4. Bölüm
Melih'ten
Kör kütük aşık olmuştum. Aklımdan çıkmıyordu onunla konuşmam lazımdı ama nasıl bunu bir yolunu bulmam lazımdı. Yaşadığı evi bulup evinin az ilerisinde beklemeye başladım. Bir anda Dilan çıktı. Onu görünce heyecanlandım. Kalbim çok hızlı atıyordu. Benim arabanın olduğu yere doğru gelmeye başladı. Ben arabadan inincs şok olmuş bir biçimde bana bakmaya başladı. "Sizin ne işiniz var burada!?" dedi. " seni görmeye geldim" dedim. Şok olmuş bir biçimde bana baktı. " seninle konuşmam lazım" dedim. " tamam ama burada konuşmayız" dedi. "arabaya bin" dedim. Durakladı ve arabaya bindi. Boş bir araziye geldiğimiz de arabayı durdurup araziyi izlemeye başladık. " niye geldik buraya? Ne konuşacaksın benimle" dedi. Çok heyecamlanmıştım ama söylemek zorundaydım. " konuyu hiç uzatmayacağım" dedim bir derin nefes aldım ve devam ettim " ben seni çok seviyorum ilk gördüğüm andan beri" dedim. Şok olmuş bir biçimde bana baktı. Sadece sustu konuşmadı. Çok merak ediyordum ne diyeceğini. " bişey demiceknisin" dedim. " bende sana bişey söylemek istiyorum" dedi. " ben seni her gördüğümde kalbim yerinden çıkacak gibi hissediyorum. Sanırım bende sana aşık oldum" dedi. Ben şok olmuştum. Bir anda gözüm dudaklarına kaydı. Bunu fark eden Dilan dudaklarını yaladı. İçimdeki haz onu öpmem gerektiğini söylüyordu. Yavaş yavaş yaklaştım ve dudaklarımı dudaklarına deydirdim. Gözlerimiz kapandı...
....................................
Benim olmuştu artık. Onu öyle bırakmıcsktım " seni kaçırıyorum akşam hazır ol" dedi tamam anlamında kafa salladı.
Akşam
Saat gecenin 3.00 gösteriyordu. Ama ne gelen nede giden vardı. Beklemeye başladım. Telefonum titredi. Baktığımda Dilan mesaj atmıştı. Mesajın üstüne bastığımda " geliyorum" diye mesaj atmıştı.
..................................
Azad'dan
Gece kalktığımda 3.08 gösteriyordu. Çok susamıştım. Aşağıya inip mutfağa girdim. Bir tane ses duydum ve kapının oraya gidip baktım. Dilan. Ne işi vardı bu saatte ayakta. Sokak kapısına doğru ilerliyordu. Elindede kıyafet çantası. Yoksa kaçıyormuydu. Sokak kapısından çıktığında hemen kapıya doğru yürüdüm.
Kapıyı açtığımda Bi daha şok yaşadım. Melih. Onun ne işi vardı bursa? Benim kardeşimi mi kaçırıyordu? Aklımda binbir türlü soru geçiyordu. Şuan birbirlerine sarılıyorlardı. Hemen yanlarına doğru yürümeye başladım. Dilan beni gördüğünde rengi attı. Dilan "abi" dedi. Melih hemen arkasını dönüp bana baktı. " napıyosunuz lan siz" dedim. Dilan " abi valla kötü bir niyetimiz yoktu" dedi. Melih " Azad ben.... Ben senin Dilan'a aşık oldum" deyince kan beynime sıçradı. Yüzüne sert bir yumruk yerleştirdim. Dilan ağlayarak " abi nolur yapma" dedi. "aşiret toplanıcak ne olursa olsun artık. Dilan düş önüme" dedim sert bir sesle.
Zeynep'ten
Gece abimin beni kaldırmasıyla uyandım. Olanları anlatınca kan beynime sıçradı. " abi sen naptın. Sen nasıl böyle bişey yaparsın. Onları bilmiyo musun. Onlar aşiret ağası. Size naparlar haberin var mı." abim gözleri dolu şekilde bana bakıyordu. Onu orada bırakıp odama girip Azad'ı aradım. " alo Azad ben gerçekten çok özür dilerim böyle yapacağını bilseydim sizi hiç yanıştırmazdım. Çok özür dilerim bana söyleseydi engel olurum ama söylemedi çok özür dilerim" dedim ağlayarak. Azad " biliyorum zeynep. Böyle olacağını ikimizde bilemedik. Kendini boşuna üzme olan oldu artık." dedi. " şimdi ne olacak?" diye sordum. " aşiret toplandı sonuçları beklicez" dedi. " şey ben gelsem beraber beklesek" dedim kısık bir sesle. " gel tabi" dedi. "tamam. Görüşürüz." dedim." görüşürüz " dedi ve kapattı.
Hemen üstümü giyinip onların kaldığı konağa gittim aşiret ağaları gelmiş toplantı yapıyorlardı. Yaklaşık 2 saattir bekliyorduk ikimiz ama kimsenin sesi çıkmıyor du.
Aşiret ağaları şimdi bizi çağırıyorlar Dı. Ne karar vermişlerdi acaba. Azadla ikimiz şark denilen odaya geldik. Yaklaşık 12 kişiye yalın insan vardı. Adının devran olduğunu öğrendiğim adam konuşmaya başladı. " Azad ağa kardeşin Melih denilen adamla kaçmaya kalkmıştır bunu bilirsin ya ölüm yada berdel olur. Biz kararımızı...... Berdel olarak kullandık." dedi. Ölüm sessizliği. Ne yani ben ve Azad. Evleniyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Doktoru
AzioneZeynep " sen beni kıskanıyor musun?" dedim. Azad" evet kıskanıyorum" dedi. Dudaklarına yapıştım ve öpmeye başladım. Zeynep "seni seviyorum". Azad "seni seviyorum"...