14. Bölüm

122 9 0
                                    


Zeynep'ten

Hamileydim . Bunu Azad'a nasıl söyliyeceğimi düşünüyordum. Aklıma başak geldi ve telefonumu alıp başağı aradım.

Ben " Alo Başak " dedim. Başak " Alo güzelim nasılsın . Nasıl gidiyo evlilik " drdi. Ben " iyi gidiyor."  dedim. Başak " zeynep sesin kötü geliyor bişey mi oldu . Bak bana söyli..." dedi. Ben " başak ben hamileyim " dedim. Telefonun öbür ucundan sevinçli bir çığlık duyuldu. Başak " ay zeynep inanamıyorum . Ben şimdi teyze mi oluyorum .'' dedi ağlamaklı bir sesle. Ben'' başak sakın ağlıyım deme bende ağlarım bak zaten azad'a nasıl söyliyeceğimi düşünüyorum." dedim. Başak ''sen azad'a hala söylemedin mi''dedi. Ben '' söyliyemedim. Kavga etmiştim o yüzden söyleyemedim. '' dedim. Başak '' canım arkadaşım bak bu senin kararın ama bebeğin babası olduğu için bilmeye hakkı var'' dedi. Ben '' başak iyiki varsın seni çok seviyprum ''dedim ve biraz  telefonda sohbet ettikten sonra Badegül anneye söyleyip çarşıya gittim.

Şuan bir bebek mağazasına girdim . Emzik ve zıbınlık aldım . Hediye paketine koydum ve eve doğru yola çıktım .

Eve geldiğimde azad gelmişti. Azad '' nerdeydin sen '' dedi. Ben '' işim vardı . '' dedim. Azad kafasını ve üzerini değiştirmek için dolaba yöneldi . O üzerini değiştirsin diye bende banyoya girdim.

Üzerimde bornoz ile çıktım ve dolaba gittim.

Üzerimi giyindim ve elime kutuyu aldım ve koltukta oturan Azad'ın yanına gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerimi giyindim ve elime kutuyu aldım ve koltukta oturan Azad'ın yanına gittim. Azad '' kendini affettirmek için hediye mi aldın ' dedişti ben kutuyu pna doğru uzatırken . Azad'ın söylediğine göz devirmiştim.

Azad kutuyu aldı ve açtı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Azad kutuyu aldı ve açtı . Azad kafasını kaldırdı ve bana baktı  sonra tekrar kutuya baktı ve ayağa kalkıp bana sarıldı. Azad'' BABA OLUYORUM'' diye bağırmaya başladı . Onun haline gülmeye başlamıştım.

Azad hızını alamadı ve dışarı çıktı ve eline silahı alıp sıkmaya başladı. Silah sesini duyan ev halkı yanımıza geldiler . Badegül anne '' oğlum ne oluyor'' dedi . Azad '' BABA OLUYORUM ANNE BABA ''dedi ve annesiyle sarılmaya başladı. Bende yasemin ve dilan sarılıyordum.

Azad'dan

Baba oluyordum . Bu çok güzel bir duyguydu . Şuan zeyneple birbirimize sarılıp uyuyorduk .

Yarın melih ve alparslan söyliyecektik. Çok heyecanlıydım elim ayağım titriyprdu.

Mardin Doktoru  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin