Ten rodział będzie krótki, bo przenaczyłam sceny erotyczne na następny, miłego czytania!
***
Wstał i wyszedł. Czekałam na niego dłuższą chwilę. Sama siebie zaskoczyłam tym, z jaką łatwością po alkoholu mówię tak sprośne rzeczy, na dodatek do mojego szefa, z którym znam się chwile, ale seks to w końcu seks, kto by nie skorzystał.
***
Adrien wrócił do pokoju. W jednej ręce trzymał pończochy, czarne stringi i stanik w koronkę. W drugiej ręce trzymał obrożę i uszy króliczka
-Ubierz to - powiedział
Po jego rekacji widać było, że był bardzo zniecierpliwiony.
-Tatusiu no, poczekaj nie spieszy mi się zbytnio.
Zaśmiałam się.
Adrien wydawał się bardzo podniecony a jego uszy zrobiły się czerwone. Podobało mi się to.***
Powoli wstałam z łóżka, lekko kołysząc się na boki. Wzięłam od niego rzeczy po czym powędrowałam do łazienki. Ubrałam je i wyglądałam dosyć nieziemsko. Bielizna pasowała do mnie jak ulał, podkreślała moje atuty.
Gdy wyszłam, on czekał na mnie. Odrazu mnie zobaczył. Przez spodnie było widać, że fiut mu stanął. Co mnie jeszcze bardziej podnieciło. Mimo, że miał na sobie dolna część garderoby, to jego fiut wydawał się na prawdę ogromny.
Adrien podszedł do mnie szybkim krokiem, chwycił mnie za nadgarstek i prowadził do jakiegoś pokoju. Gdy go otworzył, zobaczyłam czerwone ledy, ogromne łóżko, przy którym były liny,a także dużo erotycznych zabawek.
Gdy zamknął drzwi, przyciągnął mnie do siebie. Myślałam, że rozpoczniemy stosunek, ale on miał co innego w planach. Wyszeptał mi do ucha.
-Jeżeli mnie pragniesz i chcesz tego, to pokaż mi to, zatańcz dla mnie.
Gdy to usłyszałam, stałam bez ruchu i patrzałam się na niego. Nie wiedziałam co mam powiedzieć.
Ale porządałam go bardziej niz kogo kolwiek innego, więc ostatecznie się go posłuchałam. Gdy on wziął krzesło, ja się przygotowałam. Obmyśliłam jakie ruchy mam wykonać by go zadowolić.