13. bölüm

140 8 0
                                    

Zeynep'ten

Sabah boynumda bir nefes hissederek uyandım. Aklıma dün gece geldi . Onun benim bedenime dokunuşu geldi. Yüzüm şuan çok fena kızarmıştı.

Azad kıpırdamaya başladığında gözlerimş hememn kapattım . Azad yavaşça boynumdan öptü. Bana daha sıkı sarıldı . Azad " uyumadığını biliyorum güzelim" dedi. Daha çok kızardığıma emindim .  Gözlerimi yavaşça aştım ve gözlerine baktım " günaydın " dedim. Yavaşça dudaklarıma yaklaşıp buse kondurdu ve " günaydın " dedi. Biraz bakıştıktan spnra kahvaltı vakti geldiğini gördüm .

Ben " hadi kalk koca bebek kahvaltıya  inmemiz gerek " dedim . Azad bana bakıp " koca bebek mi " . Ben " evet koca bebek . Ne dememi bekliyordun." Dedim . Azad " aşkım sevgilim bitanem gibi şeyler koca bebek ne yağ " dedi . Ben sabahlığımı giyerek " hadi kalk KOCA BEBEK " dedim ve banyoya koştum . Osa arkamdan koşmuştu ama yetişememişti. 

Banyoda işlerimi hallettikten sonra banyodan çıktım . Azad telefonuyla ilgileniyordu. Ben hemen dolaba yöneldim  bir elbise çıkardım ve giydim.

 Makyaj masasına oturup biraz makyaj yapıp saçlarımı ördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Makyaj masasına oturup biraz makyaj yapıp saçlarımı ördüm. Azad'a baktığımda oda gömleklerinin düğmelerini ilikliyordu. Masadn kalkıp yanına gittim ve gömleğin düğmelerini iliklemeye başladım. Azad " teşekkürler " dedi ve boynumdan öptü. El ele tutuşup aşağıya indim.

Kahvaltıdan sonra Azad işe gitti. Bizde evi toparlamaya başladık.

Şuan kızlarla oturup sohbet ediyorduk ama baya sıkılmıştım . Bir an önce Azad ile konuşup bu doktorluğa geri dönme kararımı söyliyecektim.

Akşam olmuştu ve Azad gelmişti . Akşam yemeği yedikten sonra herkez odasına dağılmıştı. Azad şuan banyo ediyordu. Ben ise koltukta oturmuş telefon bakıyordum ve nasıl söyliyevejtim onu düşünüyordum.

Azad banyodan çıktı. Üzerini giyinde ve yanıma gelip oturdu. Azad" deminden beri neden kendini sıkıyorsun anlat bakalım " dedi. Ben " Azad şeyy ben . Azad ben yeniden işimi yani doktorluk yapmak istiyorum "  dedim. Azad bana bakarak kaşları çatılmıştı kızdığı belliydi. Azad " hayır çalışamazsın " dedi. Ben " ne demek çalışamazsın . Ben boşu boşuna okumadım azad . Ben kendi mesleğimi yapmak için okudım şimdi ise oturamam anladın mı" dedim . Azad " ben ne dediysem o" dedi ve konuyu kapattı  . Yatağa doğru gidip tam yatıcakken " hayır ben çalışıcam " dedim. Azad yataktan yanıma gelip bağırarak " ZEYNEP BAK SENİ KIRMAK İSYEMİYORUM ŞİMDİ YAT UYU ÇALIŞAMAZSIN DEDİM " dedi. Ağlayarak banyoya koştum kapıyı kapattım ve kilitledim .

Bir süre sonra Azad kapıya gelip " Zeynep iyimisin " demişti . Ben ses etmemiştim. Azad " zeynep biliyorum beni duyuyorsun ne olur aç kapıyı. " dedi. Ben hala ses etmedim sonra ayak sesleri geldi kapıdan çekildiğini anladım.

1 saat sonra kapıyı açtım ve dolaba yöneldim. Azad direk yanıma geldi .
Ona birşey söyleme fırsatı vermeden yeniden banyoya girdim ve pijamalarımı giydim .

Banyodan çıkıp dolaba yöneldim ve çarşaf battaniye ve yastık aldım ve koltuğa geçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Banyodan çıkıp dolaba yöneldim ve çarşaf battaniye ve yastık aldım ve koltuğa geçtim . Çarşafı yaydım yastığı koydum ve yattım. Azad yanımda birşeyler söylüyordu ama onu duymuyordum.

Sabah uyandığımda belim tutulmuştu. Midemde çok bulanıyordı . Azad'a baktığımda yatğın iekli hiç değişmemişti . Azad sadece battaniyenin üzerine hatmıştı . Midem daha çok bulandığı için lavoboya koştum ve kustum .

Neden kustum diye düşünmeye başlamıştım . Regl günlerim geçmişti . Hamile olduğımdan şüphlenmiştim. Çantamda yakın arkadaşıma aldıpım bir tane hamilelik testi vardı. Çantama koşup hamilelik testini almıştım ve yapmıştım .

Test çift çizgiyi gösterdiğinde mutluluktan ağlamaya başladım.

Test çift çizgiyi gösterdiğinde mutluluktan ağlamaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Mardin Doktoru  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin