3.bölüm

276 11 0
                                    


   "onuda getir hem kaynaşmış olur" dedi. O an bir tebessüm oluştu yüzümde."tamam kafenin konumunu atarsın" dedim. " tamam atarım. Görüşürüz." dedi. "görüşürüz dedi ve kapattı. İnanamıyorum ona söylediğimi unutmamıştı. Gerçekten çok mutlu olmuştum ona söylediğimi unutmamıştı.
  Dilan geldi yanıma ve onu Zeynep'in yanına gidiceğimizi söyledim ve oda buna sevinmişti çünkü onu sevdiğini biliyordum.

   Zeynep'ten
  Abime söylediğimde sevinmişti burada hiç arkadaşı yoktu. Ona hazırlanmasını söyleyip kendim hazırlanmaya gittim. Üzerime beyza krop ve mavi pantolon giyip beyaz çantamı aldım. Dışarı çıktığımda abim hazır beni bekliyordu. Beraber taksi durağına doğru yürüdük ve gideceğimiz kafenin ismini verdik.

Kafeye vardığımızda çoktan gelmiş olduklarını gördüm. Beraber içeri girdik. Azad'ı gördüğümde tüm karizmasınla oturuyordu. Yanına baktığımda Dilan tüm sevimlisi ile oturuyordu.

Melih'ten

  Onu gördüm. Kalbim durdu sannettim. Çok güzel ve tatlı birisiydi. Zeynep oradakş masaya ilerlediğini görünce bir heyecan kapladı içimi. Gittik ve selamlaştık. Zeynep "abim Melih." dedi. Azad "ben Azad. Yanımdaki kız kardeşim Dilan" dedi. Elimi uzattığımda nazikçe elimi tuttu. Kalbim yerinden çıkacak gibiydi. Aşlahım aşık mı oluyordum acaba.

  Dilan'dan

  Hazırlanıp başarı indiğimde abim zeynep bizi çağırdı dedi. Ben mutlu olmuştum zeynep tatlı kızdı ve sevecendi. Beraber yola çıktık kafeye doğru. Geldiğimizde içeri girdik ama hiç kimse gelmemişti. Sonra bir anda zeynep ve yanında bir adamla girdi. Çok yakışıklı bir beyefendi ile. Sevgilisi miydi acaba. Sevgililerse çok üzülürdüm. Abime baktığımda onun çok heyecanlı olduğunu gördüm. Nedir bu heyecanın sebebi acaba?   Adiys sormadan edemedim kendime. Yanımıza geldiğinde selamlaştık. Zeynep "abim Melih" dedi. Abisiymiş çok mutlu oldum. Neden bu kadar mutlu oldum bilmiyorum ama gerçekten çok mutlu oldum. Abim " ben Azad. Yanımdaki kız kardeşim Dilan" dedi . Bana elini uzattı. Terettüt ettim eşini tutmak için. Sonra elimiz uzattım.. Kalbim yerinden çıkıcak gibi oldu. Sonra oturduk ve bişeyelr içmeye başladık.

Azad'dan

  Zeynep'e aşıktım. Bunu adım kadar iyi biliyordum ve bunu içimde tutmak istemiyordum bunu ona söylemek istiyordum. Söyleyecektim de. Abisi vardı yanımızda. Sonra söylemeye karar verdim.

  

Mardin Doktoru  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin