12. Bölüm

138 7 0
                                    


Medya= Elada Özgür

Azad'dan

O burdaydı. Elada . Beni bir adam için bırakıp giden kadın. Hangi yüzle karşjma çıktı acaba.

Zeynep'e döndüğümde oda bana bakıyordu. Olanları anlamaya çalışıyordu. Şimdi ben bunu Zeynep'e nasıl anlatıcaktım .

Elada" Azad " dedi . Hiç bir şey söylemedim . Ne diyebilirdim ki.
Ben " senin ne işin var burda " dedim sert bir sesle .  Elada" Sana geri döndüm sevgilim " dedi. İşte şimdi birşeyler olucağını tahmin etmiştim

Zeybep " NE " dedi şok olmuş bir şekilde. Elada " bu kadın kim sevgilim " demişti. Bu kız ne yapamaya çalışıyordu. Ben " Ağzından çıkanı kulağın duysun o benim karım " demiştim. Elada şok olmuştu. Zeynep " Azad ne oluyor . Biri artık bana ne olduğunu anlatabilir mi ? " demişti.


Elada yavaş yavaş yanıma yürüdü ve elimi tuttu . Elada " Azad benim sevgilim " dedi.

Zeynep 'ten

Şok olmuştum. Ben " Bunu bana nasıl yaparsın . Bana başkasını sevdiğini söyleseydin ben çeker giderdim sizin kavuşmanızı sağlardım . Bana bunu niye yaptın" dedim  ağlarken.

Azad" Zeynep yemin ederim sadece gençken sevgili olduk ama bu aşağılık kadın beni başka bir adam için bırakıp gitti . Onu sevmiyorum ben seni seviyorum . Ne olur beni bırakıp gitme. " dedi. Ama artık çok geçti.

Koşturarak eve geldim ve eşyağlarımı toplamaya başladım. Bir anda Azad içeriye girdi ve bana engel olmaya çalıştı Azad " Zeynep bak beni bırakıp gittme ne olur sana herşeyi baştan anlatıcam . Ne olur ben seni çok seviyorum. " dedi

Ben elimdeki eşyaları sertçe yatağa atıp ona döndüm " NE ANLATICAKSIN DAHA NE ANLATICAKSIN BUGÜN EVLİLİĞİMİZİN İLK GÜNÜ VE BİR LADIN GELİYOR SANA SEVGİLİM DİYOR ELİNİ TUTUYOR BUNU MU SÖYLÜYECEKSİN BANA SÖYLESEN BEN BAŞKA KADINI SEVİYORUM BEN SANA SEVMEME DİYECEĞİM " dedim ağlayarak .

Azad " Ben gerçekten özür dilerim . Zeynep seni çok seviyorum ne olur herşeyi sana baştan anlatıyım ne olur beni dinle." dedi.

Ben  " Tamam anlat dinliyorum " dedim .

Azad "Elada benim çoçukluk aşkım . Birbirimize çok seviyorduk. Yani ben öyle sanediyordum . Sonra Mardine Efken geldi ve birlikte olup kaçtılar . Hepsi bu ne olur Zeynep beni bırakma . Ne olur seni çok seviyorum" dedi .

Azad herşeyi anlatmıştı nasıl bunu yapmıştı ona nasıl bırakıp gitmişti onu. Azad'a aıkıca sarıldım " bende seni çok seviyorum " dedim . Azad derin bir nefes almıştı . Bana dönüp dudaklarıma bir öpücük kondurdu. Kısa ve özdü.

Azad " hadi wşyağlarını toplada konağa gidelim " dedi yanağımdan öperek . Bende kafamı salladım ve eşyalarımı toplamaya başladım.

........................................................................

Konağa geldiğimizde akşam olmuştu . Akşam yemeği yenecekti. Mutfaktaki Dilan ve Yasemine yardım etmeye başladım.

Akşam yemeği yedikten sonra çayları koyduk ve sohbet ettik . Biraz zaman geçtikten sonra herkez odasına dağıldı.

Azad ile odaya girdik . Ben pijamalarımı almak için dolaba yöneldim.

Dolabı açtığımda Azad'ın aldığı pijamalar ile karşılaştım . Dönüp Azad'a baktığımda gülmemek için kendini tuttuğunu gördüm . Bunun bedelini çok pis ödetecektim .

İçlerinden bir tane pijama aldım ve banyoya girdim.

Üzerime giydiğimde götümü bile zor örtüyordu ama intikam almak için giymiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerime giydiğimde götümü bile zor örtüyordu ama intikam almak için giymiştim .

Banyodan çıktığımda Azad pijamalrını giymiş yatağa girmiş ve telefonuna bakıyordu . Ben çıkınca gözleri bana döndü.

Gözleri bana çok değişik bakıyordu.Azad'ın " siktir " dediğini duydum. Hiç ona bakmayarak ışığı kapattım yatağa yattım ve arkamı döndüm . Ben " İyi geceler " dedim. Azad bana yaklaşıp " Daha gece yeni başlıyor " dedi ve dudaklarıma yapıştı.

Sonrası mdksonrkslfpkdnxjekslcomemslskxksldmkdkdmsmxpdkamudjzocjrjkdlsodmdmrjjsjdnelxkdnekxnxkmxnxjejcğmejxmfnnefmxkaökkkkxşmmsköfj...

Mardin Doktoru  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin