Betrayal

116 12 1
                                    

Fan olan kız bu videoyu çektiği anda hiç zaman kaybetmeden hemen evine gitmişti. Videoyu sürekli baştan izliyor ama bununla ne yapacağını bilmiyordu. Kimseye söyleyemeden, gösteremeden o video ona özel kalmıştı, aylarca.

-Aylar Sonra-

Bright ve Win ilişkilerini aylarca herkesten gizli yaşamaya devam etmişlerdi. Tabii ilk başta anlaşma yapan Win, Bright ona böyle davranınca gerçekten aşık olmuştu. Ama en büyük sorunları Bright'ın yaklaşan düğün günüydü. Evlenmesine yalnızca bir hafta kalmıştı.

Win: Bright, bir hafta sonra evleneceksin farkındaysan. Aylardır yaptığın gibi ikimizi birlikte yürütmeye devam etmeyi mi düşünüyorsun?

Bright: Win sen hiç merak etme. Benim tek sevdiğim sensin. Zamanı geldiğinde ondan ayrılacağım.

Win: Umarım dediğini yapabilirsin.

Ofise gittiklerinde Tu ilk iş Bright'ın odasına gelmişti.

Tu: Aşkım biliyorsun, haftaya evleneceğiz. Nasıl hissediyorsun?

Bright: Çok heyecanlıyım bebeğim. O günün gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum.

İkisi bu şekilde konuşuyorlardı ama Win hala Bright'ın yanındaydı. Hangi lafına inanacağını, hangisinin doğru olduğunu bilmiyordu. Bright onu mu seviyordu yoksa Tu'yu mu? Tu odadan çıktığında Win sorgulamaya başladı.

Win: Derdin ne senin? Daha bu sabah bana ayrılacağım demiştin ama şimdi evleneceğin için mutlu musun?

Bright: Hayır, o anlamda demek istemedim.

Win: Bir an önce ayrıl yoksa bizi herkese söyleyeceğim.

Bright: Sen bu işe karışma, en yakın zamanda ondan ayrılacağım.

Win: Umarım bir an önce ayrılırsın.

Bright: Lütfen beni zor durumda bırakma. Bu akşam benimle yemeğe çık.

Akşam olduğunda ikisinin gittiği restoranda yine aynı fan kız vardı. İkisi kızı tanımasa da kız onları hemen tanıyıp birlikte yemek yerken fotoğraflarını çekmişti. Elinde çok tehlikeli bir video ve bir kaç fotoğraf vardı artık. O an bunu daha fazla saklayamayacağını düşündüğü için aklına gelen ilk seçenek video ve fotoğrafları Twitter'a yükleyip yayılmasını sağlamaktı. Tabii video ve fotoğraflar yüklendiği anda herkes retweet attığı için dakikalar içinde Tayland gündemine girmişti. Tu'nun da karşısına çıkmıştı bu video.

Tu: Hayır, lütfen bunu bana yapmış olmasınlar.

Tu'nun Babası: Tu çabuk aşağı gel!

Tu: Efendim baba?

Tu'nun Babası: Kızım bu ne demek? Ben sana aylar önce demedim mi bu seni aldatır diye? Üstelik de bir erkekle! Tanıyor musun, kim bu adam?

Tu: Şey baba, Bright'ın sekreteri.

Tu'nun Babası: Çabuk bu hesabın sahibiyle iletişime geç ve her şeyin yanlış anlaşılma olduğunu, o videoyu ve fotoğrafları bir an önce kaldırması gerektiğini söyle.

Tu: Ama baba, video ve fotoğraflar çoktan ülke gündemine girdi.

Tu'nun Babası: Sana sildir dedim.

Tu: Peki baba.

Ağlayarak odasına kaçan Tu, ilk iş olarak Twitter'dan hesabın sahibine mesaj atar.

Tu: Merhaba Prim Hanım. Sevgilim ile ilgili video ve fotoğrafları kaldırabilir misiniz lütfen?

yazıyor..

Prim: Üzgünüm ama bunu size yapamam. Bu ihaneti tüm ülke öğrenmeli.

Tu: Yarın ofisimin karşısındaki kafede, saat 15.00'te buluşalım. Bekliyor olacağım.

"Bu mesaja kalp ifadesi bıraktı"

Secret Secretary | BrightWinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin