon ve Teredor kalmıştı. Yeni ekibimi seviyordum içlerinden birisini 2012 yılından beri tanıyordum ve kendisi bana moderatör olma teklifiyle geldiğinde çok sevinmiştim.

Artık yeni ekibimde ben de dahil 4 kız 5 erkek bulunuyorduk. Youdai de ekibe katılmıştı fakat yayınlarda bize katılmıyordu daha çok teknik kısımda yardımcı oluyordu. İlk 4 gün üst üste yayın açtıktan sonra 2 gün boyunca Hybe'a giderek işlerimi halletmiş, 2 günün ardından ise şirketten izin alıp San ile geçirmek için bir haftamı ayırmıştım. San ile olan eski yerimiz bazı sasaengler tarafından bulunmuştu ve bu da benim yeni bir daire alma işimi hızlandırmıştı. Neyseki orayı sadece benim kullandığımı düşünüyorlardı ve gruplarına sızan arkadaşımdan öğrendiğim kadarıyla hiçbir şeyden şüphelenmemişlerdi. 

Evi alalı 2 hafta olmuştu. İlk gün San ile birlikte gelip eski yerimizdeki eşyaları ve onun birkaç eşyasını eve taşımıştık. Dün de evi ikimiz baştan aşağı temizlemiştik ve buzdolabımız gelmişti.

Bugün ise sabah şirkete gidip yapımcıya teslim etmem gereken belgelerle şarkıları teslim edip yeni evime gitmiştim. Akşamında da hem eşyalarımı getirsin diye hem de şirketle bir sorun çıkmasın diye abime haber vermiştim ve o da kendi menajeri ile evime gelmişlerdi. Şu an Gapjin oppa ile birlikte salonda duruyordu.

"Beğendin mi güzel mi?"

"Beğendim diğer odalara da bakabilirim değil mi?" Abim ve menajeri diğer odalara gitmek için adım attığında hızlı adımlarla önlerine geçtim ve kollarımı açıp onları durdurdum.

"Bence sonra gezebiliriz odaları neden hemen gelir gelmez evi geziyorsun? İnsan kardeşiyle oturur konuşur nasıl olduğunu sorar." abim kolumu ittirmeye çalıştığında izin vermedim.

"Aera izin verirsen geçeceğim neden odalara bakmama izin vermiyorsun?"

"Çünkü orada çok fazla eşya var ve her şey ortalıkta olduğu için görmeni istemediğim şeyler olabilir o yüzden girme." Abim ile Gapjin birbirlerine bakıp salona geri döndü.

"Tamam üstelemiyoruz. O zaman masan burada mı kalacak?" rahatlayarak derin bir nefes verdim ve arkalarından gittim.

"Burda kalabilir önemi yok sonra kendim götürebilirim."

Idol ⨈ Choi SanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin