Zeynep'tenSabah uyandığımda yatakta boşluk hissettim. Azad'a baktığımda banyodan yelen su sesiyle onun orda olduğunu anladım ve biraz daha uyumaktan zarar gelmez deyip uyumaya devam ettim.
Tekrar uyandığımda saate baktım . Gözlerim bir anda açılnıştı . Saat 1 . 14 geçiyordu.
Telefonumu elime aldım ve Azad'ın attığı mesajı gördüm.
Güzelim çok güzel uyuyordun bende sana kıyamadım zaten dün gece yoruldun ;)
Kahvaltı et kendini ve bebeklerimizi aç bırakma
Gülümseyerek yataktan kalktım ve duşa girdim. Duştan çıktıktan sonra üzerimi giyindim.
Çok tatlı olmuştum . Pembe çok yakışmıştı.Yatak odasından çıktıktan sonra Eyşan ile karşılaştık. Eyşan '' ooo gelin hanım kalmış sonunda '' dedi. Ben '' ne diyerson Eyşan '' dedim bıkkınca . Sabah sabah onun yüzünü görünce keyfim kaçmıştı.
Tam cevap verecekken Dilan geldi '' sanane Eyşan . Dediğin gibi yeni gelin istediği zaman kalkar . Sanane '' demişti. Eyşanın morali bozulmuştu. Dilan benim koluma girip '' hadi gidelim zeynep kahvaltı edelim'' dedi ve aşağıya inmeye başladık.
....................................
Akşam olmuştu . Azad gelmişti . Bugün hiçbirşey yapmamıştım ama çok yorulmuştum .
Şuan azad ile yatak odasındaydık sohbet ediyorduk . Azad'' ne yaptın bakalım güzelim bugün'' dedi yanıma oturarak . Ben '' valla hiç bir şay yapmadım. Çünkü bana hiçbirşey yaptırmıyorlar. '' dedim duygu sömürü yaparak .
Azad'' iyi yapıyorlar '' dedi. Ben burun kıvırdın ve aşağıya indik.
Yemek yerken yine Eyşan Azad'a bakıyordu. Ben'' Eyşan artık önüne mi baksan '' dedim. Herkez ona bakmıştı. Utandığı belliydi.
Yemek yedikten sonra Badegül anne sütlaç yapmıştı onu yedim.
Herkez odasına çekildi. Biz odamıza gelidimizde azad üstünü değiştirmişti bende duşa girmiştim .
Duştan çıktıktan sonra üstüme pijamalarımı giydim ve tarağı alıp Azad'ın yanına gittim . Şaçımı taramasını istemiştim.
Saçımı taramıştı ve kurutmuştu. Azad'' ben su almaya gidiyorum'' dedi . Bende '' tamam'' dedim.
Azad odadan çıktı ve bende yatağa yattım. Bir anda aklıma akşam yrdiğim sütlaç geldi.
Hemen yataktan kalktım ve aşağıya indim . Mutfaktan sesler geliyordu.
Eyşan'' azad gel beraber kaçalım sen onunla mutlu değilsin'' dedi. Azad'' eyşan bak yürü git ben karımı seviyorum '' dedi. Canım kocam.
Ben mutfak kapısında onları izliyordum ve Eyşan hiç beklenmedik bir anda Azad'ın dudaklarına yapıştı.
Azad onu hemen itti. Azad bişey demesine izin vermeden . Ben '' kolay gelsin'' dedim. Eyşan mutlu olmuştu onları öpüşürken gördüğüm için . Azad'' zeynep bak gördüğün gibi değil açı..'' sözünü kestim . Ben '' ben herşeyi izledim . Ama ben kendimi daha fazla tutamıcam '' deyip Eyşanın saçına yapıştım. Eyşan çırpınırken benim hiç umrumda değildi . Azad beni durdurmaya çalışıyordu.
Herkez başımıza toplanmıştı. Azad bizi ayırdığında ben bağırarak '' bu kız bu evden gidicek azad yoksa ben giderim. '' dedim. Hem kocamı öpücekti hem kaçalım deyecekti. Azad beni sakinleştirerek yukarı çıkardı.
Azad'dan
Zeynebi gördüğümde çok korkmuştum . Herşey göründüğü gibi değildi. Allahtan görmüştü yoksa nasıl açıklardım.
Zeynebi yukarı çıkardım ve kendim yeniden aşağıya indim. Yarın nikah vardı . O yüzden herkesin yatıp dinlenmesi gerekiyordu.
Eyşanı gmderdiğimde annem çıktı karşıma '' ne oluyor azad'' dedi . Ben '' sonra anne sonra '' deyip yatak odasına girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Doktoru
ActionZeynep " sen beni kıskanıyor musun?" dedim. Azad" evet kıskanıyorum" dedi. Dudaklarına yapıştım ve öpmeye başladım. Zeynep "seni seviyorum". Azad "seni seviyorum"...