1.Bölüm 'karşılaşma'

617 16 0
                                    

    
    İlk kitabım arkadaşlar hatam varsa mazur görün. Seviliyorsunuz.

 
    Zeynep'ten

  Alarımın çalması ile gözlerimi açtım. Banyoya girip işlerimi hallettim. Gözlerim şişmişti. Üstüme siyah ispanyolpaça pantolon ve siyah badi izlerine kahverengi gömleğimi  geçirip hafif makyaj yapıp aşağıya indim.
Kahvaltı yapmıyorum sabah sabah midemi bulandırıyordu. Taksi durağına doğru yürümeye başladım. Taksi 'ye binip ****** hastanesi ismini verip yola çıktık. Hastaneye geldiğimde her zaman ki gibi yoğun bir gündü. Eşyalarımı bırakıp acile indim. Acil kapısından elimde bir kadınla baygın bir adam girdi. Esmer, siyah saçlı, renkli gözlü, takım elbiseli. Yakışıklıydı. 'sedye getirin' diye bağırıyordu.
'hastanın nesi var' diye sordum.
' kalp hastası kendini çok uorduğu için bayıldı' dedi. Makinaya taktığımızda kalbi durmuştu.
'defilatörü getirin'  diye bağırdım.
"200 ' e şarj et" 1 değil ama 2 de kalbi tekrardan atmaya başladı.
"ameliyathaneyi hazırlayın" dedim.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Ameliyat gayet iyi geçmişti. Bunu haber vermek için adamın yanına gittim. Adam' ı gördüğümde endişeli bir biçim oturuyordu.
Adam,
"durumu nasıl" diye sordu.
"durumu gayet iyi ilk geldiğinde kalbi durmuştu ama şu an gayet iyi kardeşiniz iyileşecek" dediğimde bana sarılıp döndürdü.
"çok teşekkür ederim, çok teşekkür ederim" dedi. Ben hala çok şaşkınım.
"teşekküre gerek yok görevim" dedim. Yanından ayrılırken onun yanına gelen insanlar vardı.

°°°°°°°°°°°°°°°°

Odama geçip çalışırken bir anda kapım çaldı.
"gir" dedim. İçeri giren o adamdı. Yanında yaşlı bir kadın ve genç bir kız vardı. Sevgilisimiydi acaba.yaşlı kadın konuştu.
" yasemin nasıl kızım" kadın çok tatlı bir ses tonu vardı.
" yasemin gayet iyi ilk hastaneye geldiğinde kalbi durmuştu. Biz onu hayata geri döndürdük. Ameliyata aldık. Ameliyatı da gayet iyi geçti. Merak edilecek bir durum yok." dedim kadın tatmin olmuş gibi güldü.
Genç Kız" kardeşim gerçekten iyi değil mi? " demişti. İstemsizve sevinmiştim. Sevgilisi değildi kardeşiydi." kardeşiniz gayet iyi merak etmeyin. "  dedim. Gözlerim adama takıldı bana bakıyordu. Bir anlam vardı bakışlarında ama çözemedim.

°°°°°°°°°°°°

Yasemini kontrole gittiğimde o adamda oradaydı. İçeri girip kontrolünü yaptıktan sonra " durumu nasıl" diye sordu.
"durumu gayet iyi endişelenicek bir durum yok" dedim. Tebessüm etti. Bende tebessüm ettim. Tam gidecekken " çok yardımcı oldunuz izin verin size bir kahve ıamalıyım." dedi. " ben sadece görevimi yerine getirdim kahveye gerek yok" dedim. " olsun bize çok yardımcı oldunuz ben ginede ısmarlamak istiyorum." dedi. " peki madem" dedim. Adam tatmin olmuşcasına tebessüm etti.  Kafeterya ya inmek için merdivenlere yöneldik. " bu arada ben azad" dedi. Elini uzattı "zeynep" dedim ve bende uzattım. Kafeterya ya inip kahve aldık ve dışarı çıktık. Sohbet ediyorduk. Bi anda üşüdüğümü fark ettim. Kollarımı sıvazladım. Azad bana baktı üşüdüğümü anlamıştı. Ceketini çıkarıp bana verdi.
" Teşekkür ederim" dedim tebessümle. " rica ederim" dedi. Kahveler bittikten sonra içeri girip ayrıldık. Eşyalarımı alıp eve geldim.

Mardin Doktoru  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin