Azad'danZeynep'in çığlığını duyduğum yerde kanlar içinde yatıyorďu . Ben zeynep'in yanına koştuğumda kendinde değildi. Yasemin ağlayarak '' abi bacaklarının arasından kan geliyo '' dediğinde bakışlarım bacaklarına kaydı . Gerçekten kan geliyordu. Kucağıma aldığım an arabaya götürdüm .
Hastaneye vardığımızda doktorlar içeride müdahale ediyordu. Ben dışarda beklerken dilan ve melih geldi. Melih " kardeşim nasıl ? " dedi. Ben "Bilmiyorum . İçerde müdale ediyorlar" dedim .
Yaklaşık 1 saat sonra içeriden doktor çıktı. Ben " karım nasıl doktor bey " dedim hemen . Doktor " zeynep hanım şuan iyi kafasında kist oluşmuş onu aldık . Durumu gayet iyi " dedi . Ben " peki bebekler " dedim sesim titrerken . Doktor" malesef bebekleri kurtaramadık . Geldiğinde kanaması çok vardı. " dedi.
O an kendimi kaybettim . Tam düşücekken doktor ve dilan tutmuştu . Ben şimdi Zeynebe ne söyliyecektim . Bebeklerimiz öldü , oğullarımız öldü diye nasıl söylicektim .
Ben " zeynebi görebilir miyim " dedim . Doktor " şuan yoğun bakımda dinleniyor ama normal odaya geçinc görebilirsiniz " dedi.
Şuan yoğun bakımın camından zeynebi sehrediyordum . Herkez burdaydı. Ama ben hala düşünüyordum bunları nasıl zeynebe söylerim diye.
Zeynep gözlerinj yavaş yavaş açtığında ilk beni gördü . Ben hemen doktora haber verdim . Doktor gelip hemen kontrol etti .
Doktor odadan çıktığında " zeynep hanım kendine geldi birazdan odaya alıcaz " dedi ve gitti.
Doktor yanımızdan uzaklaşınca zeynebi çıkardılar . Sedyeyi takip ederek bir tane odaya geldik .
Zeynep tam odaya yerleştiği zaman bir tek ben içeriye girmiştim . Zeynepi görünce direk ona sarıldım . Karnı hâlâ şişti. Zeynep " ben iyiyim azad " dedl. Sarılmayı bırakıp yanına oturdum .
Ben " zeynep sana bişey söylemem gerekiyor" dedim. Zeynep soran gözlerle bana baktı . Ben " zeynep biz çoçuklarımızı kaybettik " dedim .
Gözlerindeki ışık sönmüştü. Zeynep " ne diyirsun sen " demişti sinirli bir şekilde . Bir şey söyleyememiştim . Kafamı yere eyip " malesef doğru sen düştükten sonra vajinanda kanama başlamış . Buraya gelene kadar da geç kalmışız . " dedim ve ağlamaya başladım .
Bir anda ayağa kaltı ve kolundaki serumu söktü. Ben " zeynep dur " dedim ama beni dinlemedi . Dışarıya çıktı . Dışarda eyşan vardı. Zeynep bir anda eyşanın üzerine atladı. Zeynep onu yumruklarken bende ayırmaya çalışıyordum.
Ayırdığımda zeynep bana döndü ve tokat attı " benim çocuklarım öldü . Sen hala sevgilini mi koruyosun " dedi.
Ben " pişman olucanğın şeyler söyleme güzelim " dedim . Zeynep bir anda bana yumruk atmaya başladı. " neyden pişman olucakmışım . Benim çocuklarım öldü " deyip daha çok vurmaya başladı.
Hemşireler geldi ve zeynebe sakinleştirici yaptı.
Zeynep'ten
Benim çocularım ölmüştü . Oğullarım ölmüştü. Yavaş yavaş kendime geldiğimde odanın kapısı açıldı. İçeri giren abim di. Yataktan doğruldum ve kollarımı açtım . Ben " abii . Duydunmu bebeklerim ölmüş" dedim kekeleyerek .
Melih dolan gözlerle bana bakıyordu. Zeynep " abi ben burda kalmak istemiyorum." Dedim . Melih soran gözlerle bana bakıyordu . Melih " nereye gitmek istersin gülüm " dedi.
Zeynep " abi ben Azad'tan boşanıcam ve gidicem " dedim.Biraz bölüm geçikti kusura bakmayın.
Alpasrlan ile Başakın part2' si gelicek .
Oy vermeyi unututmayın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Doktoru
ActionZeynep " sen beni kıskanıyor musun?" dedim. Azad" evet kıskanıyorum" dedi. Dudaklarına yapıştım ve öpmeye başladım. Zeynep "seni seviyorum". Azad "seni seviyorum"...