10. Bölüm

174 9 0
                                    

  Medya düğünün yapılacağı yer

Zeynep'ten

Düğünün yapılacağı yere geldik. Çok heyecanlıydım. Azad'a baktığımda oda çok heyecanlıydı. Geldiğimiz gibi gelin odasına geçtik . Azad " çok güzel olmuşsun " dedi. Ben " teşekkürler . Sizde çok yaşıklı olmuşsunuz" dedim ve gülümsedim . Biraz sohbet ettik ve Başak geldi  . Başak " Hadi herkez sizi bekliyor " dedi . Ben " ayy ben çok heyecanlandım. " dedim . Başak bana dönüp sırıttı. Azad " heyecanlanmana gerek yok . Herşey çok güzel olucak" dedi  ve sonra alnımdan öptü. Bu  sefer daha çok heyecanlanmıştım ve odana çıktık . Pistte yürümeye başladık ve herkez alkışlanaya başladı.

 Nikah masasının olduğu yere geçtik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nikah masasının olduğu yere geçtik. Ve nikah memurunu bekledik . Nikah memuru geldikten sonra mikrafonu aldı. Nikah memuru " gelinin adı "
Ben " zeynep acar " dedim . Memur " damat ın adı " dedi . Azad " Azad pehlivan oğlu " dedi . Memur bana dönüp " Sayın Zeynep Acar kimsenin etkisi ve baskısı altında kalmadan kendi hür iradenizle Azad Pehlivanoğlunu kocalığa kabul ediyormusunuz" dedi . Ben " evet " dedim  ve alkışlamaya başlamışlardı . Nikah memuru Azad'a dönüp " siz Azad pehlivanoğlu kendş hür iradenizle zeynep acarı eş olarak kabul ediyormusunuz" demişti . Büütn dikkatimi Azad'a vermiştim . Azad bana bakrak " yaşamı güzelleriyle, zorluklarıyla , gözyaşlarıyla, hüzün ve mutlulukla, her anımı paylaşmaya ..... EVET " dedi . Kalbim sanki yerinden çıkıcakmış gibi çarpmaya başladı. Alkış kıyamet kapmaya başladı bazıları alkış yapıyordu bazıları ise islık çalıyordu.

Nikah töreni bittikten sonra herkez oynamaya başladı. Çok yorulmuştum . Bunu fark eden Azad  yanıma gelip beni gelin masasına oturtmuştu. Azad " çok ypruldun heralde " dedi bana gülümseyerek . Ben " valla çok yoruldum " dedim. Azad kulağıma yaklaşıp " akşam alırım ben senin yorgunluğunu " dedi . Yüzüm kızarmıştı Azad'a dönüp " dangalak " dedim ve bana güldü .

Düğün bitmişti sadece bizimkiler vardı . Melih yanıma gelip " zeynep istersen seni burdan götürebilirim " dedi . Abimin derdi anlaşılmıştı . Bana kötü bişey yapmalarından korkuyordu  ama öyle biley yoktu . Bunu ona anlattım oda anlamıltı Azad'ı sevdiğimi. İçi rahat etmişti.

Artık ayrılma zamanı gelmişti . Abimle ve Başakla vedalaşıp gelin arabasına bindim

Arabanın içinde sessizlik hakimdi . Şimdi ne olacaktı . Bunları düşünürken birden Azad'a döndüm . Ben " nereye gidiyoruz " dedim . Bana bakıp " çiftlik evine " dedi . Kafamı salladım .

Çiftlik evine vardığımızda arabadan indik . Azad kapıyı açtı ve geri çekildi benim geçmemi bekliyordu. İçeri geçtim ve salona oturdum . Oda içeri geldi . Azad " gel sana yatak odasını gösteriyim  duş alırsın çok yoruldun bugün " dedi . Ben " tamam olur " dedi. 

Yatak odasına geldiğimizde bana banyonun yerşni gösterdi . Ben tam banyoya girecekken Azad" zeynep . " dedi . Ona baktım . " istemediğin bişey olmicak " dedi . Ona tebessüm ettim . İçim rahat etti . Duşa girdim ve sonra azad girdi . Ben yatakta uzanıyordum . Duştan çıktıktan sonra üstünü giyinip yatağa girdi ve bana arkamdan sarıldı . Azad " iyi geceler güzelim " dedi ve boynumda öptü.

 Azad " iyi geceler güzelim " dedi ve boynumda öptü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mardin Doktoru  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin