Boss Wife

152 21 10
                                    

Tu: Sevgilim nasılsın?

Bright: Aşkım biraz yoğunum da sonra konuşabilir miyiz?

Tu: Peki. Zaten buraya senin için değil, yeni sekreterin Win'le tanışmak için geldim.

Bright: Az önce senin odanda değil miydi?

Tu: Evet ama hızlıca dosyaları alıp çıktı, konuşmaya vaktimiz olmadı. Selam ben Tu Tontawan, bu şirketin ortak sahibiyim.

Win: Merhaba efendim. Bende Win Metawin, Bright Bey'in yeni sekreteriyim.

Tu: Hmm, Bright seni çok zorlamıyordur umarım. İşinin en iyi şekilde ilerlemesini istediği için çok disiplinli biri. Sevgilisi olmama rağmen bana karşı bile disiplinli biri.

Bright: Özel hayatımıza çok girmesek mi?

Tu: Tamam tamam, kusura bakma. Neyse benim de yapacak işlerim vardı zaten, sizi daha fazla tutmayayım.

Tu odadan çıktığında Bright sanki hiçbir şey olmamış gibi işine devam eder.

Win: Bright Bey neden sevgilinize karşı bu şekilde davranıyorsunuz? Ben asla böyle yapmazdım.

Bright: Seni hakkımda düşünmen için işe almadım. Kendi sevgilinle istediğini yapabilirsin ama disiplinli olmazsan sonuçları senin problemin. Sonuçta sadece para avcısı olup da maddi durumundan dolayı sana yakınlık gösterenler olabilir.

Bright konuştukça Win boğuluyormuş gibi hissediyordu. Karşı çıkınca sinirleneceğini bildiği için susmaya çalıştı ama başaramadı.

Win: Yanlış düşünüyorsunuz efendim. Bence insanlar para için değil, sevgi için birlikte olmalı. Ayrıca lütfen benim özel hayatım hakkında yorum yapmayın. Henüz bir sevgilim yok.

Win son cümleyi söyleyerek kendi tuzağını kurmuştu sanki. Bunu duyan Bright gülümsedi.

Bright: Demek sevgilin yok.

Win: Ne dediniz efendim duyamadım.

Bright: Ah, boşver. Önemli bir şey demedim sen işine odaklan.

Win her zaman yaptığı gibi patronunu dinleyip işine odaklanmaya döndü. Yine film izler gibi Bright'ı izlemeye daldı. Ama bu sefer ne gülümsüyor, ne de başını yana eğiyordu.

Bright: Daha ilk günden ne bu ciddiyet?

Win: Ama efendim, gülümsemememi siz istemiştiniz unuttunuz mu?

Bright: Bu kadar ciddi olman hoşuma gitmedi. Eskisi kadar büyük olmayacak şekilde gülümseyebilirsin.

Win: Peki efendim.

Daha işin ilk gününden böyle olacağını hiç tahmin etmezdi Win. Bright da aynı şekilde. Eski sekreter hamileliğinden dolayı ayrıldığı için 1 yıl boyunca işe geri dönmeyecekti. Bu durumda Win, Bright Bey ve Tu Hanım'ın düğününü de görecekti. Koskoca bir yıl bu adamla nasıl başa çıkacağını bilmiyordu.

Havanın kararmasına doğru Win artık Bright'ı izlemekten sıkılmıştı ve eve gitmek istiyordu. Bright hala işini bitirmemişti tabii.

Win: Efendim geç oluyor, eve gidebilir miyim?

Bright: Olmaz, bugün ilk günün. Her yeni çalışan geldiğinde yaptığımız geleneği yapacağız. Ama diğer çalışanlar evlerine gittikleri için baş başa olacağız.

Secret Secretary | BrightWinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin