Wystepuje scena erotyczna! Miłego czytania :)
***
Usiadł przedemna. Powoli się rozbierałam, robiąc to najseksowniej jak mogę. Zaczęłam tańczyć, powoli lecz dokładnie, wczułam się.
Usiadłam na jego kolanach. Zaczęłam ruszać udami, cipka poruszałam tam i spowrotem, na jego kutasie by go bardziej podniecić. Po jego wyrazie twarzy widziałam, że mu się to podobało. W pewnym momencie nie mógł wytrzymać, zrzucił mnie z kolan. Szybko wstał i namiętnie zaczął całować moją szyje, robiąc mi przy tym mnóstwo przyjemności. Robił mi również malinki, co mnie jeszcze bardziej nakręcało. Mimo, że to samo całowanie, to zaczęłam cicho jęczeć. Widać było po Adrienie że mu się to spodobało. Przechodził coraz niżej, aż dotarł do stanika. Jednym szybkim ruchem zdiął mi go i zaczął pieścić moje piersi. Wpierw całował, nastepnie lizał, a potem ssał. Byłam tak podniecona i podekstytowania naraz, że stanęły mi sutki. Czułam coraz bardziej, że mam mokro na dole. On nie przestawał i schodził coraz niżej.***
Nagle rzucil mnie na łóżko,rozkładając moje uda.
Zatrzymał się i patrzał na mnie z uśmieszekiem.
-Błagam kurwa zrób to, nie czekaj, wsadz je.
Te słowa dotarły do niego odrazu. Wcisnął mi palce głęboko. Zaczął od jednego. Poruszał nim tam i spowrotem, wpierw wolniej, a potem coraz szybciej. Był w tym tak dobry, jęczałam bez wstydu. Nagle włożył mi cztery. Wyginałam plecy na różne strony, bo robił to tak szybko. Było mi tak przyjemnie. Jęczałam, krzyczałam, a jego coraz bardziej podniecałam. Gdy skończył palcówkę, postanowił mnie przywiązać linami do łóżka. Uwiązał mi ręce i nogi tak, żebym nie mogła się za bardzo ruszyć. Gdy już mnie przywiązał, przybliżył się do mojej mokrej cipki i zanużył swój język. Ruszał językiem w każdą stronę. Wchodził głębiej, bym mogła czuć jeszcze większą rozkosz. Ruszał tym językiem tak szybko, nie mogłam przestać jęczeć, czułam ogromne podniecenie. Myślałam, że zaraz dojde, lecz tak się nie stało.
Nagle popatrzał się na moja twarz i zaczął ponownie palcówkę. Tym razem włożył 5 palców i Poruszał nimi najszybciej jak mogł.
-Chcę słonko, widzieć jak dochodzisz.
-Dobrze - jęczałam
-Kto ci robi dobrze króliczku? - zapytał.
-Adrien.
-kto? - zapytał ponownie.
-ADRIEN KURWA!
Po tych słowach doszłam. Usatysfakcjonowało go to. Rozwiązał mnie i pociągnął za obroże, bym uklękła przed nim.
-Za to że byłaś grzeczną dziewczynką tatusia, możesz mi zrobić loda.
-Dobrze tatusiu.
Zdjęłam mu spodnie. postanowiłam, że podrocze się z nim. Dotykałam jego dużego fiuta przez bokserki. Widziałam, że czuje rozkosz.
Nastepnie w końcu zdjęłam mu majty i zaczęłam działać. Wpierw lizałam jego czubek, potem zaczęłam go ssać. Ciężko oddychał. Nagle wsadziłam całego do gardła, robią mu przy tym dobrze. Dlawiłam się bo był ogromny. Szarpał mnie za włosy, strasznie mnie to podniecało. Po jakimś czasie, spuścił mi się do gardła.
-Połknij - powiedział.
Posłuchałam się go i połknęłam.
Adrien zadowolony, kazał mi wstać. Pociągnał mnie za obrożę. Wróciłam spowrotem na łóżko, on się nademna nachylił i bawił się fiutem przy mojej cipce. Czułam, że zaraz znowu dojdę.
-Kurwa wejdz proszę.
Patrzał mi się prosto w twarz i się śmiał.
-BLAGAM WEJDŹ! - wykrzyczałam.
Wszedł powoli i przyspieszał. Nie mogę opisać przujemności, którą wtedy czułam.
-Szybciej proszę kurwa szybciej.
Ponownie doszłam.
-Kto cię jebie kwiatuszku? - zapytał sprośnie.
-Tatuś adrien-odpowiedziałam
Usatysfakcjonowany moja odpowiedzią, skończył i wyciągnął przyjaciela i doszedł. Ja oddychałam mocno, bylam bardzo zmęczona. Myślałam, że to koniec. Bardziej się nie mogłam pomylić.