Başak
Alparslan ( hatırlamanız için :)
Düğün bitmişti . Zeynep ve Azad evlerine gitmişti . Ben ise Melih'i bekliyordum . Arkamda birisini hissettim ve arkamı döndüm. Alparslan karşımdaydı. Ben " buyrun alparslan bey bişey mi istemiştinzi? " dedim. Alparslan" beye gerek yok . Neden hala burdasın " dedi. Ben " Melih'i bekliyorum " dedim . Alparslan " Daha çok beklersin onu çünkü onun çok işi var burda . İstersen ben bırkıyım " demişti. Çok yorgundum ve artık ayakta beklemek istemiyordum . Ben " olur ama melihe mesaj atıyım . " dedim ve oda kafa salladı.
Arabaya geldiğimizde arabanın kilidini açtı ve bindik . Arabanın içi çok sessizdi . Alparslan bir anda arabayı durdu bana döndü ve bana bakmaya başladı. Bende ona bakıyordum . Alparslan bana bakıp " Kıprıs'ta ne yaşadın ? " dedi. Ben " Bundan sanane seni ne ilgilendirir " dedim . Kızmış bir şekilde bana baktı " anlatıcaksın " dedi emir verir gibi. Ben " hayır anlatmıcam " dedim be kemerimi çözüp arabadan indim ve arabanın önüne geçtim . Sanki nefes alamıyormuşum gibi geldi. Alparalan da yanıma geldi . " ne olduda neden anlatmıyorsun " dedi. Ben " bişey olmadı ve bunu nerden çıkardın " dedim .
Alparslan " bir yerden çıkarmadım " dedi . Ben " iyi o zaman gidelim " dedim ve arabaya doğru yürüyecektim ve kolumdan tuttu . " ya anlatıvaksın yada burda kalıcaz . " dedi . Ben " anlatmıcam " dedim sert bir şekilde . Alpasrlan " iyi o zaman anlatana kadar burdayız " dedi.
Ne yapmaya çalışıyordu bu. Alparslan " anlat artık " dedi . Ben " anlatmıcam " dedim . Alparslan " ANLAT " diye bağırdı. Ben " BABAM TARAFINDAN TECAVÜZE ETMEYE KALKTI VE ZEYNEP YETİŞMESE BANA TECAVÜZ EDİCEKTİ . OLDUMU ANLATTIM RAHATLADIN MI? " dedim ağlayarak.
Bir anda bana sarıldı ve " özür dilerim " dedi.
Beni arabaya bindirdi ve beni biryere götürüyordu. Nereye gittiğimizi bilmiyordum.
Bir evin önünde durduk ve beni kucağına aldı ve içeriye getirdi . İçerisi çok soğuktu . Dışarıya çıktı ve odun getirip şömineyi yaktı.
Yanıma gelip oturdu ve ellerimi tuttu.
Yüzüne baktım ve oda bana bakıyordj. " ben çok özür dilerim . Sadece ne olduğunu öğrenmeye çalışıyordum. Niyetim sana bağırmak değildi. " dedi.Ben ruhsuz bir şekilde " öğrendin işte rahatkadın mı" dedim ve ellerimi ellerinden ayırdım .
Alparslan " ben özür dilerim " dedi. Ben ise hiç ona bakmadım ve o gece orada kaldık.
Sabah uyandığımızda hiç konuşmadık ve hazırlandık . Arabaya doğru geldik ve bindik .
Beni Melihlerin evine bıraktı ve gitti . İyide yapmıştı zaten yarın gidecektim İstanbul 'a .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Doktoru
ActionZeynep " sen beni kıskanıyor musun?" dedim. Azad" evet kıskanıyorum" dedi. Dudaklarına yapıştım ve öpmeye başladım. Zeynep "seni seviyorum". Azad "seni seviyorum"...