Zeynep'ten
Şuan arabada ikiz bebeklerimizin müzdesini vermek için eve gelniştik.
Haberi verdiğimizde herkez çok mutlu olmuştu.Haberi söyledikten sonra odamıza geldik. Üstümü değiştirmek için giyinme odasına girdim .
Bir türlü bana uyacak pijama takımı bulamamıştım. Benimde aklıma Azad'ın kıyafetleri geldi.
Bir tane tişört ve kendi kısa şortum giyidim ve yatağa oturdum . Karnımı sevmeye başladım . Azad banyodan çıkıp yanıma geldi . Çok güzel kokuyordu. Aynı vanilyalı dondurma gibi.
Bir dakika
VANİLYA DONDURMA
Şuan acayip derecede vanilyalı dondurma aşeriyordum.
Azad'a gözlerim dolu dolu baktığımda '' noldu benim güzelime ''dedi karnıma öpücük kondururken .
Ben '' azad benim canım vanilyalı dondurma çekti '' dedim. Azad '' bunu n için mi üzüldün güzelim kapıdaki adamlara söylerim alırlar'' dedi.
Ellerimi birbirine vurarak sevindiğimde Azad bu halime sırıtarak kapıdan çıktı.
Başak'tan
Şuan karşımda babam vardı . Ne işi vardı onun burda . Babam'' güzel kızım benim babana bir hoşgeldin yok mu '' dedi . Pişkin herif . Ben '' yok .şimdi siktir git burdan . '' dedim
Babam '' aa çok ayıp hiç terbiye edememişim seni. '' dedi . Ben '' en azından senin gibi tecevüzcü değilim'' dedim
Babam '' Hepsi o arkadaşın yüzünden dimi. Kimdi o . Heh zeynep . Nerde o şimdi'' dedi. Ben '' seni hiç ilgilendirmez çık git burdan '' diyip kapıyı tam suratına kapatıcakken ayağınla bunu engelledi.
Kapana kısılmış gibi hissediyordum. Ben '' nabıyosun ya git burdan '' diye bağırdım . Babam '' bu işi bitirmeden asla burdan gitmicem . Benim olucaksın'' dedi ve üstüme saldırdı.
Şuan boynumu sıkıyordu. Nefes alamıyordum. Gözlerim kararmaya başladı. Artık yolun sonu geldiğini anladım. Ama bir anda boynumdaki eller yok oldu. Gözlerimi kapatmadan önce tek görsüğüm Alparslanın babam yumruk atışıydı.
Zeynep'ten
Azad elinde dondurmayla girerken yatakta oturur pozisyona geldim . Azad'ın elinden dondurmayı kaptığım gibi yemeye başladım. Bu hareketim Azad'ı güldürmüştü.
Azad'' zeynep elinden alan yok biraz yavaş ye '' demişti. Gözlerim dolmaya başlamıştı. Ben '' ne demek istşyorsın azad kilo mu aldım ben '' dedim. Azad şok olmuş bir şekilde '' ben öyle bişey demedim güzel karım iatedipin kadar yiyebilirsin''dedi.
Ben dondurmamı bitiridim ve yatar pozisyına geldim . Azad 'da yanıma uzandı ve bana döndü. Ben '' çok güzel bir baba oluvaksın biliyor musun'' dedim. Azad gülümseyerek ''sende güzel bir anne olucaksın '' dedi. Ben '' azad ben anne baba özlemiyle büyüdüm ya cocuğumuzda öyle büyürse'' dedim . Gözlerimden bir damla yaş düşmüştü.
Azad beni kendine çekerek sarıldı'' güzel karım cocuğumuz söz öyle büyümicek. '' dedi. '' hadi toparlan bakalım nikah için gelen insanlar olucak '' dedi. Ben kalktım ve bana uyan tek elbisemi giydim .
Azad duş alıp gelecekti. Ben ise aşağıya inip yardım etmeye başladım. Ama ne yardımı yeme yardımı yapıyprdum çünkü hiç kimse bana birşey yaptırmıyordu.Azad'ın dayısı, halısı teyzesi amcası kuzenleri hepsi burdaydı . Çok kalabalıktı.
Akşam yemeğe bütün pehlivanoğlu burdaydı. Canım abimde gelmişti.
Hep beraber akşam yemeği yemiştik ama benim birşey dikkatimi çekmişti . Azad'ın kuzeni Eyşan sürekli azad 'a bakıyordu . Ben bu kızı yolarım.Akşam yemekler yendi çaylar içildi ve herkez odasına çekildi.
Biz odamıza girdik ve ben üstümü değiştirmeye geçtim çünkü çok yorulmuştum .
Azad'' zeynep ben su alamya iniyorum'' dedi. Ben '' tamam '' dedim ve hemen yatağa girip yattım .
Azad geldiğinde '' çok mu yorulmuş benim karım ''dedi ve boynumu öpmeye başladı .
O gece yine onun oldum.
Merhabalar sizce karakterlerimiz nasıllar?
Zeynep?
Azad?
Başak?
Alparslan?
Melih?
Dilan?
Yasemin?
Badegül hanım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Doktoru
AksiZeynep " sen beni kıskanıyor musun?" dedim. Azad" evet kıskanıyorum" dedi. Dudaklarına yapıştım ve öpmeye başladım. Zeynep "seni seviyorum". Azad "seni seviyorum"...